۰۵ بهمن ۱۳۹۴ - ۲۱:۰۳

برتری هندبال ایران برابر عمان

تیم ملی هندبال کشورمان در مسابقات قهرمانی آسیا برابر عمان به برتری رسید تا برای کسب عنوان پنجم در ادامه این رقابت‌ها برابر کره جنوبی به میدان برود.
کد خبر : ۲۸۳۱۳۱
صراط: در ادامه مسابقات هندبال قهرمانی آسیا از ساعت 19:30 به وقت تهران تیم ملی هندبال کشورمان برابر عمان به میدان رفت که این دیدار در پایان با پیروزی 32 بر 27 تیم کشورمان خاتمه یافت.

نیمه نخست این دیدار با یک بازی نزدیک دنبال شد و عمانی‌ها در دقایقی از بازی اختلاف گل را به عدد 3 رساندند اما در نهایت این نیمه با تساوی 14 بر 14 به پایان رسید. در نیمه دوم شاگردان عرفان اسماعیلاجیج موفق شدند با ایجاد اختلاف گل با عمان در پایان با پیروزی از زمین خارج شوند.

تیم ملی هندبال کشورمان در گروه دوم مسابقات هندبال آسیا پس از بحرین و عربستان در رده سوم قرار گرفت و عمان نیز در رده چهارم گروه اول قرار داشت.

در دیگر دیدار این رقابت‌ها نیز کره جنوبی 32 بر 23 امارات را شکست داد. کره جنوبی و ایران چهارشنبهٰ،  7 بهمن ماه از ساعت 17:30 برای کسب عنوان پنجمی این رقابت‌ها برابر هم به میدان خواهند رفت.

در ادامه مسابقات هندبال قهرمانی آسیا از ساعت 15:30 به وقت تهران چین و سوریه برای کسب جایگاه یازدهم برابر هم به میدان رفتند که این دیدار در نهایت با برتری 31 بر 24 چین به پایان رسید.

فردا (سه‌شنبه) نیز در مرحله نیمه نهایی این مسابقات عربستان به مصاف قطر خواهد رفت و بحرین با ژاپن دیدار خواهد کرد.

در هفدهمین دوره مسابقات هندبال قهرمانی آسیا و انتخابی جام جهانی 2017 فرانسه 11 تیم ایران، قطر، بحرین، عربستان، امارات، عمان، لبنان، کره جنوبی، ژاپن، سوریه و چین حضور داشتند. تیم ملی کشورمان مدال برنز دوره گذشته این رقابت‌ها را در کارنامه خود دارد.

منبع: تسنیم