۲۵ مرداد ۱۳۹۰ - ۱۱:۰۴

قرآن منسوب به امام علي (ع) رونمايي شد

کد خبر : ۲۸۶۳۱

ازقرآن به خط منسوب به حضرت علي (ع) دوشنبه شب درنمايشگاه بين المللي قرآن كريم با حضور سفير كشور پاكستان و نماينده مجلس شوراي اسلامي و جمعي از خادمان قرآن كريم رونمايي شد.

به گزارش صراط نیوز به نقل از ايرنا، در اين مراسم ناشر قرآن كريم با خط منسوب به حضرت علي( ع) گفت:‌ اين قرآن در موزه بريتانيا به نمايش گذاشته شده بود كه با كوشش زياد در طول 16سال موفق مجوز دريافت آن و چاپ در پنج هزار نسخه شدم .

بختيارالدين احمد افزود:‌ اين قرآن در قطع كوچك و تنها قرآن موجود در جهان است كه امضاي حضرت علي (ع) را دارد و 10سال طول كشيد تا بتوانم موافقت بيرون آوردن آن را از موزه بريتانيا كسب كنم .

وي اظهارداشت:‌ درنگاه اول اين قرآن با من حرف مي زد و حيفم آمد كه اين قرآن در موزه خاك بخورد و آن را چاپ نكنم و خداوند ياري كرد و اين قرآن را در پنج هزار نسخه چاپ كردم و اكنون همگان اين فرصت را دارند كه قرآن به خط حضرت علي (ع) را داشته باشند.

مراسم رونمايي قرآن كريم با حضور خالد عزيربابر سفير كشور پاكستان و لاله افتخاري نماينده مجلس شوراي اسلامي و جمعي از خادمان و قاريان قرآن كريم در نمايشگاه بين المللي قرآن كريم در مصلاي حضرت امام خميني (ره ) برگزار شد.