۲۶ مرداد ۱۳۹۰ - ۱۵:۴۸

58 منافق از پادگان اشرف فرار كردند

سخنگوي وزارت دفاع عراق اعلام كرد كه از زمان آغاز فرار نيروهاي ناراضي گروهك تروريستي منافقين از درون اين فرقه و پادگان اشرف، تاكنون 58 نفر از آنها موفق به فرار شده اند.
کد خبر : ۲۸۹۳۴

به گزارش صراط نیوز به نقل از پايگاه اطلاع رساني هابيليان (خانواده شهداي ترور كشور)، روزنامه الشرق الاوسط نوشت: 'سرتيپ محمد العسكري' با بيان اين مطلب اعلام كرده است كه بيشتر اين افراد از رهبران زن يا مرد اين گروهك تروريستي هستند كه به نيروهاي عراقي پناهنده شده و به منظور تكميل شدن كارهاي مربوط به خروج شان از عراق به مكان ديگري منتقل شده‌اند.

وي تصريح كرده است: كشور عراق به افرادي كه خواهان جدايي از فرقه رجوي هستند، جهت ترك پادگان اشرف كمك كرده و روند انتقال آنها به كشورهاي ديگر را تسهيل خواهد كرد.

بر اساس اين گزارش 'محمد العسكري' كه در يك كنفرانس مطبوعاتي در مقر وزارت دفاع عراق سخن مي‌گفت، از قصد دولت عراق مبني بر آسان كردن روند دستيابي ساكنان اين پادگان به مدارك لازم جهت تسهيل سفرشان خبر داد و افزود: دولت عراق در حال فراهم كردن تمامي شرايط با همكاري سازمان‌هاي بين‌المللي براي آزادانه بيرون رفتن اين افراد از عراق است.

سخنگوي وزارت دفاع عراق با اشاره به فرار 58 تن از اعضاي گروهك تروريستي منافقين خاطرنشان كرد: بسياري از افراد موجود در اردوگاه اشرف با اجبار و تهديد سركردگان اين پادگان در آنجا حضور دارند.

خبر فوری

رئیسی عزیز خستگی نمی‌شناخت/ پنج روز عزای عمومی اعلام میکنم