۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۳:۱۷

مردی در آتش‌ خانه‌اش سوخت +تصاویر

مدیر عامل سازمان آتش نشانی مشهد از آتش سوزی یک منزل مسکونی و مرگ مرد میانسال در میان شعله های آتش در خیابان نظام دوست این شهر خبر داد .
کد خبر : ۲۹۸۱۰۹
صراط: آتش پاد دوم " حسن جعفری " افزود : حوالی ساعت 11 ظهر امروز در پی بروز آتش سوزی یک منزل مسکونی یک طبقه ، گروه اطفای حریق و امداد و نجات ایستگاه شماره 8 آتش نشانی به همراه خودروی اطفای حریق به محل حادثه واقع در خیابان نظام دوست عزیمت نمودند .

وی با بیان اینکه یک نفر (مرد 49 ساله) در زمان وقوع حادثه در منزل بوده ، گفت : متاسفانه با توجه به حضور وی در کانون اتش سوزی که قسمت پذیرایی این منزل حدوداً 50 متری بود، وی در میان شعله های آتش جان باخت .

مدیر عامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری مشهدبااشاره به موقعیت مکانی منزل مزبور که در کوچه ای باریک به طول 10 مترو در قطعه دوم بود، افزود : به دلیل موقعیت مکانی نامناسب منزل ، شعله های اتش و دود ناشی از آن در زمان گسترش آتش و تخریب پنجره های این منزل به رویت اهالی محل رسیده بود که بر همین اساس وقوع این اتش سوزی در شرایط توسعه و درست در زمانی که بیش از نیمی از منزل در آتش سوخته بود ، به سامانه تلفنی 125 اعلام شد .

وی با بیان اینکه علت دقیق وقوع این حادثه در دست بررسی است ، خاطر نشان کرد : متوفی جهت بررسی های لازم به پزشکی قانونی منتقل شد.