۲۸ فروردين ۱۳۹۵ - ۲۲:۵۷

واکنش برانکو به پیشنهاد حضورش در تیم ملی

سرمربی پرسپولیس گفت: «ما با هم مشکلات را با تلاش بسیار برطرف کردیم و در اصل مشکلات ما را قوی‌تر کرد و فعلاً تلاش می‌کنیم به هدف اصلی خود که قهرمانی در لیگ است برسیم.»
کد خبر : ۲۹۳۴۱۶
صراط: برانکو ایوانکوویچ با حضور در گفت‌و‌گوی بخش خبری ساعت 21 شبکه یک اظهار داشت: قبل از هرچیز باید این مسئله را بگویم که این دربی یک بازی عالی بود هر دو تیم برای برد پا به جدال دربی گذاشته بودند.

به گزارش فارس، قبل از هر مسئله‌ای باید بگویم این دربی یک بازی عالی بود هر دو تیم برای برد آمده بودند به هر حال گزینه قطعی ما برد بود ما وضعیت خوبی داشتیم هر دو تیم خود را برای برد آماده کردند البته به کیفیت تیم خود اعتماد داشتیم و در نهایت بازی با برد خوبی برای ما و هواداران‌‌مان همراه شد خوشحالیم که توانستیم تماشاگران‌مان را راضی کنیم.

وی در مورد مقاسیه و شیوه کادر در تیم ملی ایران و پرسپولیس گفت: در گذشته به عنوان سرمربی افتخار این را داشتم که نتایج خوبی را با تیم ملی کسب کنیم و مردم از نتایج ما راضی بودند. در سطح باشگاهی با تیم دیناموزاگرب قهرمان لیگ کرواسی شدم و در چین هم این کار را انجام دادم اما کار در تیم پرسپولیس را نمی‌شود با هر جایی مقایسه کرد. پرسپولیس هواداران بسیار خوبی دارد و حضور در اینجا یک نوع سبک زندگی است من از هواداری آنها لذت می‌برم و خوشحالم که در پرسپولیس حضور دارم.

برانکو در مورد اوج گرفتن پرسپولیس در طول فصل و صدرنشینی گفت: قبل از هرچیزی من به کیفیت بازیکنانم اعتقاد داشتم در ابتدای فصل وضعیت خیلی سختی داشتیم و یک روز قبل از شروع لیگ آقای طاهری به تیم اضافه شد. فصل را با مشکلات بسیاری شروع کردیم به هر حال با از دست دادن کاپیتان‌مان با مشکل مواجه شدیم اما ما با هم مشکلات را با تلاش بسیار برطرف کردیم و در اصل مشکلات ما را قوی‌تر کرد و فعلاً تلاش می‌کنیم به هدف اصلی خود که قهرمانی در لیگ است برسیم.

وی در مورد نقاط ضعف پرسپولیس و زیاد گل خوردن و حتی خراب کردن پنالتی از جانب بازیکنان گفت: در واقع این نقاط ضعف فاز شروع تکامل و پیشرفت تیم است ما واقع‌بین هستیم و می‌خواهیم با کیفیت بیشتری کار را ادامه دهیم. با تمام اشتباهات و از دست دادن پنالتی‌هایی که داشتیم اما توانستیم به سطح بسیار خوبی برسیم و همه از کیفیت تیم ما تعریف می‌کنند در حال حاضر هم کار برای ما تمام نشده و ما در پی برطرف کردن نقاط ضعف تیم هستیم. البته شوق زیاد بازیکنان این انگیزه را به ما می‌دهد که بیشتر کار کنیم.

مربی اسبق تیم ملی در مورد برنامه بلندمدت و حضور 3 ساله‌اش در پرسپولیس گفت: ما در حال حاضر در کورس قهرمانی هستیم هدف ما قهرمانی در لیگ است و سپس در برنامه بلندمدت دنبال کسب نتایج خوب در آسیا و در دراز مدت هدف نهایی ما حضور در بازی‌های بین قاره‌ای است و این بدون تلاش و همدلی و کمک مدیریت امکانپذیر نیست امیدوارم طی 3 سال آینده به خواسته‌های‌مان برسیم.

وی در پایان مورد پیشنهاد حضورش در تیم ملی گفت: این یک سؤال فنی است که من جوابی برای آن ندارم من با پرسپولیس قرارداد 3 ساله دارم و ترجیح می‌دهم فعلاً روی این موضوع تمرکز کنم گرچه از تیم ملی کرواسی و چند تیم ملی آسیایی پیشنهاد دارم اما خوشحال هستم که در پرسپولیس کار می‌‌کنم.