۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۴:۳۴
رئیس آموزش و پرورش ناحیه چهار اهواز:

ماجرای مدرسه معراج، كشف حجاب نبود

دعوا و درگيری اوليای دانش آموز مدرسه ابتدايی دخترانه معراج اهواز، برای كشف حجاب و يا تذكر به رعايت حجاب نبوده است.
کد خبر : ۲۹۷۱۲۸
صراط: دعوا و درگيری اوليای دانش آموز مدرسه ابتدايی دخترانه معراج اهواز، برای كشف حجاب و يا تذكر به رعايت حجاب نبوده است.

رئیس آموزش و پرورش ناحیه چهار اهواز در گفتگو با مهر اظهار كرد:‌ ۱۰ اردیبهشت ماه یكی از دانش آموزان دختر مدرسه ابتدایی معراج این ناحیه از سوی مدرسه مورد تذكر انضباطی قرار می گیرد. این مسائل انضباطی و تذكرات ارائه شده نیز كاملا قانونی و در چارچوب حیطه اختیارات صورت گرفته است.

فاضل خمیسی با تأكید بر اینكه هیچ گونه تنبیهی برای دانش آموز در كار نبوده افزود: آموزش انضباطی در كنار فراگیری تعلیم و تربیت یك امر ضروری است.

وی تصریح كرد:‌ فردای روزی كه دانش آموز مورد تذكر قرار می گیرد، مادر، خاله و شوهرخاله آن دانش آموز به مدرسه مراجعه كرده و با معلم ورزش آن مدرسه درگیر می شوند. در این درگیری مدیر نیز برای ختم به خیر شدن ماجرا وساطت می كند.

رئیس آموزش و پرورش ناحیه چهار اهواز ادامه داد: روز سوم نیز آموزش و پرورش علیه سه نفری كه باعث برهم زدن نظم مدرسه شده و به پرسنل مدرسه بی احترامی كرده اند، شكایتی تنظیم می كند. هر سه نفر به دادگاه احضار شده كه تنها مادر دانش آموز در دادگاه حاضر می شود.

خمیسی بیان كرد:‌ برای خاله و شوهر خاله دانش آموز قرار تعقیب صادر شده و مادر وی نیز در حال حاضر با قرار وثیقه آزاد شده است.

وی گفت: آموزش و پرورش از معلم ورزش و سایر پرسنل مدرسه دلجویی كرده و حمایت قضایی را فردای همان روز ماجرا پیگیری كرده است. شایعاتی مبنی بر حمایت نكردن آموزش و پرورش در فضای مجازی پخش شده كه اصلا صحت نداشته و تكذیب می شود. واقعا از این شایعه پراكنی های فضای مجازی گلایه دارم و امیدوارم مردم منبع كسب اطلاعات و اخبار را سایت های معتبر خبری قرار بدهند.
برچسب ها: صراط معراج اهواز
نظرات بینندگان
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۵۷ - ۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۵
۱
۰
وقتی سال 87 بحث مبارزه با فحشاو بدحجابی درکشورمطرح می شود و رییس جمهوراسبق(احمدی نژاد) ممانعت میکندواین ........ موردحمایت قرار می گیره نیجه اش وضع اسف بار فساد و فسق و فجور و ایدز و مشروب و برهنگی تاامروزکه قاتل ستایش های بی گناه کشورمان مورد تعرض یک مشروب خوار 15 ساله قرار می گیرد و ابروی کشور .... مارامی برد و حیثیت 78 میلیون جمعیت ایران زیرسوال می رود
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۱۸ - ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۵
۲
۰
کشف حجاب نبوده فایل صوتی صحبت با بچه های همان مدرسه در اینترنت هست بچه ها دروغ نمیگن این شما هستید که دروغ میگید متاسفم برای شما که گزارش رو دست کاری میکنید و تحویل مردم میدید فرض کنید خواهر یا همسر خودتون بوده وقتی قبح این قضیه شکسته میشه تو مدارس دیگه باز هم اتفاق می افته بجای اینکه بین پشت معلم رو بگیرن اینجوری خالی میکنن ...