۱۳ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۳:۳۰

توصیه سردار نقدی به ورزشکاران ثروتمند

رئیس سازمان بسیج کشور گفت: خوب است که ورزشکاران متوجه باشند که اگر به قدرت و ثروت رسیدند، حواس‌شان به همه چیز باشد.
کد خبر : ۲۸۴۴۷۶
صراط: رئیس سازمان بسیج کشور گفت: خوب است که ورزشکاران متوجه باشند که اگر به قدرت و ثروت رسیدند، حواس‌شان به همه چیز باشد.

سردار محمدرضا نقدی که امروز در کنگره شهدای ورزشکار شرکت کرده بود، در این خصوص گفت: اگر روز به روز در ورزش قوی‌تر می‌شویم، چون الگوی ما شهدای ورزشکار هستند. اسلام می‌گوید نه مظلوم واقع شو و نه ظلم بکن و این دقیقاً همان چیزی است که اسلام می‌خواهد در سطح جهان بسط بدهد.

وی ادامه داد: ما امثال پوریای ولی را در کشورمان داشته‌ایم که می‌توانند الگوهای خوبی باشند. او در حالی که برنده کشتی بود اما زمانی که مشاهده کرد فرزندان حریفش دارند حریف را تشویق می‌کنند، از وی شکست خورد تا آنها خوشحال شوند. در واقع عظمت چنین افرادی بوده است که امروز 5 هزار شهید را در کشور ساخته است.

نقدی گفت: خوب است که ورزشکار بداند که اگر قدرت و ثروت پیدا کرد، حواسش به همه چیز باشد و شهدا را الگو قرار دهد.

وی در مورد اینکه چه برنامه‌ای برای تداوم این همایش ها تدوین شده است، گفت: هنرمندان زیادی در این خصوص دست به کار شده اند و آثاری را در دستور تولید دارند که در صورتی که این آثار به حد قابل قبولی برسد، این کنگره‌ها را ادامه خواهیم داد تا یاد شهدا را زنده نگه داریم و چنین الگوهایی را قدردان باشیم.

سردار نقدی در مورد ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در ورزش گفت: تربیت بدنی ستاد کل نیروهای مسلح در این مورد برنامه‌های خوبی را ارائه می‌دهد ضمن اینکه ما روی ورزش‌های رزمی نیز تأکید ویژه‌ای داریم، البته بسیج ورزش را هم داریم که اگر ورزشکاری بخواهد روی نوار قهرمانی حرکت کند، می‌تواند یا شهدا را زنده نگه دارد.

وی در مورد اینکه چقدر در روز یا هفته ورزش می کند، یادآور شد: من برای ورزش کردن بسیار ضعیف هستم.
منبع: فارس
برچسب ها: صراط ورزشکار نقدی