۳۰ مرداد ۱۳۹۰ - ۱۶:۰۸

سپاه باقاطعیت با ناامنی برخوردمی‌کند

کد خبر : ۲۹۴۱۸

صراط نیوز به نقل از ایرنا:
سرهنگ ' حميد احمدي ' شنبه شب در نشست خبري با حضور بيش از ۳۰ نفر از خبرنگاران و نمايندگان رسانه هاي اقليم كردستان عراق درسردشت، تاكيد كرد: سپاه باتمام توان و تجهيزات كامل با هرگونه ناامني در مرزها تا زمان ريشه كني اشرار و گروهكهاي تروريستي حضور داشته و مبارزه خواهد كرد.
وي، با بيان رشادتهاي برادران كرد اقليم كردستان عراق در مبارزه براي آزادي گفت: پيوندي كه بين برادران كرد و احزاب عراقي با سپاه وجود دارد، پيوندي ناگسستني و مستحكم است.
سرهنگ احمدي با بيان اينكه جمهوري اسلامي ايران اولين كشوري بود كه حكومت اقليم را به رسميت شناخت، افزود: جمهوري اسلامي ايران بهترين رابطه را با اقليم كردستان عراق دارد.
در اين نشست خبري مواضع و اهداف جمهوري اسلامي ايران در حمله به مواضع عوامل سرسپرده گروهك تروريستي پژاك از سوي فرماندهان ارشد سپاه تشريح شد.
اين خبرنگاران همچنين با حضور در نوار مرزي شهرستان سردشت از منطقه عمليات از نزديك ديدن كردند.
خبرنگاران و نمايندگان وسايل ارتباط جمعي اقليم كردستان عراق به دعوت سپاه پاسداران انقلاب اسلامي به اين شهرستان سفر كرده بودند.

نظرات بینندگان
ادبی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۲۲ - ۰۱ شهريور ۱۳۹۰
۰
۰
در زمان جنگ و صدام ،جمهوری اسلامی ایران خیلی به این رهبران کرد کمک کرده و الان وقت آن است که این کمکها به نحوی از سوی اکراد عراقی در جهت ریشه کنی تروریست در منطقه تلافی شود .