۰۵ اسفند ۱۳۹۴ - ۲۲:۳۳

افتخاری: اصولگرایان در اقتصاد برنامه ویژه‌ دارند

کاندیدای ائتلاف اصولگرایان مطرح کرد: یکی از مشکلات اصلی کشورمان اشتغال است و اصولگرایان برنامه ویژه‌ای برای امر اقتصاد دارند و ما باید فرصت‌های شغلی را برای جوانان خود در کشور ایجاد کنیم، اما دولت‌ها از این زمینه غفلت کردند و به دنبال حل این مسئله نیستند.
کد خبر : ۲۸۷۱۹۹
صراط: زنان خبر نوشت:  لاله افتخاری نماینده مجلس شورای اسلامی در همایش «بصیرت انقلابی، انتخاب آگاهانه»  که در سالن اجتماعات مسجد الرحمن تهران برگزار شد، ضمن تسلیت شهادت حضرت فاطمه زهرا(س) گفت: بصیرت می‌خواهد که انسان موقعیت‌شناس باشد و در مواقع حساس بداند چگونه عمل کند. از همین روست که رهبر معظم انقلاب نیز بر نقش خواص تأکید می‌کنند و اگر خواص به درستی عمل کنند، نیازی نیست تا حسین‌بن علی‌(ع) در کربلا به شهادت برسند.

افتخاری با اشاره به حضور اقشار و اقوام مختلف ایرانی در عرصه های مختلف خاطرنشان کرد: یکی از دلایل اهمیت انتخابات، فرصت بزرگی است که باید از آن به درستی استفاده کنیم و با بصیرت، اهمیت و شجاعت خود که در کنار یکدیگر قرار می‌گیرند، اجازه ندهیم رهبر انقلاب تنها بماند.

وی بابیان اینکه انتخابات مانور حضور مردم در عرصه سیاسی است، خاطرنشان کرد: دشمن همواره پس از انقلاب تلاش کرده است تا توطئه‌هایی را علیه انقلاب انجام دهد و در این راه از هیچ تلاشی فروگذار نکرده است که ما نمونه توطئه دشمنان را در زمان جنگ و در فتنه سال ۸۸ شاهد بودیم.

کاندیدای ائتلاف اصولگرایان با بیان اینکه در حال حاضر موقعیت از زمان جنگ سخت‌تر است، تأکید کرد: دشمن اکنون قصد نفوذ در امر انتخابات را دارد و به نیت تفرقه به میدان آمده است که باید این امر را جدی بگیریم.

افتخاری تصریح کرد: بزرگان همچون آیت‌الله موحدی کرمانی توانسته‌اند به یک لیست برسند، قطعاً ۳۰ نفر در یک لیست افراد محدودی هستند اما مهم آن است که همه آمده‌اند تا انتخابات باشکوه‌تر از گذشته برگزار شود و در نتیجه جلوی نفوذ دشمن گرفته شود.

افتخاری با بیان اینکه یکی از مشکلات اصلی کشورمان اشتغال است، خاطرنشان کرد: اصولگرایان برنامه ویژه‌ای برای امر اقتصاد دارند و ما باید فرصت‌های شغلی را برای جوانان خود در کشور ایجاد کنیم، اما دولت‌ها از این زمینه غفلت کردند و به دنبال حل این مسئله نیستند.

کاندیدای ائتلاف اصولگرایان با اشاره به اقدامات مثبت خود در مجلس برای حل مشکلات مردم، تصریح کرد: امیدوارم پس از انتخابات، شاهد جشن مردم و عزای دشمن همچون گریه کماندوها باشیم و انقلاب هر روز بیش از پیش شکوهمندتر و موفق‌تر شود.