۲۸ دی ۱۳۹۴ - ۱۹:۳۵

کاپیتان سابق استقلال سکوتش را شکست

پیشکسوت باشگاه استقلال پس از فوت رضا احدی سکوتش را شکست و علیه مدیران این تیم صحبت های جنجال آفرینی را انجام داد.
کد خبر : ۲۸۱۷۰۱
صراط: صادق ورمزیار درباره فوت رضا احدی اظهار داشت: ضایعه ای بسیار دردناک و اسفناکی برای جامعه فوتبال رخ داد. رضا احدی از جمله بازیکنان محبوب و محچوب فوتبال ایران به شمار می رفت و چه از لحاظ فنی و چه از لحاظ اخلاقی جزو بهترین ها بود. در مدتی که با او زندگی کردم به الگو بودن او پی بردم. البته آن زمان ما در تیم جوانان بازی می کردیم و رضا جزو بزرگ های تیم به حساب می آمد و لحظه لحظه کار با او برای ما درس بود. 

وی در ادامه افزود: باشگاه استقلال یکی از بزرگان خودش در فوتبال ایران و همچنین خارج از ایران را از دست داد. او می توانست خیلی بیشتر چه در بحث کسب افتخارات و چه در بحث مربیگری کمک حال باشد. اما بعضی ها نخواستند. بازیکنانی چون آندو تیموریان، خسرو حیدری، مجتبی جباری، فرزاد آشوبی دست پرورده رضا احدی بودند و اگر نگاه کنید بعد از این بازیکنان تک و توک استعدادهایی اینچنین به فوتبال مان معرفی شدند. 

پیشکسوت باشگاه استقلال در ادامه به انتقاد از مدیران این تیم پرداخت و خاطرنشان کرد: همیشه اینطور بوده است که مدیران کوچک بازیکنان بزرگ را به راحتی از دست می دهند. شاید به این دلیل است که نباید امثال رضا احدی در فوتبال ما می بودند. این افراد دوست دارند از عوامل خودشان استفاده کنند و چون کوچک هستند و توانایی انجام کارهای بزرگ را ندارند با استفاده از ارباب جراید و رسانه ها  خودشان را مطرح می کنند. به همین خاطر است که می بینیم همچنین افرادی در کنار تیم استقلال دیده می شوند اما خبری از پیشکسوتانی چون رضا احدی نبوده و نیست. 

وی درباره اینکه خود رضا احدی هم هیچگاه اعتراضی به این مساله نداشت بیان داشت: به همین خاطر بود که می گویم از در کنار او بودن لذت می بردم. رضا اینقدر بزرگ بود که به خاطر این مسایل اعتراض نمی کرد. ما هم از او یاد گرفته ایم و این کار را نمی کنیم اما حالا به خاطر خودش این حرف ها را می زنیم. 

مدافع پیشین استقلال همچنین گفت: خیلی سخت است وقتی وارد باشگاهی شوی که در آن افتخارآفرینی کردی اما تو را نشناسند. باشگاهی که لقب پرافتخارترین تیم آسیا را به واسطه  حضور امثال تو گرفته باشند و اینگونه با تو برخورد شود خیلی دردناک است.ببینید چقدر این مدیران کوچک و ضعیف هستند. متاسفم که ورزش ما جای افراد غیرورزشی شده است. حالا هم بعد از مرگ رضا می خواهند از او سوءاستفاده کنند و خودشان را در صدر اخبار قرار دهند. فردا می خواهند با جنازه او تیتر روزنامه ها شوند. دلم برای رضا می سوزد که هم در زمان بازیگری اش و هم حالا که از میان ما رفته سکوهای پرتاب این افراد باشد.

ورمزیار در پایان اذعان داشت: به جایی که الان هزینه های درمان او را پرداخت کنند اگر در هنگام بیماری اش این کار را انجام می دادند الان او زنده بود. این افراد می خواهند با این کارها چه چیزی را ثابت کنند. متاسفانه رضا با درآمد حاصل از رانندگی آژانس نمی توانست هزینه های درمانش را به راحتی پرداخت کند. من چون نان و نمک خانواده او را خورده ام می دانم که چه افراد آبرودار و بزرگی هستند. در نهایت به آنها تسلیت می گویم و برایشان طلب صبر می کنم.


منبع: کاپ