۳۰ بهمن ۱۳۹۴ - ۰۰:۰۸

تبلیغ هواداران یک نامزد با ساز قوشمه

هواداران یک نامزد انتخابات دهمین مجلس شورای اسلامی در خراسان شمالی از روشی ابتکاری برای معرفی نامزد مورد نظر خود با ساز قوشمه آنهم به طور گسترده در فضای مجازی کرده است.
کد خبر : ۲۸۶۲۲۹
صراط: ایرنا نوشت: همزمان با نخستین روز از آغاز زمان تبلیغات قانونی نامزدها برای دهمین دوره انتخابات مجلس در خراسان شمالی، آن ها از هر امکانی برای معرفی خود استفاده می کنند که از جمله آن استفاده از خواننده محلی کرمانج با استفاده از ساز قوشمه است.
موسیقی کرمانجی از موسیقی شاد و سنتی و پرطرفدار شهرستانهای خراسان شمالی است که پای ثابت مراسم های شادی و عروسی در استان است.
این خواننده محلی با انتشار فایل صوتی تبلیغاتی با نوای موسیقی محلی کرمانجی (قوشمه ) به معرفی نامزد انتخاباتی مورد علاقه خود پرداخته است و در این ترانه از مردم می خواهد به وی رای دهند.
در این ترانه شاد محلی خواننده همچنین مردم را به شرکت گسترده در انتخابات و حمایت از نامزد مورد نظر فرا می خواند.
این فایل صوتی تبلیغاتی که با موسیقی شاد و سنتی خراسان شمالی و خوانندگی یک خوانده محلی کرمانج در فضای مجازی انتخاباتی این شهرستان انتشار یافته با استقبال کابران فضای مجازی مواجه شده است.
19 نامزد انتخابات دردهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی برای تصاحب کرسی مجلس در شهرستان اسفراین باهم رقابت می کنند که در نخستین روزآغاز تبلیغات قانونی حدود 50درصد آن ها ستاد انتخاباتی خود را افتتاح کرده اند.
شهرستان 127 هزارنفری اسفراین در 60کیلومتری جنوب شرقی بجنورد مرکز خراسان شمالی قرار دارد و دارای یک کرسی نمایندگی مجلس شورای اسلامی است.