۲۶ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۲:۵۱

اعتراف تکان‌دهنده قاتل بعد از 15 سال

فرمانده انتظامی شهرستان دماوند گفت: پلیس این شهرستان از راز قتل زن جوانی که 15 سال قبل به قتل رسیده بود، پرده برداشت.
کد خبر : ۲۹۲۹۶۱

صراط: شیخ‌مراد مرادی امروزدر شرق استان تهران با اشاره به شناسایی قاتلی پس از گذشت 15 سال اظهار کرد: در پی اطلاع از یک فقره قتل که در سال 1380 در شهرستان دماوند اتفاق افتاده بود، موضوع در دستور کار پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی این شهرستان قرار گرفت.

به گزارش فارس، وی افزود: کارآگاهان پس از انجام تحقیقات پلیسی و با بررسی سرنخ‌های موجود به این موضوع پی بردند که خبر قتل مربوط به خانم جوانی است که حدود 15 سال قبل از منزل خارج و مفقود شده است.

فرمانده انتظامی شهرستان دماوند گفت: در خصوص رسیدگی به پرونده این زن در آن زمان، فردی به هویت «ع - م» به عنوان متهم اصلی مورد بازجویی قرار گرفت که به دلیل نبود ادله و مستندات قانونی و با دستور مقام قضایی آزاد شده بود.

مرادی با اشاره به اینکه خبر قتل از سوی فرد ناشناسی به پلیس گزارش شده بود، تصریح کرد: با هماهنگی مقام قضایی و حضور تیم‌های عملیاتی، دستگیری متهمان احتمالی پرونده در دستور کار کارآگاهان قرار گرفت و پس از شناسایی متهم اصلی که 15 سال پیش آزاد شده بود، وی در یک عملیات ضربتی به طور مجدد دستگیر شد.

این مسئول ادامه داد: متهم در چند مرحله بازجویی تخصصی درنهایت لب به اعتراف گشود و از جنایت هولناک خود پرده برداشت.

فرمانده انتظامی شهرستان دماوند با اشاره به اظهارات متهم بیان کرد: قاتل در ادامه روند بازجویی‌ها عنوان داشت که روز حادثه در دیداری که با مقتول داشت، بر سر موضوعی با یکدیگر اختلاف نظر پیدا کرده و در این خصوص، ناخواسته ضربه‌ای به سر وی وارد می‌کند که در دم جان خود را از دست می‌دهد و قاتل از ترس، جنازه‌ را از روی پل به داخل رودخانه پرتاب می‌کند.

مرادی اضافه کرد: متهم پس از اتمام تحقیقات تکمیلی تحویل مراجع قضایی شد.