۰۴ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۶:۴۱

بازداشت 40 متهم به تیراندازی در ماهشهر

دادستان عمومی و انقلاب بندر ماهشهر با بیان اینکه قاطعانه بابرهم زنندگان امنیت عمومی برخورد می‌کنیم از دستگیری 40 متهم به تیراندازی در این شهرستان خبر داد.
کد خبر : ۲۸۲۸۵۷
صراط: دادستان عمومی و انقلاب بندر ماهشهر با بیان اینکه قاطعانه بابرهم زنندگان امنیت عمومی برخورد می‌کنیم از دستگیری 40 متهم به تیراندازی در این شهرستان خبر داد.

علیرضا آقاجری اظهار کرد: اولویت اصلی دستگاه قضایی این شهرستان برخورد با اراذل و اوباش و کسانی است که امنیت و آسایش شهروندان را مختل می‌کنند.

وی ادامه داد: دغدغه اصلی ما حفظ آرامش و امنیت شهروندان است و در این رابطه طرح‌هایی با کمک نیروی انتظامی شهرستان بندر ماهشهر به اجرا گذاشته شده است.

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان بندر ماهشهر تصریح کرد: در این ارتباط عملیاتی انجام شد و تعدادی بالغ بر 40 نفر از متهمان به تیراندازی در سطح شهر و مراسم‌های عزا و عروسی دستگیر و تعدادی اسلحه و مهمات از آنها کشف شد.

آقاجری با بیان اینکه برخورد قانونی و قاطع با این هنجارشکنان ادامه خواهد داشت، افزود: از شهروندان نیز درخواست دارم چنانچه اطلاعات و اخباری در مورد اینگونه افراد دارند سریعاً مراتب را به پلیس 110 و دوایر اطلاعات اعلام کنند و اطمینان داشته باشند که موضوع پیگیری و برخورد قاطع با این قانون‌شکنان صورت خواهد گرفت.

*افزایش کلاهبرداری‌های پیامکی در ماهشهر

وی از افزایش آمار پیامک‌های کلاهبرداری در این شهرستان خبر داد و گفت: شهروندان با حفظ هوشیاری خود نباید فریب این پیامک‌ها را بخورند.

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان بندر ماهشهر تصریح کرد: با وجود تمام هشدارها و تذکراتی که در مورد لزوم هوشیاری شهروندان در ارتباط با کلاهبرداری‌های پیامکی داده می‌شود اما همچنان برخی افراد فریب شیادانی را می‌خورند که با خطوط مخابراتی مختلف و از طریق پیامک و تماس اقدام به کلاهبرداری از شهروندان می‌کنند.

آقاجری افزود: این افراد شیاد و کلاهبردار به بهانه برنده شدن شهروندان در مسابقات مختلف، کمک ریاست جمهوری، پیشنهاد کار، سبد کالا و کمک هزینه سفرهای زیارتی اقدام به کلاهبرداری از آنها می‌کنند و متأسفانه از این دست موارد در شهرستان بندر ماهشهر زیاد به چشم می‌خورد.

وی با تأکید بر اینکه اینگونه فعالیت‌ها صرفاً برای فریب و کلاهبرداری از شهروندان است، خاطرنشان کرد: این افراد کلاهبردار اقدام به گرفتن شماره حساب و رمز عابر بانک شهروندان کرده و بلافاصله حساب طعمه‌های خود را خالی و از این طریق اقدام به سرقت وجوه درون حساب بانکی آنها می‌کنند.

آقاجری در پایان با تأکید بر لزوم حفظ هوشیاری و آگاهی شهروندان در برابر اینگونه کلاهبرداری‌ها، متذکر شد: شهروندان از ارائه هرگونه اطلاعات حساب بانکی خود به ویژه رمز عابر بانک به دیگران اکیداً خودداری کرده و بطور مرتب رمز اول و دوم حساب خود را تغییر دهند و در مواجهه با موارد مشکوک به کلاهبرداری مراتب را در سریع‌ترین زمان ممکن به نزدیک‌ترین مرجع انتظامی اعلام کنند.
منبع: فارس