۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۳:۲۹

جواب محکمی به شیطنت عربستانی ها دادیم

مدافع تراکتورسازی گفت: با انگیزه زیادی به مشهد می رویم تا همچنان در جمع تیمهای مدعی کسب عنوان قهرمانی قرار بگیریم.
کد خبر : ۲۹۴۵۷۳

صراط: محمد ایرانپوریان درباره برد تیمش در قطر برابر الهلال عربستان اظهار داشت: این برد خیلی برای ما اهمیت داشت و خوشبختانه ما توانستیم در هر دو نیمه بازی را اداره کنیم. هم موقعیت سازی کردیم و هم به هدفمان که گلزنی بود دست یافتیم. توانستیم به صدر جدول برسیم و به دور بعد هم صعود کنیم و این برد غرور آفرین را هم به همه هموطنان مان تقدیم کردیم.

به گزارش کاپ، وی درباره ویژگی خاص این دیدار گفت: ما اولین نماینده ایران در دیدار با تیم های عربستانی بودیم که باید در این رقابتها و با شرایط خاصی که ای اف سی تدارک دیده بود بازی می کردیم و این باعث شد تا ما با شرایطی ویژه تر به میدان برویم. هر چند که قبل از بازی ما هم عربستانی ها شیطنت هایی کردند ولی باز هم ما با برد قاطعانه گام اول را خوب برداشتیم راه را برای حرکت دو نماینده دیگر کشورمان باز کردیم.

بازیکن تراکتورسازی در این ارتباط که قبل از بازی چه صحبتی بین اعضای تیم درباره بازی مطرح بوده گفت: می خواستیم بازی را ببریم و قاطعانه به دور بعد صعود کنیم. باید پاسخ محکمی به شیطنت های انجام شده می دادیم و به این دلیل هم همقسم شده بودیم تا با تمام توان در میدان مسابقه بازی کنیم. پس از بازی هم همه خوشحال بودیم و این برد باعث شد تا روحیه خوبی در کل ایران بوجود بیاید.

ایرانپوریان در ارتباط با بازی بعدی تراکتورسازی در لیگ برتر گفت: این دیدار برای ما اهمیت زیادی دارد. در حقیقت از این جا به بعد و با توجه به شانس بالای ما برای رسیدن به عنوان قهرمانی نباید یک امتیاز را هم از دست بدهیم و می خواهیم در مشهد هم یک بازی خوب انجام بدهیم تا با برد به تبریز برگردیم.

وی درباره تیم پدیده مشهد خاطر نشان کرد: این تیم فوتبال را روی زمین و هوا به شکل خوبی بازی می کند و از انسجام تیمی بالایی برخوردار است. مطمئنا آنها هم برای برد به یمدان می آیند ولی ما انگیزه های بیشتری در این رقابت خواهیم داشت چون در صدر جدول فاصله امتیازها به گونه ای است که حتی یک امتیاز را هم نمی توانیم از دست بدهیم. باید با تمرکز بالا به دیدار بعدی برویم و با دست پر به تبریز برگردیم.