۲۹ دی ۱۳۹۴ - ۱۷:۰۷

فدراسیون والیبال: از منابع دولتی بی‌نیازیم

داورزنی اضافه کرد: با وجود 7 تیم ملی والیبال مردان و زنان و مسابقات مختلف آسیایی و جهانی و دوره‌های مختلف آموزشی، اما با برنامه‌ریزی مناسب مالی هیچ‌کدام از این برنامه‌ها تعطیل نشدند.
کد خبر : ۲۸۱۸۸۴
صراط: رئیس فدراسیون والیبال گفت: دنیا در مقابل والیبال ایران سر تعظیم فرود آورده است.

محمدرضا داورزنی بعد از ظهر امروز در مجمع انتخابات هیئت والیبال این استان اظهار داشت: هیئت‌های والیبال تنها با اتکا به منابع فدراسیون و اداره‌کل ورزش و جوانان نمی‌تواند توسعه پیدا کند و باید از تمام ظرفیت‌های استان برای این کار بهره برد.

وی افزود: فدراسیون والیبال با برنامه‌ریزی صحیح توانست خود را از منابع دولتی بی‌نیاز کند و در حوزه ورزش قهرمانی و تیم ملی صددرصد بی‌نیاز از منابع دولتی است.

رئیس فدراسیون والیبال تصریح کرد: حجم کار در والیبال خیلی بالاست، اما تلاش کردیم هیچ برنامه‌ای به خاطر کمبود منابع مالی تعطیل نشود.

داورزنی اضافه کرد: با وجود 7 تیم ملی والیبال مردان و زنان و مسابقات مختلف آسیایی و جهانی و دوره‌های مختلف آموزشی، اما با برنامه‌ریزی مناسب مالی هیچ‌کدام از این برنامه‌ها تعطیل نشدند.

وی با اشاره به موفقیت ورزشکاران والیبال در عرصه‌های جهانی گفت:  این تنها یک مسئله مربوط به ورزش نبود، بلکه این موفقیت‌ها توانمندی جوانان این سرزمین بود که به دنیا ثابت شد.

رئیس فدراسیون والیبال با بیان اینکه دنیا در مقابل والیبال ایران سر تعظیم فرود آورده است، تبیین کرد: یکی از عوامل موفقیت والیبال در استان‌ها، توسعه زیرساخت‌های مربوط به این رشته ورزشی است و باید شرایط را به‌ گونه‌ای فراهم کنیم که تمام جوانان ورزشکار این امید داشته باشند که در صورت شایستگی لازم به تیم ملی دعوت شوند.

نخستین دوره تور جهانی والیبال در جزیره کیش برگزار می‌شود

داورزنی با اشاره به نخستین دوره تور جهانی والیبال به میزبانی جزیره کیش اظهار داشت: این تور از 25 تا 30 بهمن‌ماه در جزیره کیش برگزار خواهد شد و تاکنون 70 بازیکن تراز اول از 18 کشور دنیا برای حضور در این تور اعلام آمادگی کردند.

وی بیان کرد: این تور فرصتی است که می‌توان به ورزشکاران شهرهای مختلف داد که شایستگی خود را ثابت کنند.

رئیس فدراسیون والیبال در پایان گفت: در حالی‌ که هزینه این تور حدود 1.5 تا 2 میلیارد تومان بود، اما با یک برنامه‌ریزی این کار را محقق کردیم.
منبع: فارس