۰۸ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۸:۱۰

توصیه انتخاباتی یکی از مراجع به وزیرکشور

وزیر کشور با مراجع عظام تقلید دیدار و به تشریح آخرین شرایط امنیتی، اقتصادی، تحولات منطقه ای و روند برگزاری انتخابات مجلس خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی پرداخت.
کد خبر : ۲۸۳۶۶۰
صراط: عبدالرضا رحمانی فضلی وزیر کشور که امروز پنج شنبه وارد شهر مقدس قم شده است، با آیات عظام صافی گلپایگانی ، موسوی اردبیلی، نوری همدانی، وحید خراسانی، جعفر سبحانی و علوی گرگانی دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی وزارت کشور، تشریح آخرین وضعیت و شرایط امنیتی، شرایط اقتصادی پیش روی کشور، پس از برجام و لغو تحریم ها، آخرین تحولات منطقه، ارائه گزارش از روند اقدامات وزارت کشور در جهت برگزاری دو انتخابات مجلس خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی و درخواست از مراجع عظام جهت دعوت از اقشار مختلف مردم برای حضور گسترده و با شکوه در انتخابات های پیش رو، از جمله مهمترین محورهای سخنان وزیر کشور در این دیدارها بود.

آنگونه که تسنیم نوشته است؛ این دیدارها به‌صورت خصوصی و بدون پوشش رسانه‌ای برگزار ‌شده است.

البته پایگاه اطلاع رسانی حضرت آیت الله موسوی اردبیلی نوشت که این مرجع تقلید ضمن تشکر از زحمات همه مسؤولین خصوصاً دولت و وزرات کشور گفت: لازم است از زحمات همه مسؤولین خصوصاً رئیس جمهور و دولت محترم و وزارت کشور تشکر کنم و به ویژه از وزیر خارجه و تیم مذاکره کننده به خاطر به نتیجه رساندن مذاکرات نیز تشکر می کنم، ولی متأسفانه آنچنان که باید، از نتایج این مذاکرات تقدیر نشد.

وی اضافه کرد: اگر مردم احساس دلسری کنند و نقش خود را در تعیین سرنوشت کشور کم رنگ ببینند، نظام آسیب می بیند.  اگر می خواهیم مردم حضور جدی و سازنده ای داشته باشند باید از همه سلیقه ها و جناح ها استقبال کنیم. برخورد حذفی در انتخابات به زیان کشور و نظام است. باید بگونه ای عمل کنیم که سلامت انتخابات  به باور مردم تبدیل شود. در مسائل اجتماعی نیز ضمن توجه به حساسیت ها باید احترام افراد و فضای دوستانه در جامعه حفظ شود.

در پایان این دیدار حضرت آيت الله موسوى اردبيلی برای موفقيت دولت تلاشگر و به نتيجه رسيدن زحمات آن دعا نموده و گفت: امیدوارم همه دستگاه ها به گونه ای عمل کنند که ملت ایران بتواند از ثمرات برجام و زحماتی که عزیزان ما در دو سال گذشته کشیده اند بهره برداری کنند.
خبر فوری

همه برای سلامت این جمع خدمت‌گزار دعا کنند/ ملت ایران نگران و دلواپس نباشند