۱۳ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۳:۲۰

ادعای خنده‌دار نماینده اصلاح‌طلب: اصلاح‌طلبان هيچگاه نمي‌توانند نفوذي باشند!/ نفوذی «والضالين» نمازش را مي‌کشد!

نماینده منتخب تهران می گوید: يک نفوذي در قالب يک چهره منتقد حکومت نمي تواند نفوذ کند. برعکس. حتي ممکن است تسبيح هم به دست بگيرد و «والضالين»ش را هم در نماز مي کشد.
کد خبر : ۲۹۰۶۵۶
صراط: عبدالرضا هاشم‌زايي با 72 سال سن، مسن‌ترين نماينده مجلس دهم و رئيس سني در نخستين جلسه از شکل گيري اين مجلس خواهد بود. او که منتخب سی ام تهران است، در مصاحبه ای با خبرآنلاین اظهارات عجیبی درباره مسئله نفوذ بیان کرده و مدعی شده که اصلاح طلبان هیچ گاه نمی توانند نفوذی باشند!

به گزارش صراط، او در پاسخ به سوالی درباره مسئله نفوذ گفته است:

اتفاقا من هم نگران نفوذم. چون سيستم هاي امنيتي خارجي با آن هم هزينه هنگفتي که مي‌کنند قطعا هدفشان نفوذ در ديگر کشورهاست. البته نگاه من به موضوع نفوذ با اصولگراه فرق ميکند. اصولا نفوذ از کانال کساني انجام مي شود که خود را همراه نشان مي دهند نه منتقد! يعني يک نفوذي در قالب يک چهره منتقد حکومت نمي تواند نفوذ کند. برعکس. حتي ممکن است تسبيح هم به دست بگيرد و «والضالين»ش را هم در نماز مي کشد.

در کودتاي 28 مرداد که اسرار آن سالها بعد افشا شد، انگليسي ها به افراد موجهي پول مي دادند که به انگليس فحش بدهند و به اين ترتيب در ميان مردم محبوبيت بيابند. آن کار براي اين بود که وقتي اين افراد از بازگرداندن شاه که در حقيقت خواست انگليسي ها بود، حمايت کردند، حرکتشان مردمي به نظر برسد!

نفوذ در همه جا هست اما بايد به راه هاي نفوذ هم توجه کرد. اصلاح طلبان که منتقد حکومت هستند هيچگاه نمي توانند نفوذي باشند. چون اساسا دستگاه هاي اطلاعاتي و امنيتي روي رفتارهاي منتقدان زوم شده اند و علي القاعده اينها نمي توانند نفوذ کنند! در فضايي که حتي کودکان هم در فضاي مجازي در جريان اطلاعات و اخبار هستند و مردم در اقصي نقاط کشور در جريان همه امور هستند؛ چطور ممکن است انگليسي ها بتوانند نماينده به مجلس ما بفرستند! اين را حتي عقل يک بچه دبستاني هم نمي تواند بپذيرد که ما با اين همه سرويس هاي اطلاعاتي و امنيتي و مسير بررسي صلاحيت از کانال شوراي نگهبان، نتوانيم راه نفوذ را ببنديم. اگر انگليسي ها به اين راحتي مي توانند نماينده به مجلس ما بفرستند، پس ما برويم و يکباره آنها بيايند و به ما حکومت هم بکنند! اين که نمي شود.