۲۲ دی ۱۳۹۴ - ۱۶:۱۵

کامیابی‌نیا مصدوم شد +عکس

هافبک تیم فوتبال پرسپولیس در تمرین امروز این تیم مصدوم شد اما این بازیکن توانست در ادامه همراه با سایر سرخپوشان به تمرینات ادامه دهد.
کد خبر : ۲۸۰۴۰۳

تمرین نوبت عصر تیم فوتبال پرسپولیس امروز از ساعت 15 در زمین شماره 2 ورزشگاه آزادی با حضور کلیه بازیکنان برگزار شد اما امید عالیشاه که این روزها درگیر امتحانات دانشگاه است در این تمرین حضور نداشت.

* بازیکنان پرسپولیس در ابتدای تمرین با دویدن و استارت‌های کوتاه کار خود را آغاز کردند که این بخش از تمرین حدود 15 دقیقه به طول انجامید.

* پس از استارت‌های کوتاه سرخ‌پوشان به کار با توپ و انجام بازی آقاوسط مشغول شدند، در این بخش از تمرین بازیکنان پرسپولیس پرسینگ را هم در دستور کار خود قرار دادند.

* در بخش آقا وسط کمال کامیابی‌نیا هافبک تیم پرسپولیس از ناحیه پای راست دچار آسیب‌دیدگی شد به طوریکه دقایقی بیرون از تمرین حضور داشت و زیر نظر پزشکان تیم قرار گرفت اما مصدومیت این بازیکن جدی نبود و کامیابی‌نیا توانست به ادامه تمرین بازگردد.

کامیابی‌نیا مصدوم شد +عکس

* بازداشت محسن فروزان دروازه‌بان تیم راه‌آهن سوژه پرسپولیسی‌ها بود و بازیکنان از خبرنگاران پیگیر دلیل بازداشت او بودند.

* محمود خوردبین سرپرست تیم پرسپولیس پس از دقایقی زمین شماره 2 را ترک کرد.

* سرخپوشان بعد از انجام کار با توپ یک بار دیگر زیر نظر مارکو مربی بدنساز خود به عبور از موانع و زدن استارت‌های کوتاه و سریع مشغول شدند.

* حدود 15 هوادار امروز در زمین شماره 2 ورزشگاه آزادی حاضر شده و تمرین سرخپوشان را تماشا کردند.

* پس از این تمرین بازیکنان پرسپولیس در نصف زمین به کار با توپ مشغول شدند و به صورت 4 به 4 به مرور کارهای تاکتیکی و حمله برای گل‌زدن پرداختند. در این بخش از تمرین، برانکو از بازیکنان تیمش می‌خواست استفاده بیشتری از فضای اطراف خود داشته باشند.

* کریم باقری امروز هم همراه با سایر بازیکنان مشغول تمرین بود.

* 2 بازیکن تستی کماکان در تمرینات پرسپولیس حاضر هستند.

* به دلیل حضور تنها یک دروازه‌بان در تمرینات پرسپولیس ایگور پانادیچ مربی کروات دروازه‌بانان پرسپولیس هم در تمرین حاضر بود و درون دروازه می‌ایستاد.

بازیکنان تیم پرسپولیس فردا تنها در نوبت صبح تمرین خواهند کرد که این تمرین از ساعت 11 و در ورزشگاه درفشی‌فر انجام خواهد شد. تمرین فردا شامل بدنسازی و کار با وزنه خواهد بود.

منبع: فارس