۱۱ بهمن ۱۳۹۴ - ۲۱:۱۶
فراز کمالوند:

از صبای قم سه امتیاز را می خواهیم

سرمربی تیم گسترش فولاد تبریز گفت: به آمار بازی تیم های گسترش فولاد با صبای قم توجه‌ای نکرده و برای پیروزی در این بازی به میدان می رویم.
کد خبر : ۲۸۴۱۷۲

صراط: فراز کمالوند در کنفرانس خبری پیش از بازی تیم گسترش فولاد برابر صبای قم در جمع خبرنگاران اظهار داشت: فردا یک بازی حساس برابر صبای قم داشته و تمام عزم خود جذب کرده‌ایم که در این بازی به برتری دست یافته و سه امتیاز این دیدار کسب نماییم.

وی گفت: به آمار قبلی بازی‌های دو تیم نگاه نمی‌کنم و اینکه گسترش فولاد در برابر صبا تا کنون پیروزی نداشته است، در اراده ما تأثیر هیچ نداشته و انگیزه تیم ما را کاهش نمی‌دهد.

سرمربی تیم گسترش فولاد تبریز گفت: نهایت سعی و تلاش ما پیروزی در بازی‌های دور برگشت و کسب حداکثر امتیازات است و در بازی فردا نیز به دنبال برتری برابر صبای قم هستیم.

کمالوند در مورد غایبان تیمش در بازی فردا گفت: در بازی با صبا مرتضی اسدی را به دلیل سه اخطاره بودن به همراه نداریم و احتمال دارد کریمی نیز به دلیل مصدومیت به بازی فردا نرسد.

وی افزود: در اردوی ترکیه تمرینات منظم و خوبی را داشته و به هماهنگی لازم دست یافتیم اما در تبریز به دلیل سرمای هوا نتوانستیم همان روند را تداوم دهیم.

سرمربی تیم گسترش فولاد گفت: سیاستگذاری باشگاه کسب رتبه تک رقمی و قرار گرفتن در نیمه اول جدول است و درصدد تثبیت این تیم در جدول رده بندی هستیم.

منبع: فارس