۲۹ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۹:۰۰
مرفاوی:

چرا بازیکنان استقلال را ممنوع المصاحبه کردند؟

سرمربی اسبق استقلال تهران گفت: کار باشگاه استقلال در مخفی کردن تیم اشتباه بود.
کد خبر : ۲۹۳۶۲۰

صراط: عبدالصمد مرفاوی درباره شکست آبی پوشان در دربی 82 اظهار داشت: همه استقلالی ها و خود من از نتیجه دربی ناراحت هستیم اما باید پذیرفت که این باخت هم جزیی از اتفاقات فوتبال است. جادارد به پرسپولیسی ها بخاطر این برد تبریک بگویم اما این باخت برای استقلال هم ننگ نیست و پایان دنیا تلقی نمی شود و کسی که استقلالی است نباید احساس کند دنیا به آخر رسیده است بلکه باید به فکر بازی ها باقی مانده باشد.

به گزارش کاپ، وی ادامه داد:استقلال باید سریع تر برگردد و ریکاوری شود و این مهمترین وظیفه مدیران باشگاه و کادر فنی است.الان استقلال یک بازی مهمتر از دربی برابر فولاد دارد که اگر خدای ناکرده آن بازی را را هم از دست بدهد هم قهرمانی از دست رفته و هم شاید سهمیه از دست برود.ضمنا ممکن است تاثیراتی روی تیم بگذارد که جام حذفی هم را هم بدهد.

سرمربی پیشین استقلال درباره اینکه چه نظری درباره آینده کادر فنی آبی ها دارد اظهار داشن: اینکه من بخواهم بگویم کادر فنی استقلال بماند با تغییر کند کار درستی نیست.این موضوع بحث مدیریت است و از حیطه اختیارات من خارج است.

مرفاوی در پایان گفت: مدیریت باشگاه از تیم حمایت خوبی کرد اما من نمی دانم چرا تماشاگران را از تیم دور کردند و رای به تمرین پشت درهای بسته دادند؟ استقلال حالا بیش از هر زمان دیگری به این تماشاگران نیاز دارد آنوقت می گویند کسی نیاید و تیم را مخفی می کنند و یا اینکه اعلام می کنند بازیکنان ممنوع المصاحبه هستند. نمی دانم این بدعت چرا این فصل در استقلال گذاشته شد اما معتقدم باید هر چه سریعتر تماشاگران را به تیم نزدیک کنند.