۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۶:۱۶

مظلومی:من و برانکو درزمین رقیب هستیم

سرمربی تیم استقلال گفت:امیدوارم هواداران برای بازی سایپا بیایند و همان طور که در بازی با فولاد از ما حمایت کردند از ما حمایت کنند.
کد خبر : ۲۹۵۲۶۹
صراط: پرویز مظلومی در حاشیه مراسم افتتاح ایفمارک اظهار داشت: خسته نباشید باید بگویم به تمام کسانی که در این مرکز زحمت کشیدند. این مرکز از نظر پزشکی خیلی بزرگ است و انشاالله بتوانیم استفاده های بهینه کنیم که این مساله برای ورزشکاران و سلامتی آنها مهم است.  امکانات این مرکز بی نظیر است.

به گزارش کاپ، وی افزود:من و برانکو در زمین رقیب هستیم اما در بیرون زمین رفاقت داریم و ایشان بسیار زحمت کشیده است و اصلا مسائل مربوط به پرسپولیس و استقلال اینجا مطرح نیست. اینها صحبت های کلیشه ای رسانه ای است.

مظلومی در ادامه درباره اینکه آیا با افتتاح مرکز ایفمارک مرگ و میر در میان فوتبالیست ها کم می شود یا نه گفت: به هر حال این مرکز از حوادث پیشگیری می کند و ما می توانیم در ابتدای فصل کلیه تست های پزشکی ورزشی خود را در این مرکز انجام دهیم.

سرمربی استقلال درباره شانس قهرمانی تیمش گفت: ما هنوز داریم تلاش می کنیم و چیزی را از دست نداده ایم. 

وی درباره بازی با سایپا گفت: قرار شد که درباره این کلینیک صحبت کنم نه لیگ. امیدوارم هواداران برای بازی سایپا بیایند و همان طور که در بازی با فولاد از ما حمایت کردند از ما حمایت کنند. هنوز امید داریم و چیزی تمام نشده است.

مظلومی در خاتمه درباره صحبت های علی دایی و منصوریان درباره بازی های آخر لیگ مقابل استقلال و پرسپولیس اذعان داشت: درباره اینکه چه کسی چه چیزی گفته است به من نگویید. تمرکز من تنها روی تیم خودم است. ما در این هفته ها برای برد تلاش می کنیم.


خبر فوری

رئیسی عزیز خستگی نمی‌شناخت/ پنج روز عزای عمومی اعلام میکنم