۰۵ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۰۹:۴۹
کرباسچی:

به افراد لیست امید اشکالاتی وارد است

دبیرکل حزب کارگزاران گفت: نمی‌گوییم که افراد لیست امید کارنامه درخشانی دارند، ما به همین آدم‌ها هم اشکالاتی وارد می‌دانیم.
کد خبر : ۲۹۴۹۲۲
به افراد لیست امید اشکالاتی وارد است
صراط: غلامحسین کرباسچی شامگاه شنبه در همایش اصلاح‌طلبان زنجان با اشاره به مرحله نخست انتخابات مجلس شورای اسلامی، لیست امید را به‌عنوان لیستی مظلوم عنوان کرد و اظهار داشت: نمی‌گوییم که افراد لیست امید کارنامه درخشانی دارند، ما به همین آدم‌ها هم اشکالاتی وارد می‌دانیم ولی امیدواریم و بهتر از آن چیزی است که تجربه کردیم و به کل ناامید شدیم.

کرباسچی بیان کرد: ما برای کمک به دولت نیازمند مجلسی هستیم که با اکثریت قابل توجهی که بتواند این دولت را پشتیبانی کند که خوشبختانه در دور دوم انتخابات زمینه شکل‌گیری این مجلس فراهم است تا افرادی را به مجلس بفرستیم که معتقد به این باشند که باید در کشور برای نسل جوان و آینده "امیدواری" ایجاد کرد.

وی با بیان اینکه در زنجان چهره‌های درخشانی برای این جهت وجود دارد که می‌توان به آن‌ها امیدوار بود، گفت: من شخص سید افضل موسوی را از شهرداری تهران شناختم، از 10 سالی که بنده در شهرداری بودم در خدمت وی در شهرداری منطقه 2 بودیم، البته یک دوره وی نماینده شد و نتوانست در پست رسمی باشد ولی کمک می‌کرد.

وی با اشاره به اینکه آن سالها، سالهای فقر شهرداری تهران بود، خاطرنشان کرد: امروز را نگاه نکنید که شهرداری با 17 هزار و 20 هزار میلیارد اداره می‌شود، آخرین بودجه شهرداری در زمان ما در سال 77، 160 میلیارد تومان بود، در تمام آن دوران سخت اگر بنده هنری کرده باشم به دلیل جمع‌آوری اشخاصی همچون سید افضل  موسوی بوده است.

کرباسچی با اشاره به اتوبان‌های نیایش و یادگار امام تهران اظهار داشت: طرح مهندسی خوب این دو اتوبان با ابتکار و مدیریت شخص سید افضل موسوی بوده است.

وی در ادامه از دیگر نامزد‌های اصلاح‌طلب در استان زنجان حمایت کرد و گفت: امیدوارم این افراد در مجلس آینده جایگاهی را برای تقویت سازندگی، ایجاد امید و روحیه استقلال و امنیت اسلامی ایجاد کنند.

نظرات بینندگان
امیرعلی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۵۳ - ۰۵ ارديبهشت ۱۳۹۵
۲
۳
این دیگه کیه
مقدم
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۳۲ - ۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۵
۰
۰
اگر امید امید اصلاح طلبیه نباشه بهتره چند ساله امدم فقط .... تحویل دادن و ... هم وقتی دولتش تمام بشه مشخص میشه که چند برابر دولت قبل .... شده
ناشناس
|
-
|
۰۹:۴۱ - ۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۵
۰
۰
شرائط یک اختلاس دیگه را فراهم کن تا خیلی دور نشده لیست برای همین ؟؟؟؟؟؟؟؟؟