۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۵:۰۶

ترکیب اکران نوروزی تغییر کرد

سخنگوی شورای صنفی نمایش گفت: فیلم‌های سینمایی «من سالوادور نیستم» و «کوچه بی‌نام» به ترتیب ۱۵ و ۸ اردیبهشت‌ماه با فیلم‌های جایگزین تغییر می‌کنند.
کد خبر : ۲۹۵۲۵۱

صراط: غلامرضا فرجی سخنگوی شورای صنفی نمایش در گفت‌وگو با فارس، درباره جلسه امروز (6 اردیبهشت) شورای صنفی نمایش گفت: در جلسه امروز میزان کف فروش فیلم‌ها محاسبه و در نهایت تصمیم گرفته شد فیلم‌های «خنده‌های آتوسا» و «اژدها وارد می‌شود» از چهارشنبه (8 اردیبهشت ماه) به ترتیب در گروه سینمایی اریکه ایرانیان و زندگی به نمایش درآید.

وی در ادامه گفت: در جلسه امروز قرارداد فیلم‌های «دلبری» در گروه سینمایی آزادی بعد از فیلم «ابد و یک روز» به ثبت رسید همچنین فیلم سینمایی «یه دزدی عاشقانه» در گوره سینمایی کوروش بعد از اکران فیلم 50 کیلو آلبالو ثبت شد.

فرجی در ادامه تاکید کرد: فیلم‌های سینمایی «بادیگارد، ابد و یک روز، 50 کیلو آلبالو» در سرگروه‌های سینمایی از تاریخ 15 اردیبهشت ماه تعویض می‌شوند و 2 فیلم «من سالوادور نیستم» و «کوچه بی‌نام» در کل سینماها به ترتیب در تاریخ‌های 15 اردیبهشت و 8 اردیبهشت تعویض خواهد شد.

وی در پاسخ به این سئوال که رئیس و نایب رئیس شورای صنفی نمایش مشخص شده است یا خیر، گفت: در جلسه امروز تنها رئیس شورای صنفی نمایش مشخص شد که آقای همایون اسعدیان این سمت را بر عهده دارند، در جلسه آتی نایب رئیس شورا و سخنگوی شورای صنفی مشخص و اعلام می‌شود.

سخنگوی شورای صنفی نمایش در خاتمه اعلام کرد: از هفته آینده شورای صنفی نمایش در خانه سینما برگزار می‌شود همچنین صاحبان آثار که فیلم‌هایشان را برای اکران ماه مبارک رمضان ارائه دهند با تسهیلات ویژه‌ای از سوی شورای صنفی نمایش روبرو خواهند شد


برچسب ها: اکران نوروز صراط