۲۹ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۶:۳۵
فنونی‌زاده:

انتقاد کردیم و پرسپولیس خوب شد!

مدافع سابق پرسپولیس می‌گوید انتقادات به جای ما باعث شد پرسپولیسی ها به خود بیایند و متحول شوند وامروز لایق‌ترین تیم برای قهرمانی باشد.
کد خبر : ۲۹۳۵۹۰
صراط: مرتضی فنونی زاده که با تمام وجود از برد 4-2 خوشحال بود در پاسخ به سوال ما که: شما بیشترین انتقادات را از برانکو کردید گفت:بله وقتی تیم ما چهاردهم است من که نباید طرفداری کنم ،باید انتقاد کنم وکردم،اما حالا از بچه ها تشکر میکنم وبرانکو را یک مربی بزرگ میدانم.

به گزارش ورزش سه، مرتضی فنونی زاده با ادامه تمجید از برانکو وشاگردانش گفت:پرسپولیس برابر استقلال تیم بزرگی بود که نمره همه بازیکنانش 19 و75 صدم بود اما مهدی طارمی وعلیپور وبه خصوص رامین رضائیان نمره شان فقط 20 بود.

او افزود همه پیشکسوتها در آن شرایط ضعف در نتیجه گیری انتقاد کردند وسپس وقتی تیم بهتر شد ویکی دوبرد آورد شروع به حمایت کردیم ودر ادامه همه حامی تیم شدیم شما تا به حال دیده بودید که علی پروین این طور از تیم حمایت کند؟

مرتضی فنونی زاده ادامه داد:از همه ارکان تیم باید تشکر کرد از برانکو وبازیکنان گفتم اما از طاهری عزیز نگفتم که دلاورانه  حاشیه ها را کم کرد وتیم را بالا برد.

فنونی زاده که همیشه بی تعارف است ادامه داد:اما نباید از یک نکته غافل شویم ،دفاع وسط های ما نقطه ضعف تیممان هستند اگر همه تیممان را برای سال آینده حفظ کنیم بسیار خوب است اما حداقل 2 دفاع خوب ویک گلر میخواهیم.بنگر آمادگیش عالی است ولی امسال باید در اوج از پرسپولیس برود.نورمحمدی هم مدتی ست افت کرده وحالا در 35 سالگی وقت خوبی ست که با قهرمانی از فوتبال خداحافظی کند.

فنونی زاده در باره پرسپولیس سال آینده هم گفت:چه تیمی می شویم اگر برای دفاع وسط کنعانی زادگان برگردد و یکی دو بازیکن جوان بیایند پرسپولیس . ضمن این که حسین ماهینی هم بیاید دفاع دیگر عالیست آن وقت رامین رضا ئیان هم میتواند یک خط جلوتر برود.

فنونی زاده در پایان گفت باید به بچه های تیم گفت حواسشان به استقلال اهواز باشد،ما قدیم ها هر وقت دربی را میبردیم بازی بعدش را خراب میکردیم خداکند که این بار سنت شکنی شود.