۲۶ دی ۱۳۹۴ - ۱۷:۵۳

واکنش زیدان به محرومیت رئال

سرمربی رئال مادرید محرومیت این تیم توسط فیفا را بی معنی عنوان کرد.
کد خبر : ۲۸۱۲۱۱

صراط: سرمربی رئال مادرید محرومیت این تیم توسط فیفا را بی معنی عنوان کرد.

به گزارش آس، رئال مادرید یکشنبه در هفته بیستم لالیگا اسپانیا به مصاف اسپورتینگ خیخون می‌رود. زین الدین زیدان در نشست خبری پیش از بازی گفت: باید با قدرت بازی را شروع کنیم چون حریف قدرتمند است و خوب بازی می کند.

فیفا پنجشنبه هفته پیش رئال مادرید را به همراه اتلتیکو مادرید از خرید بازیکن محروم کرد. دو تیم مادریدی نمی توانند در تابستان 2016 و زمستان 2017 بازیکنی جذب کنند. سرمربی رئال مادرید دراین باره اظهار کرد: به نظر این تصمیم نادرست و مضحک می‌رسد. سال‌هاست که به همراه خانواده و فرزندانم اینجا زندگی می‌کنم. می‌دانیم چه بر باشگاه گذشته است و هفته آینده همه چیز درست خواهد شد.

او در ادامه افزود: از این اتفاق ناراحت شدم اما نمی‌توانم از آن جلوگیری کنم. پذیرفتن برخی چیزها سخت است. من آرام هستم اما نمی‌توانم کاری انجام بدهم. باشگاه باید درخواست بدهد چون تنها فرزندان من محروم نشده‌اند بلکه پسران دیگری نیز هستند.

زیدان درباره وضعیت کریستیانو رونالدو اظهار کرد: او در شرایط خوبی به سر می برد و من به او اعتماد کامل دارم و از او راضی هستم. برای من رونالدو بهترین است.

سرمربی رئال حضور نداشتن در کوپا دل ری را بدشانسی عنوان کرد و افزود: این غیبت باعث شده زمان بیشتری در اختیار داشته باشیم و از آن نهایت استفاده را خواهیم برد.

او در رابطه با جذب پل پوگبا بازیکن یونتووس گفت: او بازیکن خیلی خوبی است اما تمرکز من روی بازیکنانی است که در اختیار دارم.

منبع: ایسنا