۲۴ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۰:۰۲

تصادف زنجیره‌ای در محور زنجان ـ قزوین

مسئول مرکز مدیریت راه‌های اداره کل راه و شهرسازی استان زنجان گفت: شب گذشته تصادف زنجیره‌ای در محور زنجان ـ قزوین موجب برخورد پنج دستگاه خودرو با یکدیگر شد.
کد خبر : ۲۹۲۴۳۶

صراط: مسعود خوشکام امروز اظهار کرد: تردد در محورهای استان زنجان روان بوده و ادامه دارد.

به گزارش فارس، وی با اشاره به وقوع یک مورد تصادف جاده‌ای در استان زنجان خاطرنشان کرد: این حادثه در کیلومتر 61 لاین جنوبی محور آزادراه زنجان ـ قزوین به وقوع پیوسته است.

مسئول مرکز مدیریت راه‌های اداره کل راه و شهرسازی استان زنجان با اشاره به اینکه این حادثه ساعت 21 شب گذشته به وقوع پیوسته است، افزود: این حادثه در اثر بی‌احتیاطی راننده ال 90 و عدم رعایت فاصله طولی رخ داده است.

خوشکام با بیان اینکه در این حادثه پنج دستگاه خودرو ال 90، وانت نیسان و پراید خاطرنشان کرد: دو دستگاه پژو پارس و یک دستگاه بنز 6 چرخ با یکدیگر برخورد کرده‌اند.

وی با بیان اینکه بی‌احتیاطی رانندگان و عدم رعایت فاصله طولی علت این حادثه بوده است، تصریح کرد: این حادثه خسارتی بوده و خوشبختانه فردی در این حادثه آسیب ندیده است.

مسئول مرکز مدیریت راه‌های اداره کل راه و شهرسازی استان زنجان با بیان اینکه مورد تصادف با حضور عوامل راهداری و پلیس‌راه پاکسازی شده است، اضافه کرد: تردد هم‌اکنون در این محور روان بوده و مشکلی مشاهده نمی‌شود.

خوشکام با بیان اینکه رعایت نکات ایمنی می‌تواند ضامن سلامت مسافران و رانندگان باشد، اظهار کرد: داشتن سرعت مطمئنه و رعایت فاصله طولی ضامن ایمنی مسافران است.

خبر فوری

همه برای سلامت این جمع خدمت‌گزار دعا کنند/ ملت ایران نگران و دلواپس نباشند