۲۷ دی ۱۳۹۴ - ۱۴:۴۵

استاندار تهران: تعداد ردصلاحیت‌شده‌ها دور از انتظار بود

استاندار تهران گفت: تعداد بالای نامزدهای رد صلاحیت‌‌شده مجلس شورای اسلامی به دور از انتظار بود.
کد خبر : ۲۸۱۳۹۶

صراط:  استاندار تهران گفت: تعداد بالای نامزدهای رد صلاحیت‌‌شده مجلس شورای اسلامی به دور از انتظار بود.

سیدحسین هاشمی ظهر امروز در حاشیه چهارمین دوره آموزشی اعضای شوراهای اسلامی تابعه استان تهران که با محوریت هیئت حل اختلاف و رسیدگی به شکایات استان تهران در پارک فن‌آوری پردیس برگزار شد، در جمع خبرنگاران در خصوص اعلام نشدن لیست تائید صلاحیت‌های نامزدهای مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: صبح امروز در وزارت کشور جلسه داشتیم و بعد از آن مستقیماً به پردیس آمدم، اما یک آمار کلی وجود دارد که در حال حاضر لیست در دفتر است تا بعد از مشاهده ریز آن، تعداد را اعلام کنیم.

وی افزود: آنچه در وزارت کشور مشاهده کردیم آمار بالایی بود و به نظرم این تعداد بالای رد صلاحیت‌ها به دور از انتظار بود.

استاندار تهران ادامه داد: این تعداد بالای رد صلاحیت‌ها به دور از انتظار بود و چنین انتظاری از هیئت نظارت استان تهران نداشتم، اما باید بررسی کامل و جامعی در این خصوص صورت بگیرد.

هاشمی ادامه داد: هنوز 20 روز مهلت قانونی وجود دارد و داوطلبان می‌توانند شکایت کنند و به هر دلیلی که رد صلاحیت شده‌اند، می‌توانند طی این زمان به شورای نگهبان مراجعه کنند و به طور حتم با بررسی مجدد افرادی که حقشان حضور در لیست تائید است، مجدداً به انتخابات بازگردند.

استاندار تهران افزود: امیدواریم این انتخابات با توجه به بیانات مقام معظم رهبری، باشکوه هر چه تمام‌تر و با حضور حداکثری در هفتم اسفندماه رقم بخورد.

منبع: فارس
خبر فوری

رئیسی عزیز خستگی نمی‌شناخت/ پنج روز عزای عمومی اعلام میکنم