۱۶ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۲:۲۷
رئیس عالی مدرسه کشتی داغستان روسیه:

حذف کشتی از المپیک منتفی شد

رئیس عالی مدرسه کشتی داغستان روسیه گفت: سیستم مسابقات کشتی در جهان تغییر کرده و حذف این رشته ورزشی از المپیک منتفی شده است.
کد خبر : ۲۸۴۹۰۳
صراط: رئیس عالی مدرسه کشتی داغستان روسیه گفت: سیستم مسابقات کشتی در جهان تغییر کرده و حذف این رشته ورزشی از المپیک منتفی شده است.

عبدالکیف نجم‌الدین صبح امروز در حاشیه برگزاری سیزدهمین دوره مسابقات بین‌المللی کشتی جام شهید هاشمی‌نژاد در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس اظهار کرد: این دوره از مسابقات تورنمنت خیلی خوبی برای کشتی‌گیران به‌شمار می‌رود و ما با ترکیبی از جوانان و قهرمانان پا به میدان گذاشتیم.

وی با قدردانی از مسئولان کشتی استان مازندران و شهرستان بهشهر در میزبانی از این دوره از مسابقات، افزود: ورزشکاران مازندران حاضر در این دوره از مسابقات خیلی خوب و آینده‌دار هستند.

رئیس عالی مدرسه کشتی داغستان روسیه با تاکید بر اینکه مربیان و مسئولان ایرانی باید بیشتر با کشتی‌گیران کار کنند، ادامه داد: رقابت کشتی‌گیران در این ترنمت خوب و رضایت‌بخش است.

نجم‌الدین با اشاره به حضور پرشور تماشاگران در سالن مسابقه، اضافه کرد: کشتی هیچ جای دنیا مانند مازندران تماشاگر ندارد و برگزاری اینگونه مسابقات در ایران پرهیجان است.

وی با بیان اینکه مازندران در کشتی ایران حرف اول را می‌زند، افزود: بعد از مازندران داغستان روسیه می‌توانند چنین تماشاگران پرهیجانی داشته باشد.

رئیس عالی مدرسه کشتی داغستان روسیه بیان کرد: کشتی ورزش اول مردم ایران است و عاشقانه با آن برخورد و در سالن‌های ورزشی حضور پیدا می‌کنند.

نجم‌الدین با بیان اینکه حضور چنین تماشاگرانی در سالن‌های ورزشی بحثی برای حذف کشتی از المپیک باقی نگذاشته است، گفت: سیستم مسابقات کشتی در جهان تغییر کرده و حذف این رشته ورزشی از المپیک منتفی شده است.
منبع: فارس
برچسب ها: صراط کشتی المپیک