۱۰ بهمن ۱۳۹۴ - ۰۱:۲۷
33 سال پیش در چنین روزی

طرح تروریستی آمریکا در ایران

روزنامه مبارز چاپ هند طی گزارشی تاکید کرده است که دولت هند مدارک و اسنادی به دست آورده که ثابت می کند آمریکا یک نقشه تروریستی به منظور ایجاد آشوب و تشنج درایران و چند کشور مترقی دیگر تدارک دیده است .
کد خبر : ۲۸۳۸۲۰

صراط: روزنامه مبارز چاپ هند طی گزارشی تاکید کرده است که دولت هند مدارک و اسنادی به دست آورده که ثابت می کند آمریکا یک نقشه تروریستی به منظور ایجاد آشوب و تشنج درایران و چند کشور مترقی دیگر تدارک دیده است .

رخدادهای 10 بهمن 1361

چکیده

  • آیت الله خامنه ای رئیس جمهور: از مسئولی که به مردم اهانت کند و مراجعه کننده را با تحقیر بنگرد و به او منت گذارد ، به سادگی نمی گذریم ، زیرا ما منت پذیر مردم هستیم و برای خدمت به آنان در اینجا هستیم.

 

  • روزنامه هنگ کنگ مسلم هرالد چاپ ضمن دفاع از انقلاب اسلامی ایران و ویژگی های آن می نویسد : انقلاب اسلامی در ایران یکی از مهم ترین حوادث تاریخ بشر و مهم ترین حادثه در تاریخ اسلام است .

 

  • روزنامه مبارز چاپ هند طی گزارشی تاکید کرده است که دولت هند مدارک و اسنادی به دست آورده که ثابت می کند آمریکا یک نقشه تروریستی به منظور ایجاد آشوب و تشنج در چند کشور مترقی تدارک دیده است .

 

  • در پی اعتراف روزنامه معاریو چاپ فلسطین اشغالی به فروش کالاهای ساخت رژیم صهیونیستی به کشورهای مرتجع عرب از جمله رژیم بعث صدام از طریق لبنان سفیر رژیم عراق در بیروت با رئیس اطاق صنایع و بازرگانی لبنان دیدار و گفت و گو کرد .

 

  • بنابرگزارش های رسیده دیروز برادران « حسن باقری جانشین فرمانده یگان زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ، مجید بقایی فرمانده قوای اول کربلا ، مومنیان ، قلاوند و تقی رضوانی» در خط اول جبهه های نبرد حق علیه باطل به درجه رفع شهادت رسیدند.

آیت الله خامنه ای : از مسئول اهانت کننده به مردم نمی گذریم

آیت الله خامنه ای رئیس جمهور کشورمان در دیدار آیت الله موحدی کرمانی نماینده امام در شهربانی جمهوری اسلامی ایران و سرهنگ صمیمی رئیس شهربانی کل کشور اظهار داشتند : هر کس تغییرات شهربانی را منکر شود ، یقینا این ارگان عظیم و موثر را درست نشناخته است .ایشان در این دیدار گفتند : مهم این است که جهت کلی حرکت یک دستگاه جهت جمهوری اسلامی ، اسلام و خدمت به مردم باشد ، که شهربانی این حالت را پیدا کرده است .

رئیس جمهور با تاکید بر این مطلب که انگیزه همه مسئولین باید خدمت باشد خطاب به حاظران گفتند : دل مردم را آن وقتی به دست می آورید که طبق وظایف اسلامی عمل کنید و بایستی تلاش کنید تا انگیزه خدمت به مردم به تمام پرسنل این ارگان برسد .

آیت الله خامنه ای اظهار داشتند : شما امروز مسئولیت سنگینی را در خوشنام کردن شهربانی که در رژیم گذشته توسط افرادی که اکنون در این ارگان نیستند ، بدنام شده بود ، بر عهده دارید . ایشان افزودند : از مسئولی که به مردم اهانت کند و مراجعه کننده را با تحقیر بنگرد و به او منت گذارد ، به سادگی نمی گذریم ، زیرا ما منت پذیر مردم هستیم و برای خدمت به آنان در اینجا هستیم.

ایشان سپس گفتند : دشمنان برای ضربه زدن به انقلاب اسلامی از شیوه آزار مردم و ناامن کردن محیط زندگی آنان نیز استفاده می کنند ، از این رو امنیت شهری که کار اصلی شهربانی است اهمیت بسیار و دقت و هوشیاری شما در مورد امنیت محیط زندگی مردم نقش بسیار مهمی دارد.(1)

روزنامه هنگ کنگی : انقلاب اسلامی از مهم ترین حوادث تاریخ بشر و اسلام است

علیرغم تبلیغات وسیع رسانه های امپریالیستی علیه انقلاب اسلامی نفوذ این انقلاب در بین مستضعفان دنیا هر روز بیشتر می شود و عده بیشتری از محرومین تحت ستم را به حرکت در می آورد .

روزنامه هنگ کنگ مسلم هرالد چاپ هنگ کنگ طی مقاله ای تحت عنوان «مفهوم انقلاب اسلامی» ضمن دفاع از انقلاب اسلامی ایران و ویژگی های آن به بیان کلی خصوصیات انقلاب اسلامی پرداخته و می نویسد : انقلاب اسلامی در ایران یکی از مهم ترین حوادث تاریخ بشر و مهم ترین حادثه در تاریخ اسلام است . این انقلاب که دنیا را دچار شگفتی نمود با ذهنیات ماتریالیستی و امپریالیستی شرق و غرب مطابقت نداشته است و امپریالیست ها و سوسیال امپریالیست ها نمی توانند این انقلاب را قبول کنند . (2)

طرح آمریکا برای ایجاد آشوب در ایران فاش شد

روزنامه مبارز چاپ هند طی گزارشی تاکید کرده است که دولت هند مدارک و اسنادی به دست آورده که ثابت می کند آمریکا یک نقشه تروریستی به منظور ایجاد آشوب و تشنج در چند کشور مترقی تدارک دیده است . این روزنامه افزوده است : نقشه یاد شده آمریکا تحت عنوان « عدم آرامش عمومی» بوده که طبق این نقشه توطئه گرانه 12 کشور یعنی هند ، کوبا ، نیکاراگوئه ، ویتنام ، لیبی ، الجزایر ، ایران ، یمن دموکراتیک ، اتیوپی ، آنگولا ، موزامبیک و ماداگاسکار را در بر می گیرد . (3)

اسرائیل کالاهای مورد نیاز صدام را تامین می کند !

در پی اعتراف روزنامه معاریو چاپ فلسطین اشغالی به فروش کالاهای ساخت رژیم صهیونیستی به کشورهای مرتجع عرب از جمله رژیم بعث صدام از طریق لبنان سفیر رژیم عراق در بیروت با رئیس اطاق صنایع و بازرگانی لبنان دیدار و گفت و گو کرد . معاریو نوشته است : از طریق بازرگانان لبنانی کالاهای اسرائیلی به ارزش چند میلیون دلار در بازارهای عربی به ویژه عراق به فروش می رسد . (4)

حسن باقری (افشردی) به شهادت رسید

بنا بر گزارش های رسیده دیروز برادران « حسن باقری جانشین فرمانده یگان زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ، مجید بقایی فرمانده قوای اول کربلا ، مومنیان ، قلاوند و تقی رضوانی» در خط اول جبهه های نبرد حق علیه باطل به درجه رفع شهادت رسیدند.

ستاد مرکزی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در اطلاعیه ای ضمن اعلام این خبر تاکید کرده است : 5 تن از دلاوران جان بر کف و فرماندهان گرانقدر سپاه پاسداران انقلاب اسلامی که در طول جنگ تحمیلی فرماندهی یگان های رزمنده سپاه را به عهده داشته و در طول جنگ تحمیلی افتخاراتی عظیم آفریدند دعوت حق را لبیک گفته و به آرزوی دیرین خود شهادت دست یافتند.

ستاد تبلیغات جنگ نیز شهادت این دلاوران و فرماندهان والامقام سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را به محضر مبارک امام زمان ، امام خمینی رهبر انقلاب اسلامی و فرمانده کل قوا و نیز امت رزمنده و پاسداران و خانواده های این شهدا تبریک و تسلیت گفت . (5)

پی نوشت:

1- جمهوری اسلامی ، 10 بهمن 1361 ، صفحه 12

2- کیهان ، 10 بهمن 1361 ، صفحه 16

3-کیهان ، 10 بهمن 1361 ، صفحه 16

4-کیهان ، 10 بهمن 1361 ، صفحه 16

5-کیهان ، 10 بهمن 1361 ، صفحه 2

منبع: فارس