۰۷ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۴:۳۲

حساب نوبخت كه جداست اما ...

کد خبر : ۲۹۰۳۵۴
صراط: علی غفاریان، مدیرمسئول صراط در کانال تلگرامی خود نوشت:

▫️ محمدباقر نوبخت در بخشي از سخنرانی خود در محل يادمان شهداي هويزه گفت: اعلام می‌کنم که تمام دولتمردان، خود را سرباز نظام می‌دانند و به مقام معظم رهبری اعتقاد دارند و با دل و جان برای خدمت به مردم حاضرند. دیروز پنجه در پنجه دشمن داشتیم و امروز یک بسیجی دیگر در برابر ۶ قدرت جهان می‌نشیند تا از حق و حقوق ملت دفاع کند. امروز در این عرصه همه هم‌پیمان هستیم تا با لبخند رضایت بر لبان رهبر معظم انقلاب، احساس آرامش کنیم.

وی با اشاره به رفع تحریم‌ها گفت: روزهای سختی بر ما می‌گذرد و همچنان مشکلاتی از آثار مجموعه تحریم‌ها باقی مانده است. پاره کردن زنجیره‌های تحریم همانند احساسی است که در پیشروی در عملیات در دوران دوران دفاع مقدس وجود داشت.

رییس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی خطاب به کسانی که در میان صحبت‌های وی شعار می‌دادند، گفت: فکر نمی‌کنم این بیانات در همسویی با شعار همدلی و همزبانی دولت و ملت باشد. این شعارها خوب است ولی هر چه خشم و فریاد هم داریم باید همدل باشیم و این شعارها را به سوی دشمن بزرگ متوجه کنیم. این اختلاف همان چیزی است که دشمن ما انتظار آن را دارد. همه با هم باید علیه دشمن شعار دهیم. درود بر شما.

 در میان صحبت‌های نوبخت در محل یادمان شهدای هویزه، عده‌ای شروع به شعار دادن کردند و در نهایت سخنرانی معاون رییس جمهور نیمه‌تمام ماند.

صرف نظر از اينكه بنده اصلا نگاه مثبتي به جناب آقاي نوبخت نداشته و ايشان را يكي از افراد مساله دار دولت راستگويان مي دانم اما واقعا اين نكته برايم جاي سوال دارد كه آيا اينگونه مخالفت كردن و اغتشاش و شلوغ كاري در بين سخنراني ها تا كجا ادامه خواهد داشت؟
بر فرض اينكه ما يك نفر را قبول نداريم و اظهاراتش را هم مضحك مي دانيم (كه مي دانيم) ، آيا اين عده بيانات رهبري را پيرامون اين اقدامات خودسرانه فراموش كرده اند؟

▫️ رهبر انقلاب بعد از وقايع قم و شعار دادن در سخنراني دكتر علي لاريجاني در مراسم ٢٢ بهمن توسط عده اي از مخالفان وي، خاطر نشان كردند: كسانی كه راه می افتند و شعار می دهند اگر واقعاً حزب اللهی و مؤمن هستند بدانند كه اين كارها به ضرر كشور و خلاف شرع است و اگر هم اعتنايی به اين حرفها ندارند كه حسابشان جداست.


حالا اين عده واقعا حزب اللهي هستند يا از آن دسته كه حسابشان جداست؟



ع.غ (علي غفاريان) ٩٤/١/٧

نظرات بینندگان
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۱۳ - ۰۷ فروردين ۱۳۹۵
۲۵
۱۲
علی آقا شما خودشو ناراحت نکن . دوستان شما منطق و درک ندارند و چون خودشون هم میدونند راهشان کجه و حرفشون درست نیست با هوچی گری و اقدامات غیر انسانی و اسلامی سعی در ایجاد مزاحمت برای مردم هستند . اینا نه ادب دارند و نه درک . از صفات بارزشان همینه . همینیه که هستند .
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۴۱ - ۰۷ فروردين ۱۳۹۵
۱۶
۱۸
وقتی حرف انتقادی پاسخش فحاشی و هتاکی و اتهام بی سوادی و نداشتن شناسنامه و جهنم رفتن باشد ، باید منتظر توسعه همین رفتارها بود
این همه آوازه ها از شیخ بود
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۲۶ - ۰۷ فروردين ۱۳۹۵
۲۹
۱۰
امثال شماها مضحکید.که هتوز پیام مردم رو دریافت نکردید
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۱۳ - ۰۷ فروردين ۱۳۹۵
۲۳
۱۰
اتفاقا ماهم شما را مزحک میدانیم چون حرف از رهبر میزنید و دولت را هم میکوبید، شما مطلقا نقد نکردید بلکه دولت را مزحک خطاب کردید.
پیشنهاد میکنم اول خودتان را اصلاح کنید، افراطیون به وقت نابود میشوند