۱۲ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۳:۱۳

وضعیت طلب قطبی از پرسپولیس

مدیر برنامه‌های افشین قطبی امروز به باشگاه پرسپولیس رفت و با سرپرست این باشگاه جلسه برگزار کرد.
کد خبر : ۲۸۴۲۸۰
صراط: مدیر برنامه‌های افشین قطبی امروز به باشگاه پرسپولیس رفت و با سرپرست این باشگاه جلسه برگزار کرد.

مهدی حاج باقر در خصوص جلسه امروزش با علی اکبر طاهری سرپرست باشگاه پرسپولیس که برای حل مشکل مالیاتی افشین قطبی برگزار شد گفت: پیش از ظهر امروز با طاهری صحبت‌های مفصلی انجام دادم و او هم یک انسان منطقی است که با دقت به حرف‌های من گوش کرد. همه مدارکی که در اختیار داشتم به سرپرست باشگاه نشان دادم و حتی اعلام نظر اداره حقوقی فدراسیون فوتبال، باشگاه پرسپولیس و نامه علی سعیدلو رئیس وقت سازمان تربیت بدنی را هم به طاهری دادم.

وی ادامه داد: طاهری هم با سعه صدر هم مدارک مرا دید و از این مدارک کپی گرفته شد تا از طریق اداره حقوقی پرسپولیس این مدارک بررسی شود اما من از او خواهش کردم اگر هر زمان قرار است جلسه‌ای در این باره برگزار شود از من هم دعوت کنند تا ابهام‌های احتمالی را پاسخ دهم. البته من گفتم که تسویه هر قراردادی ناقض تعهدات طرفین قبل از فسخ قرارداد نیست و مالیات قطبی براساس قرارداد ثبت شده در آن زمان برعهده باشگاه پرسپولیس است.

مدیر برنامه‌های قطبی خاطرنشان کرد: باید از طاهری تشکر کنم که دستور پیگیری این مسئله را داد و به صحبت‌هایم با دقت گوش کرد. امیدوارم این مشکل هم حل شود که یقین دارم با تلاش‌های طاهری این مسئله شدنی است.من سرپرست باشگاه را انسان مثبتی دیدم و بدون شک این موضوع هم حل خواهد شد چرا که قطبی از خانواده پرسپولیس است.
منبع: فارس