۱۶ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۰:۳۷

روایت تازه از علت ردصلاحیت منتخب سوم اصفهان/ ماجرای حجاب مینو خالقی در چین و اروپا چیست؟

این فرد نزدیک به مینو خالقی با انتقاد از خبرنگاران آزاد ساکن خارج از کشور گفت: مدیر صفحه آزادی‌های یواشکی، بدون اجازه در کمپین آزادی‌های یواشکی عکسی از مینو خالقی منتشر کرده است و در این کمپین از او حمایت کرده است.
کد خبر : ۲۹۱۰۰۲
صراط: شاید در اوایل عید مهمترین خبر رد صلاحیت منتخب اصفهان بود. مینو خالقی که در انتخابات اصفهان نفر سوم شده بود، به دلایل نامعلومی آراء وی توسط شورای نگهبان ابطال گشته بود. در همین زمینه روزنامه وقایع التفاقیه در گفت و گو با یک منبع مطلع به پشت پرده این واقعه می پردازد. این روزنامه در این گفت و گو با عنوان« روایت رد صلاحیت جنجالی » با اشاره به این موضوع که دلیل رد‌صلاحیت او عکس‌هایی است که در اختیار هیأت نظارت قرار گرفته است؛ در‌حالی‌که طبق ادعای یکی از نزدیکان خالقی، بخشی از عکس‌های مورد نظر برای رد‌صلاحیت مینو خالقی، عکس‌های شخصی است که به احتمال زیاد با هک‌کردن گوشی وی می‌توانسته به دست آمده باشد؛ می نویسد:« طبق اظهارات یک منبع مطلع، خالقی در ابتدا از طرف هیئت نظارت رد‌صلاحیت شده بود و به دلیل نزدیکی و رفاقت دیرینه‌ای که پدر او با احمد سالک، نماینده فعلی مجلس داشت، با وساطت آنها شورای نگهبان خانم خالقی را تأیید صلاحیت کرد. البته این امر شروع داستانی بود که مینو خالقی را از ابتدای سال جدید، تیتر رسانه‌های داخلی و خارجی و فضای واقعی و مجازی کرده است.

طبق اظهارات این منبع مطلع، دو روز مانده به شروع تبلیغات، نماینده شورای نگهبان با مینو خالقی تماس می‌گیرد که برای پاره‌ای توضیحات به هیأت نظارت اصفهان مراجعه کند. آنها قبل از اینکه به شورای نگهبان بروند، نزد یکی از دوستان خود رفته و موضوع را مطرح و مشورت می‌کنند. وی صراحتا به آنها می‌گوید: «خانم خالقی! شما قرار بوده که از سوی شورای نگهبان رد‌صلاحیت شوید، ولی با‌توجه به نامه‌نگاری‌ها و رایزنی‌های صورت‌گرفته، شما تأیید شده‌اید. بنابراین آنها می‌دانند که در تأیید شما اشتباه کرده‌اند و حالا پشیمان هستند.»

پس از این توضیحات، مینو خالقی، بنا به شهادت و اظهارات فرد مطلع به شورای نگهبان مراجعه می‌کند و در آنجا عکسی قدیمی از یک خانم که چهره واضحی ندارد و عینکی آفتابی روی چشم اوست، به وی نشان می‌دهند و از مینو خالقی سؤال می‌شود که این خانم شما هستید، مینو خالقی این عکس را رد می‌کند و می‌گوید که عکس متعلق به وی نیست. ولی دوباره عکسی دیگر به او نشان می‌دهند. دوباره از او می‌پرسند که شما قبلا فلان منطقه کشور نرفته بودید؟ ایشان هم طبق اظهارات این منبع آگاه همچنان این پرسش‌ها را رد می‌کند. این منبع مطلع در ادامه می‌گوید: آن روز از نظر روانی، تعادل مینو خالقی به هم ریخته بود و از دفتر شورا خارج شد. فردای آن روز با چهره‌ای نگران به خانواده گفته بود که سال‌ها پیش با گروه محیط‌زیستی به فلان منطقه از کشور رفته است و حضور ذهن ندارد که چه عکسی از وی در اختیار شورای نگهبان است.

بر‌اساس این اظهارات به نظر می‌رسد اطلاعاتی که باعث تصمیم‌گیری در‌باره ابطال آرای مینو خالقی شده است، ارجاع به تصاویر خصوصی و بعضا شخصی این منتخب مردم اصفهان بوده است.

برای نمونه آن مرجع مطلع گفت که یکی از استنادات برای رد‌صلاحیت وی، تصویر یکی از جلسات علمی در دانشگاهی در چین است که مینو خالقی در آن جلسه حضور داشته است و در آن جمع زنانه که مردی وجود نداشته ، عکسی در یکی از صفحات داخلی بولتن داخلی آن دانشگاه منتشر شده است.

این در حالی است که هیئت نظارت به‌هیچ‌وجه تا آن زمان از سفر مینو خالقی به چین خبر نداشته است وگرنه احتمالا همان زمان عکس‌های چین را ملاک تأیید یا رد‌صلاحیت قرار می‌دادند؛ ولی این اطلاعات توسط یکی از دوستان خانم خالقی به شورای نگهبان ارائه شده است.

این منبع آگاه همچنین تأکید کرد: در ابتدا قرار بود فقط یک نفر خانم در لیست پنج‌نفره اصفهان قرار بگیرد که وی بنا به تأکید یکی از احزاب اصفهان، همسر یکی از مقامات اصفهان واز بستگان یکی از نمایندگان سابق اصفهان است؛ ولی فشارهایی که از طریق دوستان برخی احزاب وارد شده، مینو خالقی به عنوان دومین زن اصلاح‌طلب در لیست اصفهان قرار می‌گیرد و این امر حساسیت برخی افراد را تحریک کرد.

طبق تأکید این منبع موثق زمانی که تبلیغات و سخنرانی‌ها شروع شد، تسلط مینو خالقی در سخنرانی‌ها چشمگیر بود.

این فرد نزدیک به مینو خالقی با انتقاد از خبرنگاران آزاد ساکن خارج از کشور گفت: مدیر صفحه آزادی‌های یواشکی، بدون اجازه در کمپین آزادی‌های یواشکی عکسی از مینو خالقی منتشر کرده است و در این کمپین از او حمایت کرده است. این امر برای وی دردسر ساز شده تا حدی که برخی شایعه‌ها مبنی بر این است که مینو خالقی، حامی آزادی‌های یواشکی است و با برنامه‌ریزی وارد انتخابات مجلس شده است را تقویت کرده است؛ در‌حالی‌که مینو قرآن‌پژوه و به مقدسات پایبند است. این منبع آگاه می‌گوید: طریقه به دست‌آوردن عکس‌های مینو خالقی به این نحو بوده است که یکی از افراد که خود را از دوستان و همفکران مینو خالقی معرفی می‌کند و از معدود افرادی است که از سفر علمی وی به چین مطلع بوده است و به دلیل اینکه خودش در انتخابات رد‌صلاحیت شده، درباره این سفر مینو اطلاعاتی می‌دهد.

بنابراین فردی به عنوان مأمور به چین فرستاده شده است و از طریق سفارت ایران در چین از همان دانشگاه مورد نظر در چین، عکس‌های مورد نظر که شخصی و در فضایی زنانه و مسقف گرفته شده است را دریافت می‌کند.

این منبع موثق درباره زمان طرح مسئله چین و موارد منشوری آن مدعی شد که موضوع چین و عکس‌های آن، بعد از برگزاری انتخابات و رأی‌آوردن مینو مطرح شده است. طبق اظهارات این فرد، مینو خالقی هفت سال پیش مقاله‌ای به زبان انگلیسی به یک دانشگاه اروپایی می‌دهد و این مقاله پذیرفته می‌شود، بنابراین وی به همراه مدیرکل وقت دادگستری استان اصفهان، بهمن کشاورز و دو نفر از وکلای مطرح و همچنین به اتفاق همسرش به این کشور اروپایی می‌رود. جالب اینجاست که برخی افراد می‌گویند برخی عکس‌های بدون حجاب وی در آن سفر به عنوان یکی از مصادیق رد صلاحیت وی در اختیار شورای نگهبان قرار گرفته است. سؤال اینجاست که کدام فردی قبول می‌کند که مینو خالقی در یک سفر کاری و دولتی به همراه همسر و مدیران جمهوری اسلامی ایران بدون حجاب عکس گرفته باشد؟ بنا‌بر اظهارات این فرد مطلع، یکی از روحانیون سرشناس اصفهان چند روز بعد از انتخابات با مینو خالقی تماس می‌گیرد و او به دلایلی امکان پاسخگویی ندارد و بعد در زمان مناسبی (شاید فردای آن روز) خودش با ایشان تماس می‌گیرد. این روحانی سرشناس اصفهانی از او در مورد سفرش به اروپا سؤال می‌کند.

وی می‌گوید که بله چند سال پیش به این سفر رفته‌ام.او می‌گوید شما در این سفر عکس‌های بدون حجاب دارید؟ مینو که به دلیل فشارهای عصبی چند وقت گذشته زودرنج شده است، موضوع را رد می‌کند و با عصبانیت می‌گوید‌ ای کاش به جای کنکاش در زندگی شخصی افراد، آقایان به این جمله امام راحل توجه کنند که «ملاک حال فعلی افراد است» و تا این حد در زندگی شخصی افراد سرک نکشند. بنابراین بنابر شنیده‌ها موضوع اطلاع داده می‌شود و پس از آن مینو خالقی رد صلاحیت می‌شود.

همچنین از طرفی همسر یکی از مقامات شهری اصفهان که در انتخابات هزینه بسیار زیادی خرج کرده و شائبه تخلفات گسترده ای در مورد او وجود دارد و همچنین فیلم تخلفاتش در اختیار نهادهای مربوطه است، وقتی متوجه می‌شوند که قرار است آرای وی در برخی صندوق ها ابطال شود و ممکن است وی رأی نیاورد و مینو خالقی که با اختلاف کمی از فرد مورد نظر رأی آوره است در لیست بماند، موضوع سفر چین و عکس‌های مربوط به سفر مینوخالقی را منتشر می‌کند. »
نظرات بینندگان
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۵۸ - ۱۶ فروردين ۱۳۹۵
۴۰
۷۳
از کجا معلوم که وقتی در قالب نماینده به کشوری سفر کرد حجاب و آداب اسلامی را ...؟!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
اتفاقا مردم هم بهش رای دادن که بره این قانون ... را عوض کنه. لباس پوشیدن طرف تو چین به ..... ربط نداره!چرا نمیپرسی از کجا معلوم دزدی نکنه مثل قبلی ها.
محمد نصیری
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۱۸ - ۱۶ فروردين ۱۳۹۵
۷۱
۱۹
جهان سوم و خالی کردن زیر پای افراد برای بالا رفتن از آنها!!!!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۵۴ - ۱۶ فروردين ۱۳۹۵
۷۲
۳۷
اینقدر قبل انتخابات میگن مردم بیایین رای بدین اگر شکایت هم دارید بیایین رای بدین ........... بعد به همین راحتی کسی که رای اورده را برکنار میکنید؟! .............. این شایعه ها و این مسخره بازیا رو به هیچ عنوان نمیتونم به خودم بفهمونم.
من خودم که رای دادم 4-5 نفر دیگه هم که نمیخواستن رای بدن را قانع کردم و بردم پای صندوق و یکی از رای های ما هم به همین خانم خالقی بود.
اگر واقعا نذارن بره مجلس من دیگه بیجا بکنم برم رای بدم.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
اگه اینجوریه که شما می گی هر کی رای کاندیداش رای نیاره باید قهر کنه بره......یا باید بریزن تو خیابونا یا ...............
حسین
|
Japan
|
۱۵:۵۳ - ۱۶ فروردين ۱۳۹۵
۲۵
۱۱
به این میگن فرار به جلو!خود سا... زیرآب خانم خلقی رو زده حالا میگین اون سفارش کرده؟؟؟مگه صلاحیت سفارشیه؟؟؟
مهدی
|
Japan
مثل اینه که بگی چون فلان مسئول خلاف کرده من دیگه نماز نمی خونم اگه اعتقاد داری به اصل نظام و ولایت فقیه نباید با این کارها بگی من دیگه پای صندوق نمی رم این دو با هم متفاوت است
محمد حسين
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۲۶ - ۱۶ فروردين ۱۳۹۵
۷
۴
سلام . متن جالبي بود اما نكاتب در بر داشت اولا طبق گفته هاي مسئولين در اين چندروز اگر مسئله عمومي باشد مثل تخلفات در انتخابات به اطلاع عموم خواهد رسيد اما اگر شخصي باشد مطمئنا شوراي نگهبان طبق قانون مسئله را بصورت خصوصي به اطلاع شخص خانم خالقي ميرسانده و اگر كسي در اين بين ميان خانم خالقي و شوران محترم نگهبان اطلاعات را لو دهد مطمئنا در پيشگاه باريتعالي گنهكار خواهد بود اما نكته جالبتر اينكه مطلبي از جانب سركار عليه خانم خالقي در تلگرام و واتس آپ پخش شده كه با صلابت مثال زدني در مقابل راي شوراي نگهبان خاضعانه و قانونمند گردن نهاده و خود را به هيچ وجه در برابر يك نهاد خدمتگذار و نظام جمهوري اسلامي رودر رو ننهاده كه درود برشرفش . براي من مخالف حزب خانم خالقي جاي بسي خوشحاليست كه در اين سرزمين كه گاهي همديگر ار تخريب ميكنيم زنان و مردان اينچنيني هم وجود دارند . بنابراين دوستان خواهشمند است دررابطه با عكسهاي شخصي و يا احيانا از سر نااگاهي افراد به هيچ وجه رسانه نباشيم همونطور كه خود خانم خالقي فرمودند بقول امام جاودان ملاك حال افراد است .
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۵۲ - ۱۶ فروردين ۱۳۹۵
۷
۱۳
چه ...بود این انتخابات
پیام
|
United States of America
|
۲۳:۰۹ - ۱۶ فروردين ۱۳۹۵
۸
۱۲
...
دولت زیر بار نمیره
ناشناس
|
United States of America
دولت چه کارست این وسط؟؟؟
اصلا در حوزه دولت نیست...
مجلسه بعد میگی دولت زیر بار نمیره؟؟؟

دولت به جای اینکه به فکر حل معضلات معیشتی و اقتصادی مردم باشه فقط بلده سیساسی کاری راه بندازه.
ناشناس
|
United States of America
|
۲۳:۲۰ - ۱۶ فروردين ۱۳۹۵
۹
۱۴
...
مگه برا ظریف عکس فتوشاب نکردن
صفر رسمی به همراه شوهر و رئیس دادگستری استان
...
ناشناس
|
United States of America
صفر؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟



منظورت سفر بود؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۳۴ - ۱۶ فروردين ۱۳۹۵
۳۶
۱۸
......... گیرم که ایشان در خارج کشور حجاب را رعایت نکرده باشد ولی مانند ... که در روز اخر ریاستش که 16 میلیارد دذدی نکرده ...
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
مستند و مستدل حرف بزنید
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
از فیلم پحش شده ........ مستندتز ، دریغ از یک بازچویی ساده
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
عادت کردید حرف مفت بزنید
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۵۴ - ۱۶ فروردين ۱۳۹۵
۳۰
۸
واقعا باعث تاسف است اینگونه کنکاش کردن ها
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
پ ن پ.. هر دزد و محکوم و کسانی که شرع و قانون رو قبول ندارند رو هم رزاه بدیم مجلس؟؟ باسواد. غرب و امریکا هم که شما از ازادی توشون دم میزنید، نظارت و تحقیق صدبرابر اینه
منصور اميريان
|
Netherlands
|
۰۷:۱۲ - ۱۷ فروردين ۱۳۹۵
۲۰
۷
سلام.
ما كه نفهميديم ملاك حال افراد است يا گذشته آنها هم تاثير دارد؟ چطوره كه يكي به در مي زنند و يكي به تخته؟
ناشناس
|
Netherlands
اگه یکی دزدی کرد وموقعی که گرفتنش گفت پشیمونم ایا ماهم باید بگیم چون ملاک حال فعلی افراد هست این دزده رو ادم خوبی فرض کنیم بگیم دزدیش رو فراموش کنید؟؟؟؟
یک حرب اللهی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۴۲ - ۱۷ فروردين ۱۳۹۵
۱۰
۵
ببین صراط .با عرض پوزش ....................... مردم ایشان رابه .... معرفی شما ترجیح دادند ؟!!! مهم این است چرا ... را بر .. ترجیح میدهند ؟؟این را باید تامل کرد
روح الله
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۲۱ - ۱۷ فروردين ۱۳۹۵
۱۹
۷
دروغ است.در عین حال فرآیند رد صلاحیت از سوی شورای نگهبان پایان یافته است و تایید اعتبارنامه اگر باشد باید به مجلس بعد واگذار شود. در غیراین صورت کار خلاف قانون اساسی جمهوری اسلامی خواهد بود.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۵۳ - ۱۷ فروردين ۱۳۹۵
۱۵
۸
ملاک حال فعلی افراد است
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
... ملاک اصلیش سابقه ی افراده
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۱۸ - ۱۸ فروردين ۱۳۹۵
۲۲
۶
واقعا جای تاسفه که اینطوری تجسس میکنن در زندگی یک مسلمان.
به چه قیمت؟!!!
اصلا اینها به فکر هستن که آخرتی هم هست آیا؟!!!
ناشناس
|
-
|
۱۲:۰۱ - ۱۸ فروردين ۱۳۹۵
۹
۱۴
تنها چیزی که تو این داستان نمی شه پیدا کرد اخلاق و وجدانه! خدا رحم کنه به ملتی که نمایندگان مجلسش از همچین آدم های بی اخلاقی تشکیل می شن!
سردرگم
|
-
حجاب چه ربطی به اخلاق داره؟
کاش ادعای اسلام و مسلمونی نداشتیم اما انسان بودیم و اخلاقیت رو قدای مذهب نمیکردیم
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۰۳ - ۱۹ فروردين ۱۳۹۵
۲۱
۶
خدایی سیاست اخر کثافت بازیه.
یا علی مددی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۲۱ - ۲۳ فروردين ۱۳۹۵
۱۲
۲
و الله اعلم...
یک مقدار قسمت به دست آوردن عکس ها از آرشیو دانشگاه چین و... شبیه داستان های جنایی و دور از ذهن بود...
رضا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۵۴ - ۲۷ فروردين ۱۳۹۵
۹
۱۲
دولت راستگویان از هر ...ای استفاده میکنه تا رای جمع کنه چه قطع یارانه باشه چه رد صلاحیت چه تهدید به احقاق حق فردی مردود برای مظلوم نمایی ؛...
ادریس
|
Japan
|
۲۲:۴۰ - ۲۸ فروردين ۱۳۹۵
۲۰
۴
من بدای انتشار نظر نمیدم اما واقعا براتون متاسف هستم شما دین هم ندارین اصلا به خدا پیغمبر اعتقد ندارین . برای اینکه مسله رد صلاحین نماینده مردم رو توجیههه کنیین نشستین داستان ساختین که مربوط به قبل از رای گیره . .... یه مشت دروغ گوی از خدا بیخبر بیدین . من که این دینتون رو به خودتون واا می ذارم . اگه خدایی هست و اسلامی هست جوابتون رو بده . ای از خدا بیخبرای دین فروش اوف بر شما اوف
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۷:۰۸ - ۳۰ فروردين ۱۳۹۵
۶۰
۱۶
بدا به حال این مملکت. زندگی خصوصی ناموس مردم بازیچه ...... شده
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۳۴ - ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۵
۵۵
۱۰
خرابه منبع موثقتونم
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
من خراب این نوع تایپ و چینش کلماتتم!(من‏‎خرابه‎این‎نوع‎تایپ‎و‎چینشه‎کلماتتم)
آنا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۱۶ - ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۵
۷۶
۲۵
سلام بی عدالتی توی کشور ما زیاده،حالا اگه آقایی بود کسی نمیپرسید چرا،ولی چون خانمیه ب راحتی ردش میکنن،درصورتیکه شورای نگهبان نظر قطعیش رو داده ...............!!!
جابر
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۴۵ - ۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۵
۱۰۸
۴۰
بعضی ادم ها زیر سنگینی حجاب هم وقیحند...
بعضی از افراد هم با پریشانی موهایشان نجیب.....
وقاحت ونجابت در ذات ادمهاست...
صادق
|
Iran (Islamic Republic of)
بعضی ادم ها هم به دنبال زیر سوال بردن ارزش حجابند...
پسربابام
|
Iran (Islamic Republic of)
داداش جابر،ماذا فازا؟؟؟؟فازت چی داداش
خرزوخان
|
Iran (Islamic Republic of)
جمله تلگرامی قشنگی بود
.
.
.
.
.
بعضیام با اینکه باحالن و ضدحالن اما بعضیا که ضد حالن بازم باحالن
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۴۱ - ۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۵
۲۳
۶۶
متاسفم در مورد نظرت اقای جابر واقعا که!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
حقیقت رو گفت
ناشناس
|
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
|
۱۲:۱۸ - ۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۵
۳۸
۷
کش ندید !!!!!قرار شد چیزی رو کش ندیدم!!!!!
حامد
|
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
ها هاهاه
ناشناس
|
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
این غلط است
شهروند
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۵۳ - ۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۵
۶۲
۱۷
عذر میخام ایشان روسری نداشته چه ارتباطی به رای داره؟ یعنی این همه دختر ایرانی که روسری ندارن یا اگه هم دارن نداشته باشن بهتره یعنی از روسری نداشتن بدتره ایرانی نیستن و فقط محجبین ایرانی ان ؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
دوست عزیز شما که یحتمل طرفدار حقوق دانهایی میگم برات وگرنه ماکه بی سوادیم: اما باید بگم التزام به دین اسلام یکی از شروط نماینده ی مسلمین و البته نه اقلیت هاست! قانونه دوست گرامی!!!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۴۱ - ۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۵
۱۴
۸۰
با اون عکس ها مشخصه ایشون چه آدمی هستند.یکی از شرایط نماینده باید پایبند به اسلام باشد که ایشان نشان داده با این عکس ها ...
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
مثلا اونها که حجاب دارند تو مجلس چه گلی به سرمون زدند؟؟؟
محمد
|
Iran (Islamic Republic of)
یکی از دلایل رد یا صلاحیت التزام به قانون جمهوری اسلامیه که حجاب یک اصل مهم تو قانونه
سعید
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۱۸ - ۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۵
۱۷
۵
واقعا برای همه چی متاسفم
ناشناس
|
United States of America
|
۰۰:۰۲ - ۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۵
۱۲
۶۹
کسی که اعتقادی به دین مبین اسلام نداره حق و صلاحیت در اختیار گرفتن امور مردم رو نداره، يعني بدیهی ترین دلیل
ناشناس
|
United States of America
شاید مردم بخوان بهش این حق و بدن
ناشناس
|
United States of America
فعلا نماینده نیست ولی این مسئله رو طبق قانون نمایندگان مردم در زمان بررسی اعتبارنامه بررسی میکنند و کار شورای نگهبان تا زمان تایید انتخابات است و شورای نگهبان قانون اساسی خود باید پاسدار قانون اساسی باشد...
سرمدی
|
United States of America
دوست عزیز شما VPN دارید چون کنار اسمتون پرچم آمریکا خورده یا قلبا دوسش داری...
ناشناس
|
United States of America
خوب اگر راست می گوید بگذازید اعتبار نامه اش بصورت قانونی در مجلس بررسی یشود . و درصورت بودن مدارک کافی آن موقع است که می توان ایشان را از نمایندگی عزل کرد ...
حبار
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۵۰ - ۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۵
۶
۱
آقای ابراهیم تهامی فوتبالیست سابق تیم ملی یکبار در برنامه نود گفت در سفر تیم ملی فوتبال به کشوری ایشان و آقای مهرداد میناوند دیگر بازیکن تیم ملی فوتبال ایران جایی رفتند. آقای میناوند به داخل آن مکان رفت ولی آقای تهامی دم در وایستاد. به گفته آقای تهامی دلیل حذف وی از تیم ملی همین بود. دم در بده ... بفرمایید داخل...
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۲:۲۱ - ۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۵
۹
۳۱
طرف کلی عکس ..... داره این طرف به ...... چطور میخاد به مجلس شورای اسلامی ورود کنه
mahdi
|
Iran (Islamic Republic of)
دوست عزیز دیده ها باید ندیده فرض کرد چطور به خودتون اجازه میدید در مورد دیگران ندیده قضاوت کنید مگر به آخرت ایمان نداری
جعفر
|
Netherlands
|
۰۶:۳۴ - ۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۵
۴۵
۶
...

اون افرادی که به جمهوری اسلامی رای مثبت دادن خیلی هاشون بی حجاب بودن
سلمان
|
Netherlands
ولی این دلیل نمیشه که نمایندگان مجلس یا سایر کارگزاران نظام هم از بی حجابها باشن
اونا باید به احکام و ضوابط اسلمی پایبند باشن
ناشناس
|
Netherlands
در ضوابط اسلامی پذیرش دین اجباری نیست چه برسه به حجاب.
این رو اول کاری آقای طالقانی بهتر می فهیمد ...
علی
|
Netherlands
مشکلی نیست مسلمون نباشه
پس چرا ادعای مسلمونی میکنه بعد خلاف دین رفتار میکنه
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۷:۲۶ - ۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۵
۰
۶
خیلی با حال
علي
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۴۷ - ۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۵
۱۱
۴
مادر همان ............... زمان شاه حجاب داشته ؟
علیرضا صادقی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۵۰ - ۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۵
۲۵
۸
خداوند صابران را دوست دارد .خانم خالقی صبور باش
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۵۰ - ۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۵
۱۳
۵
اون فرد احمد سالک کاشانی نفر 5 انتخابات است.در صورت عدم ورود خانم خالقی مجلس باید اعتبار نامه سالک رد کند که دو نفر نماینده اصفهان در انتخابات میان دوره ای مشخص شوند..
بهزاد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۱۴ - ۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۵
۸
۳
... را زیرکانه مخالف ازادی حتی نوع یواشکی کرده اید . خجالت بکشید . این ها را برای خوش امد داعش و ... مینویسید ؟
بی نام
|
United States of America
|
۱۵:۲۵ - ۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۵
۳۳
۷
متاسفم از اینکه در کشور ما حجاب مهمتر از تخصص و کارامدی افراد هست و مهمتر اینکه رای مردم یعنی کشک !!!!
ناشناس
|
United States of America
سلام دوست عزیز کسی که پایبند به ارزشهای اخلاقی نباشه قطعا تصمیمات اخلاقی و درست نمیگیره مثل همه اونایی که خودشون رو مقید به اخلاق نشون میدن ولی در باطن مقید نیستن و این در اعمالشون معلومه که باعث میشه افرادی مثل شما اینطوری اظهار نظر کنن
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۵۸ - ۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۵
۰
۱
) صراط، نظراتی را که حاوی توهین، هتاکی و افترا باشد را منتشر نخواهد کرد .
۲) از انتشار نظراتی که فاقد محتوا بوده و صرفا انعکاس واکنشهای احساسی باشد جلوگیری خواهد شد .
۳) لطفا جهت بوجود نیامدن مسائل حقوقی از نوشتن نام مسئولین و شخصیت ها تحت هر شرایطی خودداری نمائید .
۴) لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید .
۵) در صورت وارد کردن ایمیل خود ، پس از تعیین تکلیف نظر موضوع به اطلاع شما خواهد رسید . مخاطبین محترم؛
نیره
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۰۲ - ۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۵
۷
۲۰
کسی که از خدا حیا نمیکند قابل اعتماد خلق خدا نیست...!
بیژن
|
Iran (Islamic Republic of)
فردای .... قیامت همه ما لخت و عریان خدا را ملاقات میکنیم.....حتی در مکه همه خلت اریان دردو تکه پارچه خودرا میپوشانند تا قیامت و محضرخدا را یاد اوری کنند
در مقابل خدا ؟ حیا ؟ بی معنی!
ت
|
Iran (Islamic Republic of)
بیژن خان روز قیامت اینقدر ترس ورت می داره که به ... خودت هم نگاه نمی کنی ....به دیگران هم جرات نداری .....تازه تو مکه فلسفه لنگ بستن چیه ............این چه ربطی به مجلس ما دارد.....ملاقات لختی با خدا؟!!!!ازون استدلال های غلط وضعیف !
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
حیا؟؟؟؟؟؟؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۱۰ - ۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۵
۱۵
۵
همین مونده بود
پاسخ این ...های اضافی داده می شود
دست درازی در رای مردم ؟
بچرخ
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
کلا منابع همه از این به بعد بغیر از ...... موثقه!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۱۱ - ۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۵
۱۳
۲
امیدوارم شورای محترم نگهبان با همین دغدقه ای که نسبت به حفظ شریعت دارند در سال 96 هم همین دغدغه را نسبت به احمدی نزاد(ماجرای بغل کردن )هم داشته باشد
ناشناس
|
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
|
۱۸:۵۳ - ۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۵
۹
۳
ولی این اطلاعات توسط یکی از دوستان خانم خالقی به شورای نگهبان ارائه شده است.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
دوستان خانم خالقی یا دشمنان خانم خالقی؟خخخخ
حامد
|
United States of America
|
۱۹:۰۱ - ۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۵
۷
۴
پایبندی به قانون از عوامل ثبات در هر کشوری است. طبق قانون ایران هم یکی از شرایطی ک یک نماینده مجلس باید داشته باشد پایبندی به قوانین اسلامی است.(نمیشه ک طبق نظر شخصیمون در مورد یکی قضاوت کنیم..قانون باید رعایت بشه)
طالب
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۴۸ - ۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۵
۳
۵
من تذکراتی که به مخاطبین می دهید به خود شما میدهم که متاسفانه هتاکی به حجاب می شود یعنی یکی از احکام ضروری وشما هم تایید ونمایش می دهید جالبه ....
طالب
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۵۳ - ۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۵
۳
۶
من تذکراتی که به مخاطبین می دهید به خود شما میدهم که متاسفانه هتاکی به حجاب می شود یعنی یکی از احکام ضروری وشما هم تایید ونمایش می دهید جالبه ...
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۲۶ - ۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۵
۸
۳
اولا که من و شما که حق اظهار نظر و قضاوت نداریم.
دوما اصلا ایشون صلاحیتش هم مورد تردید باشه الان بنابر قانون اساسی باید در خود مجلس در مورد اعتبارنامه ایشون تصمیم گیری بشه.

پس واقعا اگر قانون‌مداریم نگذاریم هیچ نهاد یا سازمانی قانون رو زیر پا بگذاره.
محمد
|
Iran (Islamic Republic of)
دوست عزیز شما که قانون رو نمیدونید صحبت نکنید. تا زمانی که شورای نگهبان ارای نماینده ای که حتی نفر اول هم شده باشه رو تایید نکنه عملا تایید صلاحیتی صورت نگرفته که به مجلس واگذار بشه. شما هم .... روحانی رو تکرار میکنین
جوادی
|
United States of America
|
۲۳:۲۹ - ۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۵
۷
۲
تمام حرفها غیر مستند و فقط نقل قول های بی سروته بود....
حرف مستدل و محکمه پسند چی دارید؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۱۱ - ۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۵
۹
۲
دوستان و هموطنان شما کی می خواهید دست از این کارا بردارید تو زمانه ای که اکثر آدماش بخاطر منافع دروغ میگن چرا چیزی رو که ندیدین رو به راحتی باور می کنید و به دیگران تهمت و افترا می زنید فکر جواب به خدا رو کردید؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۰۲ - ۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۵
۸
۳
اینها فقط پاپوشه و بس
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۳۱ - ۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۵
۰
۳
بعد از ديدن پيام تصميم ميگيريد بزاريد يا نه موفق باشيد خوب معلومه غير از انتقاد به موضوع راي مردم كسي چيزي نداره بگه اگه خوشتون اومد بزاريد اگه هم نه
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۴۸ - ۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۵
۵
۲
باید دید بعد از ایشون کی میره مجلس . کار کاراونه
کاظم گائینی
|
United States of America
|
۰۸:۵۰ - ۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۵
۴
۵
سلام دوستان
فکر می کنم یکم داریم زیاده روی می کنیم
هر کشوری قوانین خواست خودش رو داره
اگر من وشما هر کدام به نوبه خودمان قانون رو نقض کنیم مشکل حل می شه اونوقت اینجا نمیشه جنگل به جای جار جنجال بهتر نیست منتظر بمونیم ببینیم قانون چه حکمی داره
توی تمام دنیا قوانینی هست که مهمه
حتی ساده تر بگم تو جنایت کار ترین رژیم دنیا هم قوانین هست (اسرائیل) و اداره ای برای محافظت از این قانون اگر اشکالی هست از قانونه نه اداره پس اگر مشکلی با قانون داریم باید از نمایندگانی که در مجلس داریم بخواهیم قانون رو اصلاح کنه نه اینکه اداره ای که محافظ قانونه رو تضعیف کنیم
من الله توفیق
محمد
|
Spain
|
۰۹:۱۷ - ۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۵
۱
۴
با توجه ب اسنادي ك ب دست من رسيده ايشون .......و بايد صلاحيتشون تاييد بشه
ناشناس
|
Spain
|
۰۹:۲۱ - ۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۵
۱
۴
...... تاييدش كنيد گناه داره
افسانه
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۴۷ - ۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۵
۷
۳
حق خانم خالقی این نبود ی عده به خاطر خودشون ایشونو ببرن زیر سوال . من ی زن با حجاب و چادری هستم و از خانم خالقی دفاع می کنم حق ایشون نماینده مجلس شدن هستش چون دانش و لیاقتشو دارن
عباس آقایی
|
Seychelles
|
۱۱:۲۰ - ۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۵
۴
۹
اصلاح طلبا نیومده حاشیه هاشون شروع شد
یه مشت ....... رو وارد مجلس کردن همه ..... که حرام شرعیه با ادعای اسلام و ولایت
خدا بخیر بگذرونه
مسعود
|
Seychelles
حاشیه رو کی درست میکنه مهمه
برادران نگران نسبت به هر چیری دچار حاشیه میشن اونوقت بقیه متهم میشن به حاشیه سازی
براران ایمانتان را قوی کنید تا دچار حاشیه تشوید.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۳۵ - ۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۵
۳
۱
الهم اهدنا الصراط المستقیم
لیلی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۵۰ - ۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۵
۷
۱
شورای نگهبان باید قبلش تحقیق و تفحص می کرد و نسبت به رد و یتا تایید صلاحیت ایشان نظر میداد نه بعد از اتمام کار
یعنی رای مردم و ملت هیچ
خودم
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۲۱ - ۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۵
۴
۱
........... ... که دشمن این خانم بوده گرفته عکسش رو انتشار داده ...
علی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۱۶ - ۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۵
۵
۳
زنده باد وطنم خالقی .ما می مانیم ظلم میمیمرد
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۱۸ - ۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۵
۳
۴
فکر کنم کلا آبروی هرمسلمان روبردن ....... مد شده اونم اززمان حضور جناب دکتر ...نژاد که ......ازدزدی بگیر تا به باد دادن بیت المال مملکت
علی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۲۵ - ۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۵
۶
۲
در قرآن کریم با 600 صفحه فقط در یک آیه و آنهم بصورت غیر مستقیم به موضوع حجاب اشاره شده است.
تانی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۴۶ - ۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۵
۳
۴
کسی که میخواد درجمهوری(اسلامی) نماینده مجلس شورای(اسلامی)باشه بایدموازین اسلامی درملاک انتخابش رعایت بشه
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۰۳ - ۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۵
۷
۰
...... صحت یا سقم ادعاها باید بررسی شود آن هم به طور کارشناسی. ...
ابراهیم
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۷:۱۲ - ۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۵
۰
۰
عجب!!!!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۲۴ - ۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۵
۴
۳
چه ... بودن اوناییکه رفتن عکسای شخصی این بنده خدا رو برای منافع حزبی سرقت کردن
ناشناس
|
United States of America
|
۱۰:۳۱ - ۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۵
۰
۰
خخخ
نایینی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۴۷ - ۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۵
۶
۲
باعرض سلام
فکرنکنم انتشارعکس های بی حجاب ربطی به تایید یا رد صلاحیت داشته باشد ممکن است فردی که حتی بانقاب در جامعه ظاهرشود در زندگی خصوصی عکس بی حجاب وبدون پوشش داشته باشد
حالا این عکس بدست فردی مغرض افتاد ومنتشرکرد نمی توان صاحب عکس را مقصر دانست صاحب عکس شاید باشوهرش ویا پسرش بدون حجاب و درشرایط نامناسبی در عکس بوده . حالا نمی توان چون درخانه فردی بدون حجاب و ...بوده رد شود
عاشق خامنه ای
|
United States of America
|
۱۲:۴۸ - ۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۵
۴
۶
متاسفانه بعد ۳۷ سال انقلاب گذشته ولی عده ای ازمردم ما نفهمیدن ،سال ۵۷ تا ۶۸ تمام آنهایی که رفت جان دادند برای اسلام وحجاب بوده که به گفته امام راحل حجاب سنگر است ،خب فردی سنگر ندارد چگونه می تواند از خودش دفاع کند چه برسد از من وتو ویا همه زنان مسلمان،..............
،بد حجابی و بی حجابی منکر زشت وخلاف صریح قرانه
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۱۰ - ۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۵
۳
۱
حسن ...... میخواد رای جمع کن وگر نه ...
دايي محسن
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۲۵ - ۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۵
۵
۳
تا زمانيكه توي مملكت جرأت بكنيم به شوراي نگهبان با اين وضع بي احترامي بكنيم نبايد انتظار حذف اختلاسها و ناهنجاريهاي ديگر را داشته باشيم. كمي فكر بكنيم اين نوع جبهه گيري ها از كجا شروع ميشود و تا كجا پيش ميرود. آيا تمام مداركي كه شوراي نگهبان آنها را بررسي كرده ما هم ديده ايم كه سريعا عليه نظرش رأي ميدهيم؟!!! بعدش هم اين نكته مهمه كه بر فرض راست بودن اين جريان نماينده يك مملكت اسلامي اجازه ندارد در بيرون از منطلش تحت هر عنواني عكسي بيحجاب يا بدحجاب بگيرد. چرا روي اين مسئله سرپوش ميگذاريم و ميخواهيم قبح اينجور مسائل را بشكنيم!!!!! والسلام علي من اتبع الهدي
امیر عباس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۳۲ - ۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۵
۵
۲
جالبه.
بالا تر یکی نوشته بود: تو قرآن ۶۰۰ صفحه ای فقط در یک آیه به موضوع حجاب آنهم بصورت غیر مستقیم اشاره شده.

قابل توجه دوست عزیز، لطفا درمورد چیزی که نمیدونین حرف نزنین. دوتا برات آدرس میدم برو ببین چطور قرآن درمورد حجاب حرف زده .حتی حجابش هم مشخص شده. آیات ۳۰ و ۳۱ سوره نور رو بخونین
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۲۲ - ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۵
۰
۵
بیش از شش هزار نفر را رد صلاحیت کردن این یکی هم روش هیچ طور هم نمیشد
حالا که بنده خدا ابرو گذاشته ووارد شده ورای اورده اورا در مقابل هزاران نفر بی اطلاع که هر یک تعبیر خودش را داره خراب می کنه
حتما ایشان بخاطر ابرویش ایستادگی کرده والا به فرموده مولا علی عاین پست ومقام به پشیزی نمی ارزد
بنده خدا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۴۷ - ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۵
۴
۳
چطور بعضی اوقات که میخوان رد صلاحیت بکنن میگن ملاک وضعیت کنونی افراد هست مثل کروبی ، ولی موقع تایید صلاحیت ملاک گذشته افراد هست
ناشناس
|
Germany
|
۲۱:۴۶ - ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۵
۲
۶
آخه من نمیدونم. سفر علمی میری حتماً باید ...!
بعضی ها مرز رو که رد می کنند واقعاً مرز هویتشون هم گم میشه..

..
نزدوی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۵۸ - ۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۵
۱
۲
اقا خودشو گرفتازترنکنه بره دکترا بگیره اینده با همین پیشینه کاندیدریاست جمهوری بشه.دیگه اگه بره تو اون ... هم ارزش نداره.خانم نجات بده خودتو دختر حیفه.نروکنار ...
مینا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۴۳ - ۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۵
۴
۳
هو العادل
یا ایها الذین آمنو اجتنبوا کثیراً مِن الظّن انّ بَعْضَ الظّنِ اثمٌ

در کمال تأسف افرادی بی هویت و منفعت طلب که در رسیدن به منافع و مطامع سیاسی خود تمامی اصول شرعی و قانونی را زیر پا می‌گذارند ؛ اقدام به انتشار تصاویر جعلی و انتساب بی شرمانه آن‌ها به اینجانب در فضای مجازی نموده‌اند ؛ بدین وسیله ضمن تکذیب شدید هرگونه ارتباط این تصاویر جعلی به خود ، از کلیه مراجع ذی‌صلاح تقاضا می‌نمایم در جهت حفظ شئون جامعه اسلامی و حق خود به عنوان زنی مسلمان و پایبند به اصول شریعت اسلامی با جدیت کامل با بر هم زنندگان امنیت روانی جامعه و مرتکبین جرم افترا در این زمینه برخورد نمایند.

ضمناً پی‌گیری قضایی این موضوع توسط اینجانب در حال انجام است.

قطعاً مرتکبین این اعمال شنیع باید خود را آماده پاسخگویی در محضر عدل الهی و سپس قانون و ملت نمایند.

و العاقبه للمتقین

مینو خالقی
۹۵/۲/۱۳
سجاد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۰۲ - ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۵
۵
۴
خدا رو شکر که ارای ایشون باطل شد مگر نه معلوم نبود اگه یه سفر خارجه برن ......
مسعود
|
Iran (Islamic Republic of)
خب ادامه بده چی میشد زلزله میومد سیل میومد
چی میشد
اختلاس میلیاردی میشد
دلتون خوشه خسابی
علی
|
Iran (Islamic Republic of)
وقتی به دینش پایبند نیست و از خدا نمیترسه چطور و برای ترس از چی میخاد اختلاس نکنه اینهمه اختلاس کردن حجاب زناشون رو پیگیری کن ببین چطوره
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۱۷ - ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۵
۴
۵
زندگی خصوصیش اگه خرابه پس میاد نماینده عموم بشه واسه چی؟؟؟؟؟
یاس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۴۰ - ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۵
۶
۱
کم کم داریم به قرون وسطی میگیم زکی
مریم
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۳۱ - ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۵
۵
۲
اصن کنکاش در زندگی شخصی انسانها خودش گناه بزرگی است و همین طور بردن آبروی مسلمان. آهای شما هایی که میشینید ساعتهاا توی تلویزیون تفسیر سوره احزاب و امثال این سوره رو میکنید.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۱۵ - ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۵
۳
۱
حتما آقای روحانی ، از این موضوع خبر ندارند که حمایت می کنند ، حتما
ایران
|
United States of America
|
۰۸:۵۷ - ۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۵
۶
۱
حجاب مهمتر است یا دزدی و دست کجی؟؟؟ یه نفر از اساتید جواب بدهند...با اینکه پر از واضح است که ایشون بی حجاب نیستند.آقایان سیاستمدار لطفا در عصر حاضر به دنبال افراد صالح و سالم بروید نه به دنبال حجاب و ... باشید نه همین لباس زیباست نشان آدمیت .
فولادی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۱۵ - ۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۵
۲
۳
خانم خالقی از جمله معروف امام که ملاک حال فعلی افراد است سوء استفاده کرده اند چون این جمله مربوط به جایی است که فردی سابقا خوب بوده ولی حال امروزه او ملاک است(که ممکنه خراب شده باشد) نه اینکه پرونده منفی کسی به فرض خوب بودن امروز نادیده گرفته شود.
جواد حوری صفت
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۰۴ - ۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۵
۲
۳
کسی که در آینده به کتاب مقدس قرآن باید قسم یاد میکرد درمجلس .آیا بای عکس لخت یا کشف حجاب کند
حسین
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۴۷ - ۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۵
۳
۱
در مناظرات مربوط به ر دصلاحیت ها آقایان می گفتند شورای نگهبان حتما باید صلاحیت کاندیداها را احراز کند در غیر اینصورت تائید نخواهد کرد چطور در رابطه با این خانم قبل از احراز تائید کرده و بعد از رای آوردن پشیمان شده است.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۰۲ - ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۵
۳
۵
کسی حجاب را قبول ندارد پس نظام را قبول ندارد در هرمرحله ای باید از ورود او به خانه ملت جلوگیری کرد
Ali
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۰۸ - ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۵
۴
۱
....
تو ۱۵ سال پیش فلان ساعت و فلان دقیقه توی چه فکری بودی !؟؟؟
جالبیش اینه فساد رو فقط چهار تا تار مو هم میبینن
همونطور که یه زمانی گالیله مفسد فی الارض بود
مهدی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۱۱ - ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۵
۲
۴
اگه دلش قرص بود به دوستان خودش نمی گفت پی این موضوع را نگیرید.
سعید
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۱۶ - ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۵
۴
۱
باسلام خانوم خالقی ایران به شما افتخار میکند که سن کم توانسته ای به دولت راه پیدا کنی ........... آنهایی چنین چیزهایی میگویند از حسودی هستش الان نوبت جوانان این مملکت هست برجامه نظارت داشته باشند
مسعود میرزایی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۲۱ - ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۵
۳
۱
مشکل ما مردم ایران اینه که مو را میبینیم ولی پیچش مو را نمیبینیم
ول کنین تو رو خدا این حاشیه سازی ها را الان مملکت داره با فساد اقتصادی و اختلاص ها نابود میشه،چسبیدین به چی آخه مشکل اصلی را حل کنید
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۱۲ - ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۵
۳
۱
طرف این عکسها را انکار کرده و هیچ دلیلی هم بر واقعی بودن عکس نیست اقا میفرمایند کسی که کشف حجاب کرده می خواهد برود مجلس
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۲۷ - ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۵
۸
۱
احسنت به این پیگیری تا کجا رفتن که یه سابقه ای برای بنده خدا درست کنن آفرین به این حساسیت، اگر همه نماینده ها اینطور موشکافانه تایید صلاحیت بشن ما چه نمایندگان پاک و پیامبرگونه داریم ولی نمیدونم این رشوه ها و باقی تخلفات مجلس از طرف کیه؟ حتما همنوایی که یه زمانی تو یه دوره ای بنا به شرایطی یه خلطی کردن و نتونستم وارد مجلس بشن برای نمایندگان پاک و بی اشتباه پرونده سازی می کنن، جمع کنید بابا به اسم حزب و سیاسی کاری آبروی بنده خدا و به اسم اسلام آبروی اسلام رو بردید
محمد عرب پور
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۰۰ - ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۵
۳
۰
سلام
این بنده خدا درخارج کشور آداب کشور میزبان را رعایت کرده همانطور خارجیها در کشور ما این مسائل را رعایت میکنند.
حسین
|
United States of America
|
۲۱:۳۸ - ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۵
۱
۰
همین طرز فکر غلط خیلی از آقایون سیاستمدار هست که نمیزاره ایران پیشرفت کنه وجلو پیشرفت راگرفته....
رضا واحدی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۶:۱۱ - ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۵
۰
۱
پل صراط
حسین
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۴۲ - ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۵
۶
۳
اگه مسئولان بجای کنکاش در زندگی شخصی اشخاص سرشوش به کار خودشون و مملکت داری باشه ما امروز فیش های حقوقی چند ده میلونی و یا میلیاردی نداشتیم
ضمنا مگر نگاه به عکس بی حجاب شخص نامحرم مسلمان گناه نیست چطور آقایان به خودشان اجازه نگاه کردن و پخش عکس رو داده اند
asghar
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۴۲ - ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۵
۶
۳
به نظرم حق باشورای نگهبانه چون گذشته ازمسئله حجابت ایشون ...زیادمیگن
فاطمه
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۳۷ - ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۵
۳
۳
من نفهمیدم عکس در فضای مسقف بی حضور مرد در چین معنیش چیه ؟مگه مهمونی خانوادگیه مردا رو بیرون کنن بعد خانوما عکس بگیرن بعد به اون کمونیستها بسپارن تورو به لنین قسم به کسی نشون ندین گناه داره؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۰۵ - ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۵
۰
۵
روحانی مچکریم
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۲۶ - ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۵
۰
۱
از این دست اصلاح طلب کم نداریم! عادیه
علی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۳۳ - ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۵
۱
۰
واقعا باعث تاسفه ، ... که برای رای بیش از 200000 نفر انسان ارزشی قائل نیست و ... .
dpi
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۳۷ - ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۵
۱
۰
به نظرم م. ع. شکل زیر آب خانوم خالقی را زده...این آدم درست بشو نیست
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۱۳ - ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۵
۳
۰
خانم خالقی دزد باش اختلاس بکن قانون زیرپا بزار توی گروه مافیها باش اینها خلاف نیست اما حقنداری حتی داخل منزلت بی حجاب باشی این است استدلال ما
شرمنده
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۳۵ - ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۵
۲
۰
همه چیزمان به همه چیزمان می آید
فرهاد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۴۰ - ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۵
۰
۳
دوستان کسی که تا فرصت دستش بیاد کشف حجاب می کنه آیافردامی تونه درمجلس کار فرهنگی بکنه؟آیا می تونه الگوونماینده خوبی برای بچه مسلمان بشه ؟پس حق با شورای نگهبان هستش
الی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۱۶ - ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۵
۲
۰
الحمدالله که بقیه نمایندگان ملتزم به اسلام درستکار با اخلاق اصلا اهل رشوه و رانت نیستن یا شایدم جز حجاب چیز دیگه ای نشان دهنده مسلمان بودن نیست
بابک
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۴۰ - ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۵
۳
۰
برای جلوگیری از ورود منتخب مردم به مجلس، یکی رو فرستادن تا چین رفته، عکس پیدا کنه بیاره از یک جلسه زنانه که فقط خانوم بوده اونجا.
بعد طرف در کنار نماینده دادگستری شهرش سفر دولتی رفته به کشور خارجی، ازش میپرسن اونجا حجاب نداشتی!؟
ای کاش به همه تایید صلاحیت ها اینطور رسیدگی میشد، و ای کاش همه پرونده های قضایی تو کشور ما اینطور دقیق بررسی میشد.
از فردا مردم باید تو خونه خودشون هم با روسری بچرخن مبادا فلان خبرنگار فارس نیوز بخواد عکس های توی خونشون رو منتشر کنه!!!
هادی
|
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
|
۲۲:۰۵ - ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۵
۰
۱
کسی که میخواد قانون گذاری انجام بده نباید خود قانون گریز باشه. شورای نگهبان ایشان را به هر دلیلی رد کردند. اینکه کارناوال تبلیغاتی علیه شورا راه بیندازند غیر قانونی است.
تا همینک شورای نگهبان از دلایل رد ایشان موردی را رسانه ای نکرده. اصرار برخی مانند آقای مطهری و ریس جمهور و برخی افراطیون اصلاح طلب کار را به جای رسوند که آبروی ایشان را برد
به این میگن تدبیر. امیدها با این تدبیر ها از بین میرود.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۲۸ - ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۵
۲
۰
همه چی کشور و درست کردن فقط مشکل ححاب شخصی مینو خالقیه................
حسین
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۵۷ - ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۵
۲
۰
پاپوشه براش عکس ساختن خرابش کنن چرا زود باورین
mojtaba
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۱۷ - ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۵
۰
۱
مگر خون این خانوم از خون مهرداد اولادی رنگین تره چرا ابروی اولادی رو بردن این دولت حرفی نزد در حالی که عمری برا تیم ملی زحمت کشیده بود اون گلش به کویت یادتونه اگه عدالته باید برا همه باشه
ناشناس
|
United States of America
|
۰۰:۱۷ - ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۵
۲
۰
ابطال رای یعنی توهین به رای دهنده
اکبر
|
United States of America
|
۰۲:۰۷ - ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۵
۰
۰
نعلت بر شیطون
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۲:۳۳ - ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۵
۰
۲
نمیشه این آدم رو فرستاد مجلس
akbar
|
United States of America
|
۰۳:۱۰ - ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۵
۱
۰
برادران وخواهران عزیز,,مگه بااین حرفاتون دختر ه مردموخونه نشین کردین بسه تون نیس,,ولش کنین دیگه برین دنبال یسوژه جدید,,بریدعزیزان بیکار
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۳:۳۶ - ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۵
۲
۰
وقتی فردی تایید صلاحیت میشود طبق قانون تبلغات انجام میدهد و رای میاورد یعنی به نظر مردم آن شخص حق رفتن به مجلس را دارد بعد افرادی که شاید سواد کمتر از خانم خالقی را دارند ولی برش دارند که با استفاده از همین برش کاری کنند خانم خالقی بدحجاب خوانده شود و در اینجا نظر مردم و رای مردم بخاطر همان افراد نادیده گرفته شود من به شخصه از رای دادن دوباره صرف نظر میکنم چون من خودم به خانم خالقی رای دادم و الان بخاطر دلایلی مسخره و چندتا عکس،رای من نادیده گرفته شود نه من همه مردمی که به این خانم اعتماد کردن و رای دادن.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۴:۱۰ - ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۵
۰
۱
خیلی برام جالبه که ایشون رد صلاحیت شدن و الان همه اصلاح طلبا و اعتدالیون و جبهه حاجاقا همگی افتادن ب جون شورای نگهبان ک چرا این کارو کردی اما اگه ی اصول گرا همچین میشد همه اینا با توپ و تانک میریختن سر اصولگراها ک چرا همچین فردی اسمش تو لییت شماست ، شورای نگهبان کار خوبی کرده ردش کرده
عباس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۲۲ - ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۵
۵
۰
باسلام خدمت همه دوستان و احترام به نظرات شماعزیزان . امام علی (ع) به مالک میفرماید:ای مالک اگر شب هنگام کسی را درحال گناه دیدی مبادا صبح فردایش اورابه چشم گناهکار ببینی چه بساکه سحرتوبه کرده باشدو توندانی.
رضا حاج محمودان
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۴۸ - ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۵
۱
۰
مدعی گفت خطا بر قلم صنع نرفت افرین برنظر پاک خطا پوشش باد سالها پیش در نشست رهبر معظم انقلاب با دانشجویان دانشگاه تهران کاسه داغ تر از اشی با جدیت مطرح کردند که باتوجه به وضع وخیم فرهنگی تهران چراهیچ اقدامی نمی کنید ..که رهبر معظم تاجایی که حضور ذهن دارم فرمودند که بعضی وقتها بطور ناشناس با ماشین در خیابان دور می زنیم الحمد لله وضع خوب است وچنین چیزهایی که شما مطرح کردید من ندیده ام... همان لحضه همین شعر حافظ به ذهنم امد و نظر مبارکشان را تحسین کردم.. وانگهی بر اساس سیره امام علی (ع) کسی می تواند حد شرعی جاری کند که خود حدی به گردن نداشته باشد.. پس برای پاسداری از سلامت روانی جامعه اینهمه گربه بر سر سوراخ موش مردم نکاریم..گیرم که مینو خالقی را از مجلس محروم کردید ایامشکل مردم حل میشود ..؟ خانم های نماینده قبلی که نه مینو بودند ونه خالقی ..چرا دلار هشتاد ریالی شده ..........!!!
حسين
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۰۸ - ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۵
۲
۳
درود بر شوراي نگهبان مقتدر / دوستاني كه به شوراي نگهبان اعتراض دارند با قانون هيچ كشوري آشنا نيستند!!!!!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۲۹ - ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۵
۳
۰
بعضی ...ها آدمهای کثیفی هستند. برای نابودی رقيبشون از ناموس خودشون هم نمی گذرند.
بینام
|
United States of America
|
۱۲:۵۵ - ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۵
۲
۰
یعنی الان ایشون شدن خانم بد؟
ببینید تو سرش چیه ببینید الان چیکارست؟
وگرنه هممون یه زمانی یه کارایی کردیم
اگه توانایی انجام این مسئولیت و داره دیگه رد کردن چرا، ...... رییس موزه ملیتون مگه یادتون رفته که چیکار کرد...
بنده خدا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۵۲ - ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۵
۱
۰
... هر چه بگندد نمکش میزنند وای به روزی که بگندد نمک ...
نسیم
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۱۱ - ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۵
۲
۰
خدا لعنت کنه متحجرین واملان را
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۴۰ - ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۵
۰
۱
اينها ميخواستن جاى شهيد ديالمه بنشينند؟!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۰۴ - ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۵
۲
۰
بنظر من حجاب خالقی مهم نیست دزدی کلان ...خیلی مهمتر است
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۰۹ - ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۵
۲
۰
اگر راست میگویید آنقدر دزدی نکنید دزدان مملکت که همه چبز را غارت کرده اید
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۱۹ - ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۵
۲
۰
یعنی همه چیز مملکت ما سر جای خودش هست واین موهای خلقی سرجای خودش نیست سرمان را زیر برف کرده ایم و چیزی را نمی بینیم اولین کشوری که دزدی های عجیب و بزرگ در آن میشود ایران است ...
یاسین سپاهان شهر
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۴۰ - ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۵
۰
۳
رای مردم زمانی قبوله وباارزشه که داخل ارزشهای اسلام باشه،ایشان صلاحیت حضور درمجلس راندارند...
سامان
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۶:۰۸ - ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۵
۰
۱
با سلام خدمت دوستان اگر شواهد شورای نگهبان درست و صحیح بوده است به حق رد صلاحیت شده است که بنا به نوشته بالا در ابتدا هم رد صلاحیت شده و با پارتی بازی دوباره به انتخابات برگشته. رفتار و کردار ما در گذشته آینده ما را میسازد اگر اجازه دهیم زنی با سابقه بد حجابی که مهمترین ارزش زن از نگاه اسلام است به مجلس اسلامی راه پیدا کند باید منتظر وضع قوانینی در تکریم بد حجابی در مجلس شورای اسلامی باشیم با عرض پوزش از خانوم خالقی من فقط نظرم را در مورد این موضوع بیان کردم و قصد هیچ توهینی به شخصیت ایشان را نداشتم .والسلام
قلی
|
France
|
۰۷:۰۸ - ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۵
۱
۰
خودمونیم واقعا صادقانه هرکسی با خودش صداقت داشته باشه اگه تمام ثانیه های زندگی هر کسی را مرور کنیم آیا کسی پیدا میشه توی زندگیش خبط یا خطایی نکرده باشه . مثلا ... تنها وقتی میتونن همچین ادعایی کنن که یک فیلم از لحظه اول تولدشون تا حال حاضر ارائه بدن و همه ببینن هیچ گناهی مرتکب نشدن . منظورم اینه که اگه برای همه آدمها وارد زندگی خصوصی شان بشوی همه رد صلاحیت هستن .
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۳۴ - ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۵
۳
۰
به همین راحتی حق الناس ضایع میشود در کشور اسلامی اونم حق نزدیک به سیصد هزار انسان
امیر علی از خورموج
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۰۵ - ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۵
۰
۲
ما خون دل خوردیم چه عزیزانی که برای این انقلاب جان داده اند که این انقلاب دست نااهلان نیفتد حالا برخی غرب زده می خواهند از یک فرد غرب زده دفاع کنند دست شورای نگهبان درد نکند.خدا حافظ این انقلاب است که دست چنین افرادی رو می شود مخصوصا حامین فعلی ایشان.
عبداله
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۱۴ - ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۵
۰
۰
با سلام
به نظر بنده حقير نبايد از جمله «ملاك حال فعلي افراد است» به نفع شخصي برداشت نمود.
اين سخن درمورد افرادي است كه تاكنون جزء افراد پاك و متدين بوده اند و اين پاكي آنها نمي تواند آينده آنان را تاييد نمايد يعني در هرحال بايد صلاحيت آنها سنجيده شود.
لذا براي انتصاب در پست هاي دولتي نه تنها سوابق قبلي افراد مهم است بلكه وضعيت فعلي و آينده آنان نيز حائز اهميت بوده و در هرحال قابل بررسي مي‌باشد.
درنتيجه كساني كه سابقه غيراخلاقي يا غيرفرهنگي داشته ولي درحال حاضر توبه نموده و در راه راست قدم برمي‌دارند قابل مواخذه نيستند ولي درست نيست اين گونه افراد صاحب مناصب دولتي و مسئوليتي شوند.
با سپاس
احمد
|
United States of America
|
۱۵:۳۱ - ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۵
۰
۳
هرکس که تو رد کردن این خانم دست داشته...جاش تو بهشته...یعنی این خانم میخواسته بره بشینه اون بالا واسه ما تصمیم بگیره....؟؟؟واقعا خخخخخ
ناشناس
|
United States of America
|
۱۷:۲۶ - ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۵
۴
۰
زنده باداختلاسگران چندهزارمیلیاردی که برای برخی یابابرخی آقازاده هاهمدست هستند
احمد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۲:۳۱ - ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۵
۳
۰
این ها همه شایعه هستن این خانم با خدا وبا دین است شما با آدم های راست گو مشکل دارید خانم خالقی بسیار باخدا و با ایمان است باید حتما دزد باشه که آدم خوبی باشه
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۱۵ - ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۵
۴
۰
ببخشید پایبندی به اسلام آیا فقط حجابه ؟!
دزدی ، تهمت ، افترا ، غیبت ، دروغ ، ریا و...
اگر هر کسی فقط با یک گناه از دین خودش بیوفته کدام یک از شما مسلمان هستید ؟!
...
باریخان
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۲:۳۹ - ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۵
۳
۱
سلام بربانوی بزرگ
سلب صلاحیت ایشان لکه ننگی است
...
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۴۲ - ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۵
۲
۰
چرا بهش نگفتن که بره از اگاهی استعلام بگیره مشخص بشه دزدی کرده مثل اقایون و اقازاده ها ولی اومدن به حجابش گیر دادن که ...
علی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۵۲ - ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۵
۱
۰
کاش میشد اینقدر در کشور سلیقه نباشه. اینقدر افکار جهان سومی نباشه. درختها با این همه زیبایی لخت هستن .برای جانوران بی لباس هم حکم ممنوعیت زندگی بدین چون نر و مادشون برهنه هم رو میبینند. .................... هر چند میدونم منتشرش نمیکنید . جزای شما هم با خدا
ناشناس
|
Singapore
|
۲۲:۱۶ - ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۵
۲
۰
..... به این موضوع خانم خالقی پایان بدین یک روز کاری مردم توی اصفهان از کاروزندگی انداختین حالا هم این بنده خدا نقل هرمجلسی کردین در روز تمام جراید چه اصول گرا وچه اصلاح طلب روزانه مقداری از کاغذ هاشون صرف نوشتن این موضوع میکنند واز وقت مردم دراین بازی دارن میگیرند بهتر نبود آگه نمیخاستین از ان أول دست به سرش میکردین تا هم مردم وهم خود خانم خالقی بتونند به کارو زندگشون برسند
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۴۳ - ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۵
۲
۱
... به کشورهای اروپایی اعتراض میکنندکه چرادانش آموزان محجبه راازمدرسه اخراج میکنید حالاچراخانم خالقی راردصلاحیت میکنندبخاطر یه عکس که معلومم نیست راست باشه
جواد
|
United States of America
|
۲۳:۵۵ - ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۵
۲
۰
نمیشه بدون اطلاع قضاوت کرد. حضرت علی میگه اگه شب کسی را در حال گناه دیدی فردا به چشم گناهکار به او نگاه نکن شاید توبه کرده باشد.
سام
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۰۰ - ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۵
۲
۰
واقعا جای تاسف هست که می بینیم ایشون چون خانم هست زندگی شخصیش ملعبه قرار گرفته مصداق واضح تبعیض جنسیتی
ناشناس
|
Netherlands
|
۱۳:۴۴ - ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۵
۲
۰
برخورد یک بام و دو هوا ی بعضی افراد از همه بدتر است. به فرض که خانمی با یک مرد دست داده باشد،حرام است و صلاحیتش باطل است!!! ولی احمدی نژاد اگر باشد مادر چاوز را در آغوش کشد نه تنها حرام نیست کراحت هم ندارد و صلاحیتش هم قبول است.
محمد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۴۹ - ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۵
۲
۱
خواهشا دیگه ماست مالی نکنین
سعید
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۲۳ - ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۵
۱
۴
خیلی جالبه! طرف گند کاراش در اومده بعد میگن چرا رد صلاحیت شده، برادران و خواهران منورالفکر درست میگن! زندگیه خصوصیشه به شورای نگهبان چه ربطی داره، ولی مشکل اینجاس که همچین شخصی تو مجلس جایی نداره.
پونه
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۵۳ - ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۵
۲
۰
یه سوال واسم پیش اومده..کسی میدونه توی قرآن چند آیه راجع به حجاب هست چند آیه راجع تهمت غیبت تجسس ربا ریا دزدی بازی با آبروی مسلمان دیگه؟؟؟؟خدا رو شکر قرآن سالهاست که از غربت در اومده وخیلی ها اشراف کامل بهش دارن و بر اساسش قضاوت میکنن!!!!!
عامر جعفرنژاد
|
United States of America
|
۱۴:۳۰ - ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۵
۳
۰
... بجای سرک کشیدن در زندگی مردم به زندگی خ.دستت نگاه کنن ببینن فرزندانشان در چه وضعیتی هستن
علی
|
United States of America
|
۱۶:۳۱ - ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۵
۱
۲
ولا حول و لا قوة الا بالله
چه بر سر بعضی آمده که عدم رعایت احکام اسلام برایشان مهم نیست،نان اسلام میخورند،نام اسلام می برند و لباس اسلام میپوشند و به کام لیبرالیسم عمل می کنند
محمد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۲۰ - ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۵
۲
۱
کسی نمی تواند بی دلیل قضاوت کند مگر ماخدا هستیم گیرم که مرتکب خطایی شده باشه،اما شاید توبه کرده باشد.پس عجولانه قضاوت نکنید.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۵۸ - ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۵
۱
۲
التزام عملی به نظام ج. ا. ا.یعنی پذیرش و اجرای مر قانون حتی در تصدی یک پست عدی در یک سازمان کم اهمیت.حال چگونه است که شخصی قرار است در کسوت قانونگزار وارد مجلس شود التزام عملی نداشته باشد و به قول شما حتی پا را از گستاخی فراتر گذاشته و در باغ سبز تغییر قانون اساسی بر گرفته از قران کریم را به پشتوانه اجنبی نشان دهد؟باید این شورای نگهبان را با این درایت گل باران کرد نه مورد هجمه هر...قرار داد.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
شما کاملا درست میگین ولی تو این مملکت حتی رئیس جمهور هم به قانون احترام نمیذاره. مصداقش هم داشتن توئیتره
علی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۰۳ - ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۵
۳
۰
تو این مملکت پارتی بازی حرف اولو می زنه و آریستوکراسی یک رویاست ! چرا یک فرد تحصیل کرده مستقل و از طبقات پایین جامعه صاحب منصب نمیشه ؟ واقعا به این عبارت فقهی ایمانم محکم شد :(( الاقرب یمنع الابعد))
یه بی طرف
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۰۸ - ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۵
۱
۰
هر کسی باید پاسخگوی اعتقاداتش در گذشته و حال باشه بدون اضطراب. راستش آدما هر بار یه جور تغییر میکنند و معلوم نیست با تغییر شرایط بر نگردند. در هر صورت هر کاری یه جور تاوان داره . امید که با تشخیص و راه مناسب و صبر ایشان بتوانند در آینده اعتماد همگان رو کسب کنند
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۵۹ - ۰۶ خرداد ۱۳۹۵
۲
۰
خدا به داد مملکتی برسه که نهادی باید تاییدیه ی قانونای تصویب شده رو صادر کنه .......
نا شناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۱۷ - ۱۱ خرداد ۱۳۹۵
۰
۰
مملکت ما یک بزرگ ندارد که باآبروی
زن بازی میکنند
بسيجي از تبريز
|
Germany
|
۱۱:۴۵ - ۱۲ خرداد ۱۳۹۵
۰
۰
شوراي نگهباني كه بخاطر يك عكس آنهم در كشوري بيگانه ، اينقدر حساسيت نشان ميدهد و حتي پاي مقام ولايت را به ميان ميكشد آيا در قبال خيانتها، چپاول ،رانت خواري ، قهر از رهبري و بغل كردن و نوازش همسر چاوز توسط محمود خان همين حساسيت را خواهد داشت .مسلما نه چراكه اينها همه بازيهاي سياسي است نه دغدغه هاي ديني .
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۵۳ - ۱۲ خرداد ۱۳۹۵
۰
۰
قربون برم خدا را یه بوم دو هوارا یه جا احمدی نژاد مادر هگو را بغل میکنه اسلام به خطر نمیافته چهار روز دیگه هم تایید صلاحیت میشه با اون همه مفسده یه جایی هم میرند عکس از حریم خصوصی زنی منتشر میکنند تا شششان حال بیاد واقعا عجب کشوری داریم گل وبلبل
یوحنا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۳۳ - ۱۲ خرداد ۱۳۹۵
۰
۰
مطیع فرمان مقام معظم رهبری هستیم والسلام
ابوذر
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۲۶ - ۱۱ تير ۱۳۹۵
۰
۰
سلام
شاید چیزی فراتر از یک عکس سبب رد صلاحیتش باشه چون منطق تایید نمیکنه که صرفا با یک عکس فردی با این شرایط که رای اورده و منخب شده را رد صلاحیت کرد
محمد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۰۳ - ۳۱ تير ۱۳۹۵
۰
۰
زنده باد خانم مینو خالقی فرد منتخب مردم عزیز و روشن فکر اصفهان...
اگر واقعا عکس بی حجاب وجود داره چرا رو نمیکنن