۳۰ فروردين ۱۳۹۵ - ۲۲:۲۴

راز مرگ زن جوان در اتوبان چیست؟

مرد جوانی که در حادثه بیرون افتادن همسرش از خودرو مظنون اصلی پرونده است در طول 2 ماه بازجویی ادعاهای عجیبی را مطرح کرده است.
کد خبر : ۲۹۳۸۸۹
صراط: این حادثه بامداد 21 اسفند ماه سال گذشته در بزرگره یاسینی رخ داد که خودروهای عبوری شاهد بیرون پرت شدن زن جوان از داخل خودرویی شدند و زمانیکه برای کمک به بالای سر این زن رسیدند شوهر جوان نیز پس از توقف خودرویش برای نجات جان زنش وارد عمل شد اما کار از کار گذشته بود.

به گزارش رکنا، مرگ زن جوان کافی بود تا بازپرس منافی آذر از شعبه سوم دادسرای امور جنایی تهران همراه تیمی از ماموران برای رازگشایی وارد عمل شوند و شوهر جوان که میلاد نام دارد در صحنه جرم ادعا کرد که با همسرش درگیر شده و ناهید برای پایان دادن به این مشاجره اقدام به بیرون پریدن از خودرو کرده است.

بازپرس جنایی با شنیدن ادعای عجیب شوهر جوان دستور بازداشت وی را صادر کرد و میلاد روز 22 اسفند ماه ادعای جدید دیگری را پیش روی بازپرس منافی آذر قرار داد.

میلاد گفت: شب حادثه برای خرید به تهران آمده بودیم و در مسیر بازگشت به سمت بومهن بودیم که کنترل خودرو را به خاطر نقص فنی که داشت از دست دادم و نزدیک بود با گاردریل برخورد کنم که در سر پیچ با همان سرعت در خودرو تغییر مسیر دادم که ناگهان در بازشد و ناهید که کمربند نبسته بود به بیرون پرت شد.

بازپرس پرونده پس از شنیدن اظهارات متهم دستور داد تا تحقیقات ویژه درباره نقص فنی خودرو و ادعای میلاد در اداره دهم پلیس آگاهی تهران صورت گیرد.

تجسس ها در حالی ادامه داشت که میلاد روز 25 فروردین ماه ادعای جدید دیگر کرد و گفت: ناهید با خانواده اش اختلاف داشت و با آنها قهر بود و من و خانواده ام بارها تلاش کردیم که آنها را آشتی بدهیم اما بی فایده بود.

تا اینکه شب حادثه داخل خودرو درباره اختلاف ناهید و پدرش صحبت کردم و خواستم تا شب عید با هم آشتی کنند که همسرم عصبانی شد و با گفتن، کاری می کنم که داغم به دل پدرم بماند در را بازکرد و به بیرون پرید.

بنا به این گزارش، بازپرس شعبه سوم دادسرای ناحیه 27 تهران دستور داد تا میلاد در اختیار ماموران اداره 10 پلیس آگاهی تهران قرار گیرد تا با تحقیقات فنی معمای این جنایت پنهان فاش شود.