۲۵ مرداد ۱۳۹۰ - ۱۶:۰۷

محكوميت شهروند ايراني در كاليفرنيا

در ادامه سياست‌هاي خصمانه آمريكا عليه شهروندان ايراني، دادستان‌هاي فدرال آمريكا يك شهروند ايراني ساكن كاليفرنيا را به اتهام آن چه "تلاش براي فروش غيرقانوني قطعات هواپيما به ايران" خوانده شده است به تحمل بيش از چهار سال حبس محكوم كردند.
کد خبر : ۲۸۷۵۲

به گزارش صراط نیوز به نقل از ايسنا، ‌شبكه‌ي خبري "سي.ان.ان" گزارش داد كه فردي كه داوود بني عاري، 38 ساله و ساكن كاليفرنيا خوانده مي‌شود به اتهام تلاش براي فروش غيرقانوني قطعات هواپيما به ايران به 51 ماه حبس محكوم شد.

وزارت دادگستري آمريكا مدعي است اين سيزدهمين پرونده در يك سال گذشته است كه در آن يك يا چند نفر به دليل تلاش براي ناديده گرفتن محدوديت‌هاي فروش كالاهاي ممنوعيه به ايران محكوم مي‌شوند.

رامين مهمان‌پرست ـ سخنگوي وزارت خارجه كشورمان صبح سه‌شنبه در رابطه با دستگيري يكي از اتباع ايراني در آمريكا خاطرنشان كرد: اين موضوعات در ادامه داستان غيرانساني آمريكايي‌هاست كه نسبت به اتباع ايراني صورت مي‌دهند. آن‌ها به دنبال آن هستند كه ملت ايران را تحت فشار قرار دهند و آنان را متهم به تجارت كالاهايي مي‌كنند كه به ادعاي آن‌ها كاربرد نظامي دارد. ما متاسفيم كه آن‌ها دست از اين رويه خود بر نمي‌دارند. مساله دستگيري يكي از اتباع ايراني در آمريكا توسط وزارت خارجه و دستگاه‌هاي مختلف ديگر به طور جدي پيگيري مي‌شود.

خبر فوری

همه برای سلامت این جمع خدمت‌گزار دعا کنند/ ملت ایران نگران و دلواپس نباشند