۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۵:۴۱

از محرم می‌خواهند که او دخالت می‌‌کند

عضو کمیته فنی سپاهان گفت: وقتی کار یک مربی به جایی می‌رسد که می‌گوید دیگر نمی‌توانم به کارم ادامه دهم و دیگر نمی‌آیم، ماندنش دیگر اشتباه است و هم خودش اذیت می‌شود هم تیم.
کد خبر : ۲۹۴۵۹۲
صراط: حسین چرخابی در مورد استعفای استیماچ سرمربی سپاهان گفت: استیماچ پس از شکست پرگل سپاهان مقابل الاتحاد عربستان رسما استعفای خود را اعلام کرده و از بازیکنان خداحافظی کرد. در همین رابطه خوروش سرپرست سپاهان اصفهان تماس گرفته و این موضوع را اطلاع می‌دهد و مقرر می‌شود که برای 4-5 بازی آینده سرمربی موقت انتخاب شود.

به گزارش فارس، وی در مورد اینکه گفته می‌شود استیماچ روز گذشته از استعفای خود پشیمان شده بود، گفت: از این موضوع اطلاعی ندارم اما وقتی کار یک مربی به جایی می‌رسد که می‌گوید دیگر نمی‌توانم به کارم ادامه دهم و دیگر نمی‌آیم، ماندنش دیگر اشتباه است و هم خودش اذیت می‌شود هم تیم. معتقدم که استیماچ تصمیم صحیحی با استعفایش گرفت اما اینکه پشیمان شده است را نمی‌دانم.

چرخابی در مورد مشکلات سپاهان در فصل جاری گفت: واقعا یک کتاب در مورد سپاهان امسال می‌توان نوشت. اشتباه پشت اشتباه و ناکامی پشت ناکامی. متاسفانه الان هم فوتبال ایران به شکلی است که رتبه پنجم با سیزدهم هیچ تفاوتی نمی‌کند و به جز تیم‌هایی که سهمیه می‌گیرند و یا سقوط می‌کنند سایر تیم‌ها هیچ انگیز‌ه‌ای ندارند تا رتبه خود را در جدول افزایش دهند و این در حالی است که در کشوری مانند انگلیس تمام تیم‌ها می‌جنگند تا به خاطر مسائلی که وجود دارد در رتبه بهتری قرار بگیرند اما در ایران هیچ تفاوتی بین تیم پنجم تا سیزدهم وجود ندارد. الان هم سپاهان نه سهمیه می‌گیرد و نه سقوط می‌کند و همین موضوع باعث بی‌انگیزگی این تیم در رقابت‌های آینده خواهد شد.

عضو کمیته فنی سپاهان درباره اینکه محرم نویدکیا تا چه اندازه در ناکامی‌های این تیم در فصل جاری نقش داشت، گفت: اگر یکطرفه به قاضی برویم این ادعا درست است اما از محرم هم می‌خواهند تا در امور باشگاه دخالت کند. به خصوص در اوایل فصل این اتفاق بارها افتاد. وقتی از او می‌خواهند دخالت کند مسلما چنین اتفاقی می‌افتد. چطور فصول قبل محرم دخالت نمی‌کرد؟

وی در مورد علت حضور نویدکیا در کمیته فنی گفت: قرار شد محرم دیگر فوتبال بازی نکند و باشگاه هم برای اینکه از تجربیات فنی او استفاده کند، از نویدکیا خواست تا در کمیته فنی باشد. حالا اگر سرمربی موقت از او خواسته تا به تمرینات بیاید دیگر نظر سرمربی است.

چرخابی در پایان در مورد اینکه شایعه شده بود که وی به عنوان سرمربی موقت انتخاب می‌شود‌،‌ گفت: این موضوع شایعه بود هر چند که در این شرایط هیچ علاقه‌ای نداشتم تا این سمت را به عهده بگیرم.