۲۹ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۷:۱۷

از کامنت‌های پرسپولیسی‌ها شرم کردم

پیشکسوت استقلال گفت: وقتی به پرسپولیس گل می زدم این الفاظ رکیک را نشنیدم .
کد خبر : ۲۹۳۵۹۷
صراط: علی سامره درباره شکست استقلال در دربی 82 اظهار داشت:به نظر من استقلال باخت چون حریف خوب بازی کرد و از بد بازی کردن استقلال نهایت استفاده را برد.در کل می توانم بگویم استقلال به بازی خوب پرسپولیس،به بی مسولتیی بعضی بازیکنان استقلال که فقط هدف شان این بود که اسمشان در لیست 11 نفره باشد و به انفرادی بازی کردن بعضی از نفرات باخت.هرچند به اعتقاد من بعضی از بازیکنان اصلا نباید از اول در ترکیب قرار می گرفتند. به هر حال هرچه بود تمام شد.مثل تمام بازی های قبلی دو تیم و زندگی ادامه دارد.

به گزارش کاپ، وی ادامه داد:موضوعی که برایم ناراحت کننده بود کامنت های برخی مثلا هواداران پرسپولیس بود که مدت ها حسرت صدرنشینی را داشتند و حالا که خدا خواست و به آرزویشان رسیدند تا این آرزو ادامه پیدا نکند از الفاظی در فضای مجازی استفاده کردند که بهتر است بماند و زیاد درباره آن صحبت نشود.همه من را می شناسند و می دانند که همیشه به تیم رقیب احترام گذاشتم حتی وقتی به پرسپولیس گل می زدم این الفاظ رکیک را نشنیدم . شاید باید همه این ها را به حساب صدرنشینی پرسپولیس پس از سالها گذاشت اما واقعا فوتبال اینقدر ارزش دارد که به خاطرش رکیک ترین الفاظ را برای دیگران به کار بگیریم.متاسفانه این عده کری خوانی را با فحاشی اشتباه گرفتند.الفاظی که انسان از خواندنش شرم دارد.

سامره افزود:پرسپولیس دربی را برد، خوش بحالش، اصلا نوش جونتان!بازی برد وباخت دارد. این همه استقلال برنده شده بعضی وقت ها هم پرسپولیس.فوتبال است و دیگر به تاریخ پیوست اما چرا باید این قدر الفاظ زشت و رکیک به کار برد؟