۲۹ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۵:۲۱
حال هوای اولین تمرین آبی ها بعد از دربی

ورود حراست به درگیری در تمرین استقلال

در نهایت نصرالله عبداللهی مشاور مدیرعامل استقلال از تماشاگران خواست که کمی آرام باشند و اجازه بدهند این تیم کارش را انجام بدهد اما حتی این حرف‌ها هم طرفداران عصبانی استقلال را آرام نکرد. با وساطت حراست استادیوم آزادی تماشاگران تمرین را ترک کردند.
کد خبر : ۲۹۳۵۷۱
صراط: اولین تمرین استقلالی‌ها بعد از شکست برابر پرسپولیس حال و هوای خاصی داشت.

به گزارش "ورزش سه"، در حالی که قرار بود تمرین امروز آبی‌پوشان از ساعت 11:30 در زمین شماره 2 آزادی برگزار شود، از حدود ساعت 11 تماشاگران عصبانی استقلال به خاطر شکست سنگین این تیم در بازی روز جمعه برابر پرسپولیس خود را به آزادی رسانده بودند تا هرطور که هست وارد محل تمرین شوند.
* با تصمیم مسئولان استقلال با توجه به شکست این تیم در بازی با پرسپولیس قرار بود تمرینات پشت درهای بسته برگزار شود تا کادرفنی و بازیکنان با هواداران معترض روبه‌رو نشوند اما کسی پیش‌بینی این موضوع را نمی‌کرد که آنها عصبانی‌تر از آن هستند که در خانه بنشیند و به تصمیم سرپرست تیم احترام بگذارند.

* اولین کسی که با آماج حملات تماشاگران استقلال روبه‌رو شد فرزاد مجیدی بود، او که به خاطر نوع برخوردش با هواداران همیشه مورد انتقاد بوده این‌بار و زمانی که می‌خواست وارد مجموعه ورزشی آزادی شود، با حمله هواداران استقلال روبه‌رو شد. آنها به مجیدی گفتند که تو که 4 تا از پرسپولیس گل خورده‌ای حق نداری تمرین را برای ما پشت درهای بسته کنی و بعد از آن به خودروی او حمله کردند تا مشخص شود این‌بار مجیدی نمی‌تواند از چیزی که به زعم خودش انضباط در تمرین است، دفاع کند.

* تماشاگران آنقدر عصبانی بودند که مظلومی آنها را به محل تمرین راه داد و پای صحبت‌های آنها نشست. اما همین موضوع هم باعث فروکش کردن عصبانیت تماشاگران نشد، آنها به مظلومی گفتند:«یا همین امروز از سمت خود استعفا می‌دهی یا ما روز جمعه در بازی با فولاد آنقدر علیه‌ات شعار می‌دهیم که خودت مجبور شودی استعفا بدهی.» اما این تمام ماجرا نبود، زمانی که بازیکنان قصد ورود به زمین تمرین را داشتند، تماشاگران با سردادن شعار «بی‌غیرت‌ها حیا کنید، استقلال را رها کنید» عصبانیت خود را از این موضوع نشان دادند.

* آنها در ادامه پرویز مظلومی را یک مربی بی‌سواد و مجید صالح را مربی‌ای تنها روی کاغذ خطاب کردند که این موضوع جو سنگینی را در تمرین استقلال به راه انداخت. در نهایت نصرالله عبداللهی مشاور مدیرعامل استقلال از تماشاگران خواست که کمی آرام باشند و اجازه بدهند این تیم کارش را انجام بدهد اما حتی این حرف‌ها هم طرفداران عصبانی استقلال را آرام نکرد. با وساطت حراست استادیوم آزادی تماشاگران تمرین را ترک کردند هرچند که هنوز تعدادی از آنها جلوی در مجموعه ورزشی آزادی تجمع کردند و با نصب بنری خواهان برکناری پرویز مظلوم شدند.

* تمرین امروز آبی‌ها در زمین شماره 3 آزادی برگزار شد و در آن تمام بازیکنان با چهره‌هایی عصبانی و ناراحت حضور داشتند.

* عادل شیحی که در بازی با پرسپولیس با مصدومیت روبه‌رو شد امروز به همراه روزبه چشمی و محسن کریمی در تمرینات غایب بود.

* مظلومی تحت تاثیر شکست سنگین برابر پرسپولیس تنها در گوشه‌ای از زمین ایستاده و نظاره‌گر تمرین شاگردانش بود. مجید صالح و سایر دستیاران استقلال امروز تمرینات را زیرنظر گرفتند تا بلکه این تیم بتواند با پیروزی برابر فولاد کمی از زیرفشار خارج شوند.

* استقلالی‌ها ابتدا بدن‌های خود را گرم کردند و بعد از آن به کارهای گروهی پرداختند.