۱۱ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۴:۰۹

زن سابق پوتین ازدواج کرد +تصاویر

"لیودمیلا پوتین،" همسر سابق "ولادیمیر پوتین،" رئیس جمهور روسیه، با "آرتور اوکرتنی،" جوان 37 ساله ازدواج کرد. لیودمیلا سال 2013 (1391) از پوتین جدا شد و اعلام کرد نام فامیل همسر جدیدش را بر روی خود می‌گذارد.
کد خبر : ۲۸۴۰۹۲
صراط: "لیودمیلا پوتین،" همسر سابق "ولادیمیر پوتین،" رئیس جمهور روسیه، با "آرتور اوکرتنی،" جوان 37 ساله ازدواج کرد. لیودمیلا سال 2013 (1391) از پوتین جدا شد و اعلام کرد نام فامیل همسر جدیدش را بر روی خود می‌گذارد.
 
جوانی که جایگزین ولادیمیر پوتین شده است، 21 سال از لیودمیلا جوان‌تر است و ریاست یک مرکز توسعه ارتباطات را برعهده دارد. لیودمیلا از زمان طلاق در سال 2013 فقط یک بار در انظار عمومی ظاهر شد و آن هم به مراسم اهدای جوایز ادبی مربوط می‌شد که گروه مالی همسر جدیدش آن را برپا کرده بود.
 
ولادیمیر پوتین و لیودمیلا سال 1983 (1361) ازدواج کردند و حاصل زندگی آنها 2 دختر است. لیودمیلا و همسر جدیدش در همان آپارتمانی زندگی می‌کنند که سال‌ها پیش پوتین در سنت پترزبورگ خریداری کرده بود و پس از طلاق به لیودمیلا رسید.  
 
زمانیکه از ولادیمیر پوتین پرسیده شد چه زمانی بانوی اول جدید کاخ کرملین را معرفی می‌کند، وی با خنده پاسخ داد: هر وقت همسر سابقم را شوهر دهم به ازدواج مجدد فکر می‌کنم.

منبع: فرادید
خبر فوری

همه برای سلامت این جمع خدمت‌گزار دعا کنند/ ملت ایران نگران و دلواپس نباشند