۲۴ دی ۱۳۹۴ - ۱۱:۳۸

فدرالیست: ایران، اوباما را تحقیر کرد

پایگاه اینترنتی فدرالیست در گزارشی نوشت با بازداشت تفنگداران آمریکایی در آبهای ایران، روند تحقیر دولت اوباما از سوی ایران تکمیل شد.
کد خبر : ۲۸۰۸۰۲
صراط:  پایگاه اینترنتی فدرالیست در گزارشی نوشت با بازداشت تفنگداران آمریکایی در آبهای ایران، روند تحقیر دولت اوباما از سوی ایران تکمیل شد.

پایگاه اینترنتی فدرالیست گزارشی به قلم "شان دیویس" آورده است: بازداشت تفنگداران دریایی آمریکایی یک کمک دریایی دوستانه از سوی ایران نبوده است. این یک اقدام هماهنگ تحقیر آمیز برای دولت "باراک اوباما،" از سوی رژیمی بوده است که از هر فرصتی برای شرمسار کردن رئیس جمهور آمریکا استفاده می کند.

بر اساس این گزارش، ده نظامی آمریکایی روز سه شنبه به دست نیروهای ایرانی بازداشت شدند و اوباما، رئیس جمهور آمریکا، در آخرین سخنرانی سالانه اش در کنگره هیچ اشاره به این ماجرا نکرد. سخنگوی اوباما اعلام کرد بازداشت این آمریکایی ها دقیقا گویای این مسئله است که ما چرا باید تحریم های اعمال شده بر ایران را لغو کنیم و به آنها اجازه غنی سازی اورانیوم را بدهیم. سخنان او در گفتگو با رسانه ها دقیقا موید این موضوع است که توافق هسته ای اوباما به جای تحریک ایرانی ها برای حمله به آمریکا سبب آزادی اتباع این کشور شد. این در حالی است که این افراد هرگز نمی بایست بازداشت می شدند.

دولت اوباما به ما اعلام کرد ایران با بازداشت این ده آمریکایی هیچ گونه نیت خصومت آمیزی نداشت. این در حالی است که ایران با سلاح آنها را وادار به تسلیم شدن کرد و سپس خواستار عذرخواهی آمریکایی ها برای این اتفاق شد.
و سپس ایران تصاویر نه مرد و یک زن را منتشر کرد که به دست نیروهایش دستگیر شده بودند.

فدرالیست در ادامه مدعی شد: روند تحقیر باراک اوباما به دست ایران در حال حاضر تکمیل شده است. این یک کمک دوستانه دریایی از سوی یک هم پیمان آمریکا نبود. این اقدام تنها یک کودتای هماهنگ از سوی رژیمی بود که قصد تحقیر رئیس جمهور آمریکا را دارد، رئیس جمهوری که در چند روز آینده می خواهد ده ها میلیون دلار در اختیار تروریست های در خدمت دولت ایران قرار دهد.

دولت اوباما به ما اعلام کرد این دو کشور به صورت دوستانه به یکدیگر کمک کردند در حالی که شناور طرف مقابل دچار نقص فنی شده بود. دولت اوباما به ما اعلام کرد نیاز به عذرخواهی نیست.

اما هیچ یک از این موضوعات صحت ندارند. نیروی نظامی ما دستگیر و مجبور به زانو زدن شدند و از آنها عکس تهیه شد. تصاویر آنها صبح روز چهارشنبه در سراسرجهان منتشر شد که این اقدام ناقض کنوانسیون های ژنو است. زن آمریکایی بازداشت شده مجبور به اجرای قوانین اسلامی و پوشیدن حجاب شد. رسانه دولتی ایران اعلام کرد کل این ماجرا یک درس برای اخلال گران در کنگره آمریکا محسوب می شود.

فدرالیست در ادامه ادعایش نوشت: مقامات ایرانی می دانند که باراک اوباما خواستار اجرای توافق هسته ای است که به ایران اجازه غنی سازی اورانیوم و انتقال میلیاردها دلار به دولتی را می دهد که تروریست ها را تأمین مالی می کنند و او هر کاری انجام می دهد تا اطمینان حاصل کند این اتفاق خواهد افتاد. ایران می داند چگونه اوباما مشتاق دست یابی به این توافق بوده است. او هر کاری می کند تا مطمئن شود این اتفاق می افتد.

ایرانی  که از این موضوع اطلاع دارد چگونه به آن واکنش نشان داد؟ با شعار "مرگ بر آمریکا". با انجام آزمایشات ممنوعه موشک های بالستیک دارای قابلیت حمل سلاح هسته ای. با بازداشت نظامیان آمریکایی و نگه داشتن آنها به زور اسلحه و وادار کردن آنها به زانو زدن و بستن چشم های آنها و انتشار تصاویر آنها در تلویزیون تا همه جهان آنها را ببینند.

ایران این اقدام را انجام داد زیرا می داند در این مقطع از دوران ریاست جمهوری، توافق هسته ای از هر چیز دیگری برای اوباما اهمیت دارد. از این رو، ایران قبل از دریافت صد میلیارد دلار ظرف چند روز می خواهد او را تحقیر کند. ایران همچنین خواهان زانو زدن اوباماست. ایران  می خواهد او و دولت او را در مقابل جهان تحقیر کند.

متأسفانه، ایران دقیقا به آنچه که می خواست دست یافته است. روند تحقیر دولت اوباما در حال حاضر از سوی ایران تکمیل شده است. 
برچسب ها: صراط ایران اوباما
خبر فوری

بالگرد حامل ابراهیم رئیسی در آذربایجان شرقی دچار سانحه شد/ تلفات جانی این حادثه مشخص نیست