۱۲ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۱:۲۷

سخنرانی علوی و شریعتمداری در دماوند

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شهرستان دماوند از سخنرانی وزیر اطلاعات و مدیر مسئول مؤسسه کیهان در برنامه 10 شب، 10 سخنران ویژه ایام‌الله دهه فجر این شهرستان خبر داد.
کد خبر : ۲۸۴۲۶۸

صراط: حجت‌الاسلام‌والمسلمین محمد علاءالدینی امروز در سالروز ورودی تاریخی حضرت امام خمینی (ره) به میهن اسلامی در شرق استان تهران با اشاره به آغاز ایام مبارک دهه فجر اظهار داشت: مردم ایران اسلامی در این ایام، دستاورد‌های انقلاب اسلامی را جشن می‌گیرند و با حضور در حماسه راهپیمایی 22 بهمن اهمیت این دستاوردها را ارج می‌نهند.

وی ادامه داد: دستاوردهای انقلاب اسلامی ایران که با تلاش‌های امام خمینی (ره) به دست آمده، همچون تابلویی مقابل چشمان و اهداف ما قرار گرفته است که مردم غیور ایران اسلامی در آستانه 22 بهمن ماه لحظه شیرین انقلاب اسلامی را جشن خواهند گرفت.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شهرستان دماوند افزود: در این راستا، برنامه‌های متنوع فرهنگی در این شهرستان در نظر گرفته‌ایم که با حضور سخنرانان این ایام به خوبی سپری شود و مردم همراه با یکدیگر این ایام بزرگ را گرامی بدارند.

علاءالدینی تصریح کرد: مسجد جامع شهر دماوند نیز از امروز همزمان با آغاز ایام دهه مبارک فجر با برنامه‌ای به مدت 10 شب با حضور سخنرانان برجسته بعد از نماز مغرب و عشاء میزبان مردم انقلابی این شهر خواهد بود.

وی با اشاره به اینکه این برنامه به عنوان 10 شب، 10 سخنران در مسجد جامع دماوند برگزار می‌شود، گفت: سردار فروتن یکی از فرماندهان دفاع مقدس در روز 11 بهمن‌ماه، حجت‌الاسلام سادات‌نسب امام جمعه موقت دماوند در روز 12 بهمن‌ماه، مداحی یکی از استادان دانشگاه در روز 13 بهمن‌ماه و امام جمعه دماوند در روز 14 بهمن‌ماه در این برنامه سخنرانی خواهند کرد.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شهرستان دماوند، سخنرانی منوچهر محمدی یکی از تحلیل‌گران مسائل سیاسی کشور در روز 15 بهمن‌ماه، حجت‌الاسلام صداقت یکی از کارشناسان مذهبی دماوند در روز 16 بهمن‌ماه، محمود صفری رئیس دانشگاه آزاد اسلامی دماوند و یکی انقلابیون دماوند در دوران پیروزی انقلاب به همراه خاطرات مردمی در روز 17 بهمن‌ماه و آیت‌الله قمی عضو مجلس خبرگان رهبری در روز 18 بهمن‌ماه را به ترتیب از سخنرانان شب‌های پنجم تا هشتم برنامه‌های ایام‌الله فجر مسجد جامع دماوند عنوان کرد.

علاءالدینی اضافه کرد: همچنین سخنرانی فرماندار شهرستان دماوند در روز 19 بهمن‌ماه، حسین شریعتمداری مدیر مسئول مؤسسه کیهان در روز 20 بهمن‌ماه و حجت‌الاسلام علوی وزیر اطلاعات در روز 21 بهمن‌ماه از دیگر برنامه‌های 10 شب، 10 سخنران مسجد جامع دماوند است.

وی بیان کرد: سخنران روز راهپیمایی 22 بهمن در شهر دماوند نیز، حجت‌الاسلام والمسلمین سیدرضا تقوی رئیس شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه کشور خواهد بود.

منبع: فارس