۰۷ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۰:۵۲

تخلف آشکار در فوتبال ایران

بر اساس آئین نامه انضباطی فدراسیون فوتبال و هم چنین قوانین داخلی رئیس، نواب، اعضای هیئت رئیسه و هم چنین روسای هیئت فوتبال استان ها نباید در باشگاه ها سمت بگیرند! حتی به عنوان مشاور.
کد خبر : ۲۹۵۴۲۱
صراط: بر اساس آئین نامه انضباطی فدراسیون فوتبال و هم چنین قوانین داخلی رئیس، نواب، اعضای هیئت رئیسه و هم چنین روسای هیئت فوتبال استان ها نباید در باشگاه ها سمت بگیرند! حتی به عنوان مشاور.

به گزارش ورزش سه، اما هم اکنون روسای برخی از هیئت های استانی عضو باشگاه های مختلف هستند و همین مسئله مشکلاتی را هم ایجاد کرده است.

یکی از اعضای هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال با تایید این خبر گفت: « این یک تخلف آشکار است و باید به آن رسیدگی شود. از آنجایی که روسای هیئت استان ها نماینده ریاست فدراسیون فوتبال در مناطق خود هستند نباید در باشگاه ها سمت داشته باشند و  این مسئله باعث جانبداری روسای هیئت ها از برخی از باشگاه ها خواهد شد، کما اینکه اخیرا هم شاهد بودیم که این جانبداری مشکلاتی را برای فوتبال باشگاهی ایجاد کرده است. متاسفانه در سال های اخیر فدراسیون فوتبال نتوانست مانعی برای حضور برخی از روسای هیئت ها در باشگاه ها ایجاد کند اما حتما رئیس جدید فدراسیون فوتبال باید به این مسئله مهم توجه کند. حضور رئیس هیئت در باشگاه تخلف آشکار است. »
برچسب ها: تخلف فوتبال صراط
خبر فوری

بالگرد حامل ابراهیم رئیسی در آذربایجان شرقی دچار سانحه شد/ تلفات جانی این حادثه مشخص نیست