۲۷ دی ۱۳۹۴ - ۱۴:۰۶
استفاده جناحی از "توافق بحث‌برانگیز"

آقای رییس‌جمهور! افتخار "توافق بتنی" بماند برای خودتان

اصرار روحانی بر فراجناحی بودن توافق که البته صرفا در کلام او و نه در عملش دیده می شود در حالی است که منتقدان توافق هسته ای همچنان بر ایرادات این توافق و مهم تر از آن نوع عملکرد دولت در اجرای تعهدات تاکید دارند.
کد خبر : ۲۸۱۳۸۷
گروه سیاسی صراط - رییس جمهور در اولین واکنش به اعلام رسمی روز اجرای برجام، بار دیگر به طور تلویحی اعلام کرد توافق هسته ای به نفع هیچ جناح خاصی مصادره نخواهد شد.

به گزارش گروه سیاسی صراط، حسن روحانی در بیانیه ای که پس از اعلام "اجرای برجام" صادر کرد آورده: "پیروزی در مذاکرات هسته‌ای، پیروزی جناحی نیست، و اجرای برجام به ضرر هیچ جناح و گروهی نخواهد بود. برجام، فرجام و سرانجامِ مقاومت، خردورزی و تدبیر و ارادۀ ملتی است که با جنگ و خشونت مخالف است و منطق و مذاکره و جدال احسن را برگزیده ‌است."

آقای رییس‌جمهور! افتخار
سخنرانی روحانی در مجلس پس از تقدیم لایحه بودجه 95 و برنامه ششم توسعه

او همین جملات را هنگام تحویل لایحه بودجه 95 در مجلس هم تکرار کرد و با بیان اینکه در برجام جناحی بر جناح دیگر پیروز نشده است، گفت: در برجام، ملت ایران پیروز شده است و کسی در داخل کشور و کشورهایی که با ما مذاکره می کردند، شکست نخوردند و تنها صهیونیست ها، تفرقه افکنان و افراطیون آمریکا در مسئله برجام شکست خوردند و امروز ناراحت هستند.

این اظهارات در حالی است که رسانه های غربی در روزهای اخیر تحلیل کرده بودند که دولت روحانی به دلیل در پیش ببودن انتخابات تلاش دارد روز "اجرای برجام" هر چه زودتر فرابرسد. اکونومیست حتی نوشته بود: «آنها خواستار رفع مصادره از 100 میلیارد دلار دارایی‌های ایران قبل از انتخابات پارلمانی ماه آینده هستند؛ انتخاباتی که جناح آنها امیدوار است در آن عده‌ای از تندروهای مخالفشان را برکنار کنند.»

فارغ از این تحلیل ها، حسن روحانی پیش از این بارها مذاکرات و توافق هسته ای را – که آن را یک پیروزی بزرگ برای دولتش می دانست – به رخ رقفیبان سیاسی اش کشیده بود تا جایی که تقریبا در همه سخنرانی های او در خصوص مذاکرات، این موضوع تکرار شده و رییس جمهور هرگز ن از طعنه و کنایه زدن به دولت سابق و مذاکره کنندگان پیشین غافل نشده بود.

او در اولین اظهاراتش پس از توافق ایران و 5+1 در وین بر سر پرونده هسته ای، هم نتوانسته بود نطقی خالی از کنایه داشته باشد و این بار هم جمله نخ نما شده " مذاکره به مفهوم خواندن بیانیه‌ها نیست" را برای چندمین بار تکرار کرد که مشخص بود منظورش دولت و مذاکره کنندگان سابق بوده است.

اصرار روحانی بر فراجناحی بودن توافق که البته صرفا در کلام او – و نه در عملش – دیده می شود در حالی است که منتقدان توافق هسته ای همچنان بر ایرادات موجود در این توافق و مهم تر از آن عجله و نوع عملکرد دولت در اجرای تعهدات ایران بدون دریافت تضمین از طرف مقابل تاکید دارند.

جالب اینجاست این منتقدان توافقی را که در نتیجه آن، بیشتر فعالیت های هسته ای کشورمان متوقف شده و قلب رآکتور اراک یکی از نمادهای پیشرفت هسته ای کشورمان را درآورده و به جای آن بتن ریخته، مایه افتخار نمی دانند.
نظرات بینندگان
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۲۱ - ۲۷ دی ۱۳۹۴
۱۳۱
۱۵۶
سوزش کاملا" قابل درک است
محمد
|
Iran (Islamic Republic of)
کاملا....
متولد 59
|
Iran (Islamic Republic of)
ندرو ها و افراطی ها از توافق ایران با دنیا که زیر نظر بالاترین مقام های کشور به انجام رسیده است ، ناراحت هستند و باید هم باشند چون :
متاسفانه برای این جماعت ، تحریم و فلج شدن اقتصاد ایران که هیچ ، اگر کل ایران هم با خاک یکسان بشه براشون مهم نیست
این جماعت همانطور که قبلا هم نشان دادند ، ویژگی هایی دارند که بسیار منحصر به قرد و خطرناک است.
این جماعت حاضرند برای رسیدن به قدرت ، هاشمی ، خاتمی ، مهدوی کنی ، ناطق نوری ، لاریجانی ، مطهری و خیلی از بزرگان کشور و هر کسی که مثل خودشان نیست را نابود کنند .
این جماعت حتی از رهبری هم عبور کرده اند .
این جماعت مردم و نظرات مردم را هیچ میدانند .
این جماعت تشنه قدرت و پول هستند
برای این جماعت منافع کشور و امنیت مردم ، قدر سوزنی ارزش ندارد.
این جماعت هیچ وقت از خوشحالی مردم ، خوشحال نمی شوند.
اقای دل(وطن فروش)
|
Iran (Islamic Republic of)
دوست متولد 59.خدای محمد بکنه که این طوری که شما فرمودی باشه.متاسفانه این تبریکات و بیانیه ها برای چهارمیین باره که اعلام.میشه و هربار اوضاع اقتصادی و اعتباری ایران بد تر از سری قبل. البته شکر خدا بهانه ی جدیدی برای فرافکنی و فرار از وعده های جدید پیدا شده که به تازگی و پس از رسواشدن بهانه هایی مثل دولتهای قبل و تحریم ووووو ر. نمایی شده و اونم کاهش قیمت نفته که شکر خدا.
حالا باید پرسید که سیاستهای منفعلانه کی باعث این اوضاعه.احتمالا اینجا عربستان مقصره ...البته از اونجایی که دولت بسیار تواناست همیشه تقصیر یکی دیگست....
یه چیزی هم خدمت شماعرض کنم و شاهدی باشه بر بی برنامگی همه جانبه دولت و بی سیاستیش.که خودش بادست خودش تمام شاخه هایی که روش نشسته بود رو برید.دیگه نه بهانه دولت قبل قابلذیرشه چون سه سال ازش گذشته نه بهانه عدم رابطه با امریکا و اروپا و نه بهانه تحریم ...دیگه نمیدونم بی برنامگی های دولت قراره گردن کی بیفته....
البته یادم رفت بگم برداشته شدت 5 درصدی اونم نسیه ی تحریمها در برابر فروش اینده فرزندان ایران جای بسی سوگواری داره نه خوشحالی
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
ناقصاً
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
خطاب به متولد 59 :
تندرو و افراطی فتنه گرانی بودند که در سال 88 آراء 40 میلیونی مردم را به سخره گرفتن و مملکت را به آشوب کشیدند و امنیت ملی را تهدید کردند و فتنه اکبر را رقم زدند و دل نتانیاهو و اوباما را شاد کردند و سران فتنه ثابت کردند که دیکتاتور واقعی هستند و عطش قدرت و ثروت دارند و بدنبال انحصار قدرت برای خودشان هستند و به دموکراسی و آراء مردم اعتقادی ندارند و برای تحریم ایران و فلج کردن اقتصاد ایران به امریکا و غرب گرا میدادند و التماس میکردند و خود هیلاری کلینتون گفته بود که تحریمهای نفتی و بانکی جمهوری اسلامی در حمایت از سبزها و اصلاح طلبان است .
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
آقای متولد 59 تو 35 سال سن داری اما به اندازه یک بچه 15 ساله هم سواد و ... نداری !
متولد 59
|
Iran (Islamic Republic of)
بنده قصد بحث در مرود وقایع سال 88 را ندارم . ولی اگر تندرو ها و افراطی ها آنها بودند و به قول شما ، سران فتنه باعث تحریم ها بودند ، پس :
چرا شما ها از رفع تحریم ها ناراحت شدید؟؟ چرا شما ها از تصمیم رهبر ، رئیس جمهور ، رئیس مجلس ، شورای امنیت ملی ، وزیر امور خارجه کشور و سایر بزرگان و ارکان نظام حمایت نمی کنید و در به هم زدن آن از جان مایه گذاشتید؟
چرا شما ها همصدا با صهیونیست ها و عربستان و جیبوتی بر علیه ایران اقدام میکنید؟

شاید بنده با 35 سال سن سواد نداشته باشم ، اشکالی ندارد . ولی یادتان باشد که بزرگترین و تاثیرگذارترین افراد انقلاب که در وقایع انقلاب و جنگ به عنوان فرماندهان حضور داشتند و برخی ها شهید شدند همین 15 تا 20 سال سن داشتند . حداقل به آنها توهین نکنید.
شما ها عادت دارید وقتی جوابی پیدا نمیکنید چشمایتان را ببندید و این کلمات را تکرار کنید : خاین ، جاسوس ، فتنه گر ، بی غیرت ، بی سواد ، مزدور و ....
علی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۳۱ - ۲۷ دی ۱۳۹۴
۳۹
۱۰
جرات نداشتی پخش کنی ندرو نظرم رو
خلیل
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۴۶ - ۲۷ دی ۱۳۹۴
۱۰۷
۱۳۲
صراط ...... ازجان ملت چی میخوای .....
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
اینا دوست داشتن بشن کره شمالی که نشد .
محمد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۴۸ - ۲۷ دی ۱۳۹۴
۱۰۴
۱۳۸
اونجاتون میسوزه ، آب بریزین .
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
بابا این زبون مو در آورد، قبلاً هم دولت تدبیر و امید فرموده بودند که تمام تلاششون رو میکنن، اگر طرف مقابل بدقولی کرد، دیگه تلاششون رو کردن و پشیمون نیستند. الانم دستاورد ۸ ساله هسته ای چند صد کیلو اورانیوم غنی شده تولید شده رو سه سوته اکسید کردند و سانتریفیوژها رو هم محدود کردن، فضایی و موشکی هم رو تعطیل کردیم، نفتم از ۱۰۵ دلار فعلاً به ۲۷ دلار رسوندن که کدخدا راضی باشه!

دیگه اگه کدخدا بدقولی کرد و تا کمر کلاه سرمون گذاشت، تقصیر دولت تدبیر و امید چیه؟! مهم سعی و تلاش بود که کردن، و توافق هم برامون گرفتن، بالاخره داشتن یک توافق ولو اینکه تا کمر کلاه سرمون گذاشته باشند، بهتر از هیچیه!


الانم مردم سماق بمکن تا ببینیم کدخدا چه تصمیمی میگیره!!!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
کجاشون؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۵۱ - ۲۷ دی ۱۳۹۴
۹۸
۷۰
آقای روحانی امروز می گفت از این به بعد باید شاهد سرمایه گذاری ها و حضور تاجران خارجی در ایران باشیم !!!!!!
ایشون یا خودشون .....گرفتن یا مردم رو چیز ! ...:)
عجیبه که موقع فرمایشات صادقانه شون ! فراموش کردن آمریکا همین چند وقت پیش قانون ویزاها رو برعلیه ایران تصویب کرده و 38 کشوری که ممکن بوده بخوان در ایران فعالیت داشته باشن رو در لیست قرار دادن !

توافق بتنی هرچی افتخار داره مال شما
صادق
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۵۳ - ۲۷ دی ۱۳۹۴
۹۸
۱۳۱
درود بر روحانی
درود بر عارف
درود بر سید خندان و مظلوم اصلاحات
درود بر هاشمی
و درود بر اصلاح طلبان
که این پیروزی رو رقم زدن . پیروزی که مردم رو خوشحال کرد و دلوپسان را اتش زد با حدود چهار میلیون از طرفدارشون که فکر هم نکنم چهار میلیونشون هم ناراحت شده باشن!
سعید ش
|
Iran (Islamic Republic of)
دلواپسان واقعی در سوریه و عراق جانشون رو کف دست گرفتند، تا شما اینجا پاچه لیسی کدخدا رو بکنید و ژست تمدن به خودتون بگیرید... کاش امنیت ما و شما از هم سوا بود... کاش امنیت شما به کدخدا و اربابانتون واگذار میشد... و امنیت ما هم به دلواپسان عزیز
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
اصلاح طلبان چه خیری برای مملکت داشتن؟
مزدوران و خیانت پیشه گانی که بر این ملت تاختن،الان کجا هستن؟در این توافق هم چه سهمی دارن؟سهم اصلی برای اون عزیزانی هست که جونشون رو برای پیشرفت صنعت هسته ای گذاشتن و چون سلطه گران چشم دیدن پیشرفت ایران رو نداشتن برای متوقف کردن ایران،مجبور شدن بیان پای میز مذاکره.وگرنه تیم های مذاکره کننده ما بدون پشتوانه صنعت و دانش هسته ای چی داشتن برای مذاکره؟و اصلا ایا بدون داشتن هسته ای،اون ها راضی میشدن با ایران مذاکره کنن و به ظاهر تحریم ها رو لغو کنند؟همین صنعت هسته ای که حاصل خون دل خوردن های جوانان باغیرت این مملکت بود که اصلاحات چی های مدعی،در راستای خوش خدمتی هاشون،نزدیک بود دو دستی تقدیم ارباباشون کنن.همین هایی که سال 78و88، با اعمال ننگین شون،کشور و نظام رو به عقب روندن و هزینه های خسارت بار سنگینی بر روی دوش مردم و مملکت گذاشتن.پس لطف کن نام اصلاح طلبان رو وسط نکش که اگه قرار باشه روزی کارنامه اینها برای مردم فاش بشه،روسیاهی برای اونها خواهد موند.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
موسوی و خاتمی / دیکتاتور واقعی
ali
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۰۷ - ۲۷ دی ۱۳۹۴
۶۰
۸۶
.....عين .... مقاله مينويسين!!! اب بريز داداش اااااااب !!!!!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۱۵ - ۲۷ دی ۱۳۹۴
۷۷
۴۴
خیلی خوشحال نباشید چون چند هفته دیگه گریه تونم می بینیم .
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۱۹ - ۲۷ دی ۱۳۹۴
۷۵
۹۳
و اینک رژیم صهیونیستی، کنگره امریکا و صراط هر سه از این توافق ناراحتند.
حسین
|
Iran (Islamic Republic of)
عالی گفتی.
من نمی دونم فاز صراط و امثالش چیه. امام خمینی فرمودند که اگر کاری کردید که اسراییل خشمگین شد بدونید که کار خوبی بوده.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
البته امام گفته بود دشمن خوشحال بشه یه جای کارتون می لنگه.
آمریکا هم دشمن ماست. الان هم سرهنگ جان کری ابراز خوشحالی کرده پس یه جای کار می لنگه
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
رژیم صهیونیستی از توافق راضی است چرا که برنامه هسته ای ما به یک دکور تبدیل میشود .
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۳۱ - ۲۷ دی ۱۳۹۴
۶۳
۲۱
اقای روحانی زنگ املا وانشا وسخنرانی وتوهین وتهدید و....تمام شد زنگ حساب در حل مشکل اب ونان ورکود وبیکاری چرخش صنایع والودگی و...رسید ملت با تمام قوا در حال رصد ونمره دادن به بدهیهای شما در اجرا ورفع مشکلات گره زده شده به تحریم در موارد فوق است
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
درسش اینه
آقای روحانی ورودی های سیاهی و تباهی به کشور ایران رو که عده ای باز کرده بودند گل گرفتی حالا نوبت داخل کشوره سیاهی های بجا مانده را پاک کن. ما هم با تو همراه خواهیم شد. هر چند اگر اکراه داشته باشند از آن
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۳۳ - ۲۷ دی ۱۳۹۴
۸۲
۱۷
مفت چنگ خودتان مردم رو چی فرض کردند ؟!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۳۳ - ۲۷ دی ۱۳۹۴
۶۶
۸۲
صراط تسلیت آب رو بریز اونجایی که میسوزه ( از فرمایشات دکتر !!!!!!! احمدی نژاد)
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
درود بر دکتر احمدی نژاد دلاور .
اکبر
|
-
|
۱۶:۴۴ - ۲۷ دی ۱۳۹۴
۴۴
۲۲
آقای روحانی خوشحال باش که آقای احمدی نزاد لااقل کمی درمورد هسته ای کمی کار کرد وشما الان توانستید از جیب او خرج کنید.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۴۵ - ۲۷ دی ۱۳۹۴
۱۶
۳۳
خداییش دلواپسان تو یه چیز از خودشون خیلی استعداد نشون دادن اونم ساختن اصطلاحات مرتبط با اتفاقات سیاسی در کثری از ثانیه مثل همین " توافق بتنی" جلل خالق
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۵۹ - ۲۷ دی ۱۳۹۴
۱۷
۳۱
کاش بجای صراط بودن تو صراط مستقیم بودید بابا مردم به این توافق احتیاج داشتن همه وام بلاعوض نمیگیرن همه به لوله مادر وصل نیستن
رضا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۵۵ - ۲۷ دی ۱۳۹۴
۹
۱۸
چیزی که برای مردم آب نداشته باشد و فقط برای مشتی دلال تحریم نان داشته باشد همان بهتر که با بتن که نه با لجن پر شود . چیزی که روسها برای ما بسازند شرف دارد که نداشته باشیم .
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۵۶ - ۲۷ دی ۱۳۹۴
۱۴
۲۰
تنها اسرائیل و عربستان و صراط و کیهان از توافق ناراضی اند . گویا بلندگوی دشمن ایران عزیز هستید شما ؟؟؟ آیا چنین نیست ؟؟؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۰۸ - ۲۷ دی ۱۳۹۴
۱۲
۹
لعنت خدا بر ........ و امثال اون كه ١٢ سال جوانى منو به باد دادن
حيدر
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۱۲ - ۲۷ دی ۱۳۹۴
۵
۷
مرگ بر هر منافقي كه پشت اسم فتنه گرا و دوستان و جيره خوران عربستان و امريكا قايم ميشن مرگ بر كسي كه نه عرق ملي داره نه مذهبي مرگ به اون بي فكري كه تحمل انتقاد رو نداره و دم از آزادي بيان ميزنه مرگ بر اون ...... و تابعينش كه مملكت رو چند سال فروختن و تو انتخابات قبل با هماهنگي و البته كاسه ليسي امريكا و اروپا مملكت رو به ورطه تحريم و نابودي كشوندن و از اين آب گل آلود ماهي گرفتن كه انشاالله گلوگيرشون ميشه مرگ بر اون آدماي جو گيري كه دم از قانون ميزنن ولي تا جايي رعايت و حمايت ميكنن كه به نفعشونه و در غير اين صورت يه برچسب بهش ميزنن مرگ بر اون طرز فكري كه با كارشكني و خيانت به مملكت جنك رو هشت سال طول دادن تا بچه هاي اين مملكت تيكه و پاره بشن و بعدشم امام رو مجبور به نوشيدن جام زهرشون كردن مرگ به همه ........ بر سر جاسوس هاي امريكايي در ايران كه جز خفت و خاري برامون نداشتن و ....... مرگ بر اونايي كه حاضرن به هر قيمتي به توافق برسن و ژست باسوادي و روشنفكري بگيرن مرگ بر اونايي كه تو كل عمر غير مفيدشون دو ركعت نماز نخوندن و قرآن رو از رو بلد نيستن بخونن اونوقت دم از سر بلندي ايران اسلامي ميزنن مرگ بر اون احمقايي كه فكر ميكنن اگه اظهار ارادت و كوچيكي براي اربابشون امريكا بكنن بزرگ ميشن و مرگ بر همه خائنين به مملكت كه قصدي جز معامله كشور و ارزشهاش با ينگه دنيا ندارن اصلا مرگ بر هر وطن فروشي كه عقبه فكري ماركسيستي و ماترياليستي داره و اگه شناسنامه اي هم مسلمونه مسلمون آمريكاييه و مرگ بر اونهايي كه امام امت فرمود هر كس خواب امريكا را ميبيند خدا خودش بيدارش كند!!!!
یک افتخارکننده
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۳۹ - ۲۷ دی ۱۳۹۴
۱۴
۷
خیلی ساده ... شما افتخار نکن... ولی فقط بجای خودت... تو نماینده ملت نیستی علی اقا گمراه نیوز
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۴۴ - ۲۷ دی ۱۳۹۴
۲۰
۱۲
اسراییل وعربستان هم از اجرای برجام بسیارعصبانی وناراحتند ولی مردم بسیار خوشحالندوعصبانیت شما هم قابل درک است
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۲۱ - ۲۷ دی ۱۳۹۴
۷
۵
.....تو سر اونی بکنن که دو دسته تقدیم کردنه تمام دستاوردهای ملت رو افتخار میدونه
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۵۶ - ۲۷ دی ۱۳۹۴
۱۰
۸
الکی از هیچ جناحی طرفداری نکنید
چجوریه از این توافق هم آمریکا راضیه هم ما ؟؟؟
چجوریه آمریکا هنوز تحریم هاشو برنداشته تحریم های جدید به بهانه های جدید وضع میکنه ؟؟؟
خدایی مگه میشه هم ما راضی باشم هم دشمن ما اونم آمریکایی که اگه میتونست همین الان به ما حمله میکرد؟؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۳۵ - ۲۷ دی ۱۳۹۴
۹
۹
دولت با این سطح انتظاری که در مردم درست کرده ، چند وقت دیگه که بازار راه نیوفته چی می خواد جواب بده . حتما میگه تقصیر آل سعوده !!!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۳۱ - ۲۷ دی ۱۳۹۴
۱۴
۱۱
روحانی را مردم انتخاب کردند وبه او ا جازه داده اندمصیبتی که همفکران شما سر این ملت اورده اند در این چند سال از سر انها کم کند چون در این چند سال یک مشت ادم های ...... بر این مردم حاکم شده بود وبه همه چیز گند زدند
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۱۴ - ۲۷ دی ۱۳۹۴
۱۵
۱۰
اگر توانستی دولتی پاک دست ومردمی مانند دولت های خاتمی وموسوی دراین کشور بیابی دیگه محاله
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۳۵ - ۲۷ دی ۱۳۹۴
۱۳
۶
این توافق یعنی هر چی بلا بعد از انقلاب آمریکا سر ایران آورده تقصیر شماست.از قدیم گفتن جواب های هوی هست.وقتی به جای دیپلماسی و گفتگو پرچم آتیش میزنید و شعار میدید و سفارت آتیش میزنید توقع نقل و نبات نداشته باشید.
ناشناس
|
Canada
|
۲۳:۱۱ - ۲۷ دی ۱۳۹۴
۶
۴
جناب سعید ش، شهید شدن افرادی که میگی (.........) چه دخلی به انرژی هسته ای داره که الان ما چهارده سال هست درگیرش هستیم. داعش و دار و دستش الان نهایت 3 سال هست که ما باهاش (حالا به هر دلیلی غیر از انرژی هسته ای) درگیر هستیم. برادر من با این منطق شهدای زمان جنگ و حتی صدر اسلام رو هم میشه به انرژی هسته ای گره زد!!
بیاید دعا کنیم هرچی خیره پیش بیاد. این توافق ، خوب یا بد فعلا که اکثر مردم رو خوشحال کرده. رای هم حتی اگر غلط باشه با اکثریت مردم یه مرز و بوم هست. انشالله که خیره. انشالله که خود خدا کمک همه افراد با نیت و صالح باشه.
محسن
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۳۵ - ۲۷ دی ۱۳۹۴
۱۶
۷
بین پی کارتون اگر این توافق تو دوره محمود بود رسانه میلی چه ها که نمی کرد و دوستان شما چه شادی ها که نمی کردند .چرا نمیزارید مردم یه کم آرامش بیگرند بسه از بس از دشمنی و نا امیدی حرف زدید
خادم الحسین
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۵۳ - ۲۷ دی ۱۳۹۴
۶
۶
یه عده یادشون رفته اگه روحانی ..... امروزباکدخداسریه میزمیشینه وچونه میزنه ازدولتی سرامثال روشن .علیمحمدی ودیگرشهداست که اگه زنده بودن اونام نگران ودلواپس فروش دستاوردشون به بیگانه بودن اره ازدولتی سربچه های نگران امروزپزمیدن وگرنه میخواستن ........ روبدن تحریمووردارن بریدفکرکنیدمااگه ناراحتیم واسه پول نیست واسه فروش عزتمونه
محمد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۴:۱۰ - ۲۸ دی ۱۳۹۴
۱۰
۶
خوشبختانه بار دیگر اصلاحات نشان داد که بدون هیاهو، بدون دزدی، بدون ریا، بدون کلک، بدون کثافت کاری و بدون... چطور میشه موانع رو از پیش رو برداشت. زنده باد اصطلاحات. زنده باد روحانی.
مونا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۰۵ - ۲۸ دی ۱۳۹۴
۱۳
۶
صراط میبینم که تو این چند ساله تحریم ها حسابی دلار و عرض گیرت اومده و الان که جلوی کاسبیت گرفته شده حالت خرابه
مطیع الممالک
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۱۰ - ۲۸ دی ۱۳۹۴
۶
۲
خوشحالم از اینکه برجام به فرجام رسید. از این به بعد مشکلات مان حل می شه . من می تونم سگم رو بی دغدغه ببرم تو آپارتمانم ، می تونم پارتی بگیرم می تونم به هرکی بخوام رای بدم و از این به بعد هر کاری که بخوام می تونم بکنم .
راستی رئیس جمهور باعزتم کی برجام موشکی ، برجام نفتی ، برجام انتخاباتی ، برجام ولا ..... و باقیشو امضاء می کنید.
امین زنده به عشق احمدی دلاور
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۱۷ - ۲۸ دی ۱۳۹۴
۱۱
۶
.
صراط جون،گل به خودي نزن !

توافق عزت مندانه ! هسته اي رو که در امتداد شعار .......! بدست آمد رو به ........ و جناب علامه بي بديل سياست ....... و ساير حضرات خاص ......تبريک ميگويم.

فراموش نکني فردا کي بود، کي بود، من نبودم ! درنياريد !!!

همه کاسه کوزه ها سر حسن نشکنيد ! همونجوري که سر خاتمي شکستيد !!!

وگرنه وقتي سال 82 .......... نتيجه مذاکره هم ديديم ! دليلي نداشت که دوباره .......

...................................

به به ، خبر تبريک جميع ........... هم شنيديم که از اين توافق يعنوان موفقيت شگرف ياد کردند !!!

به هرحال يا ما معني موفقيت رو نميدونيم !! يا منافع ...... در حمايت از انحصار....... !


يادش بخير ! کلام قاطع ! .............. ! يادتون که نرفته؟؟؟

يادتون رفته فردو خط قرمز بود؟؟؟؟

يادش بخير:
.............................................

______________
اگه معني حرفا رو فهميديد، بايد آخرش بگيم، اي مظلوم احمدي نژاد، که آدم کله گنده اي مثل هاشمي پشتش نبود !!!!!!!!!!!!! حتي بايد به مداح و .......... رقاص و توده اي هم جواب پس ميداد !!!


حق باشماها بود:

محمود احمدي نژاد،مثل بعضيا، امين و مومن و متدين و انقلابي نبودددددددددددددددددد !

يک منحرف حجته اي بهايي فراماسونر بود !
علی1
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۱۱ - ۲۸ دی ۱۳۹۴
۹
۱۴
این ..... عظمت ایران روبرباد داد متاسفم
خبر فوری

رئیسی عزیز خستگی نمی‌شناخت/ پنج روز عزای عمومی اعلام میکنم