۲۵ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۴:۲۳

اژه‌ای:زنجانی همکاری کند به‌نفعش است

سخنگوی قوه قضاییه گفت: ما به زنجانی گفتیم چنانچه همکاری کند و هر چه سریعتر اموال را برگرداند به نفعش خواهد بود و اگر این روند طولانی شود ممکن است نسبت به اموال وی افرادی به شکل قانونی یا غیرقانونی تعارضاتی داشته باشد
کد خبر : ۲۸۵۵۸۵
صراط: فارس نوشت: در نود و دومین نشست خبری سخنگوی قوه قضاییه خبرنگار فارس خطاب به اژه‌ای گفت: در دو جلسه آخر رسیدگی به پرونده فساد نفتی بابک زنجانی از فردی به نام «ه» نام برد که اموال زنجانی را در امارات به نام خود کرده است آیا این موضوع صحت دارد یا خیر و اینکه تحقیقاتی در این زمینه صورت گرفته است؟ که اژه‌ای در پاسخ گفت:  در خصوص اموالی که در خارج و داخل کشور وجود داشت چندین بار به ایشان گوشزد شد.

وی افزود: ما به زنجانی گفتیم چنانچه همکاری کند و هر چه سریعتر اموال را برگرداند به نفعش خواهد بود و اگر این روند طولانی شود ممکن است نسبت به اموال وی افرادی به شکل قانونی یا غیرقانونی تعارضاتی داشته باشد.

محسنی اژه‌ای با بیان اینکه من نمی‌دانم شما از چه کسی صحبت می‌کنید و فرد موردنظر شما کیست، گفت: الان هم زنجانی اموالی دارد که رسیدگی به بخشی از آنها بر عهده وکیل یا نماینده‌اش است اما اطلاع ندارم وکیل یا نماینده‌اش حقش را ادا کرده است یا نه.