۲۹ مرداد ۱۳۹۰ - ۱۲:۵۳

پ ك ك: درگيري با ايران خدمت به آمريكا

يك روزنامه آلماني به نقل از يكي از رهبران گروهك تروريستي پ ك ك نوشت: مبارزه جنبش ما با ايران كار درستي نيست و ما قصد درگيري با ايران را نداريم.
کد خبر : ۲۹۰۸۸

به گزارش صراط نیوز به نقل از کیهان ،روزنامه آلماني يونگه ولت كه ارتباط نزديكي با گروههاي تروريستي پژاك و پ ك ك دارد ادعا كرد كه ايران و آمريكا عليه پ ك ك متحد شده اند.
ادعاي حمايت آمريكا از ايران براي شكست پ ك ك در حالي مطرح مي شود كه آمريكا در ماههاي گذشته به دنبال اين بود كه اين گروهك تروريستي را به عنوان جايگزين منافقين در مرزهاي ايران فعال كند.
اين روزنامه آلماني در ادامه به نقل از فردي كه وي را «مراد كاريلان» يكي از رهبران پ ك ك معرفي مي كند نوشت: آمريكايها براي مقابله با چريكهاي كرد به ارتش هاي ايران و تركيه كمك مي كنند.
يونگه ولت به نقل از رهبر اين گروهك تروريستي كه به خاطر اقتدار نيروهاي نظامي ايران در ضعف و فلاكت قرار گرفته است مي نويسد: «مبارزه جنبش ما با ايران كار درستي نيست.»
كاريلان ضمن تاكيد بر پرهيز از ادامه نبردها بويژه پژاك در اين منطقه مرزي گفت: «ما موضع جنگ چريكهاي پ ك ك با ايران را برنمي تابيم.»
حمايت آمريكا از گروهكهاي تروريستي پژاك تا آنجا پيش رفت كه برخي از مسئولين آمريكايي از دولت عراق در حمايت از پژاك قصد دخالت و استقرار در مناطق مرزي را داشتند.
كاريلان همان فردي است كه رسانه هاي ترك اخيرا گفتند در ايران دستگير شده ولي اين خبر تكذيب شد.

برچسب ها: پ.ک.ک تروریستی
نظرات بینندگان
علی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۰۹ - ۲۹ مرداد ۱۳۹۰
۰
۰
راستی چرا ایران مثل ترکیه عمل نمی کند
مگر می شود مرغ را از دهان روباه با مذاکره گرفت ؟؟
تجهیزات نفوذ نداریم یا .....
خودمان را جزء قدرتمندان حساب می کنیم اما با دشمنان قسم خوردمان مثل ضعفا بر خورد می کنیم .
واقعا ترور جانیانی مثل سرکرده گروه های تروریستی که نا کنون صدها بیگناه را به شهادت رساندند کاری غیر ممکن می باشد . باید دنیا را برایشان نا امن کرد