۲۴ دی ۱۳۹۴ - ۱۱:۰۷

پرواز بوشهر در شیراز نشست

مدیرکل هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران شعبه بوشهر گفت: مه غلیظ و کاهش ۱۰۰ متری دید اجازه فرود هواپیما در فرودگاه بوشهر را نداد و پرواز تهران - بوشهر در فرودگاه شیراز به زمین نشست.
کد خبر : ۲۸۰۷۹۴

صراط:  مدیرکل هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران شعبه بوشهر گفت: مه غلیظ و کاهش ۱۰۰ متری دید اجازه فرود هواپیما در فرودگاه بوشهر را نداد و پرواز تهران - بوشهر در فرودگاه شیراز به زمین نشست.

علیرضا شاکر با بیان اینکه مه غلیظ بوشهر فرا گرفته است اظهار داشت: به سبب مه غلیظ در بوشهر و کاهش دید به کمتر از 100 متر در پروازهای بوشهر خلل ایجاد کرد به‌گونه‌ای که امکان نشست و برخاست هواپیما در فرودگاه بوشهر فراهم نیست.

وی با اشاره به اینکه پرواز تهران به بوشهر ساعت 7 از فرودگاه تهران انجام شده گفت: خلبان با قرار گرفتن در فضای استان بوشهر به سبب مه غلیظ و کاهش دید به کمتر از 100 متر امکان فرود هواپیما در فرودگاه بوشهر فراهم نشد.

مدیرکل هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران شعبه بوشهر افزود: پرواز ایرباس 300 با 128 مسافر ساعت 7 صبح امروز از تهران پرواز کرد و ساعت 8 صبح در فضای بوشهر قرار گرفت که به‌ سبب شرائط نامساعد جوی در فرودگاه بوشهر ننشست و خلبان این پرواز این هواپیما را در فرودگاه شیراز فرود آورد.

شاکر با بیان اینکه پرواز بوشهر به تهران ساعت 9 صبح است گفت: پیش بینی می‌شود با بهبود وضعیت جوی و فروکش شدن مه در آسمان بوشهر و بهبود وضعیت دید، پرواز بوشهر به تهران که 106 مسافر دارد قدری دیرتر فرودگاه بوشهر را ترک کند.

وی افزود: دید خلبان در هنگام نشست و برخاست هواپیما باید بالای دوهزار و 700 متر باشد که پدیده مه گرفتگی دید در بوشهر را به کمتر از 100 متر رساند که امکان پرواز در فرودگاه بوشهر فراهم نشد.

منبع: تسنیم
خبر فوری

رئیسی عزیز خستگی نمی‌شناخت/ پنج روز عزای عمومی اعلام میکنم