۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۲:۱۸

تکذیب خبر ندادن اتاق به دستیاران کی‌روش

مدیر کمیته تشریفات فدراسیون فوتبال گفت: با توجه به اینکه هتل المپیک جا نداشت و سایر هتل‌ها نیز اتاقی برای اسکان نداشتند کفاشیان دستور داد خانه شهران را تجهیز کرده و مربیان تیم ملی را به آنجا ببرند.
کد خبر : ۲۹۶۱۸۲

صراط: علی صدیقی در گفت‌وگو با فارس، در خصوص بازگشت اوسیانو کروز مربی تیم ملی به کشورش به خاطر مشکلات اقامتی، گفت: در هر صورت الان در برهه‌ای زمان به سر می‌بریم که هیچ کدام از هتل‌های تهران برای اقامت جا ندارند و این در حالی است که ما از قبل برای اقامت کروز و دن‌گاسپار درخواست رزرو هتل المپیک را کرده بودیم. اتفاقات بعدی و اینکه بر سر اسکان آنها در خانه مسکونی در شهران چه اتفاقی افتاده دیگر به کمیته تشریفات مرتبط نیست و به کمیته تیم‌های ملی مربوط می‌شود.

وی در مورد اینکه آیا نمی‌شد قبل از ورود مربی تیم ملی هتلی را برای آنها رزرو کرد، گفت: این مربیان هتل را تخلیه و به قولی چک‌ اوت کرده بودند و ما نمی‌توانستیم از 10 روز پیش اتاق آنها را نگه داریم چون تقریبا روزانه باید 500 هزار تومان هزینه می‌کردیم با این حال پس از تحویل اتاق‌ها ما همان زمان درخواست رزرو مجدد را کردیم که به ما اعلام کردند هتل برای 10 روز بعد جا ندارد. هرچند که در دفعه‌های پیش هم مسئولان هتل المپیک در حق ما لطف بسیاری کرده بودند.

مدیر کمیته تشریفات فدراسیون فوتبال در مورد اینکه گویا منزل مسکونی در شهران از امکانات زندگی برخوردار نبوده است، گفت: این خانه برای بخش تدارکات است و عدم امکانات مربوطه در آن به ما ربطی ندارد.

وی همچنین در مورد اینکه آیا نباید برای مربیان تیم ملی خانه‌ای در سطح و اندازه خانه کی‌روش فراهم شود، گفت: صد در صد همینطور است اما تشخیص این موضوع دیگر به ما برنمی‌گردد.

صدیقی در مورد اینکه این شایعه به وجود آمده که کفاشیان اعلام کرده به خاطر هزینه‌های بالا این مربیان دیگر به هتل المپیک نروند و در منزل مسکونی در شهران اسکان پیدا کنند، گفت: صددرصد این موضوع را تکذیب می‌کنم و اینطور نیست که می‌گویید. با توجه به اینکه هتل المپیک جا نداشت و سایر هتل‌ها نیز اتاقی برای اسکان نداشتند کفاشیان دستور داد خانه شهران را تجهیز کرده و مربیان تیم ملی را به آنجا ببرند و در این خصوص دستورات لازم به کمیته های تیم ملی داده شد.

وی در مورد اینکه در بازگشت مجدد این مربیان آنها در کجا اسکان پیدا خواهند کرد، گفت: فعلا در این زمینه تصمیم گرفته نشده است.