۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۳:۳۹

پرواز شی‌ء عجیب در مقر داعش +عکس

تصاویر دوربین‌های مدار بسته در استان شانلی‌اورفای ترکیه پرواز یک شی عجیب شبیه یک ستاره دنباله‌دار را در آسمان نشان دادند که ظاهرا به سوی پایگاه نیروهای داعش حرکت می‌کند.
کد خبر : ۲۹۸۵۸۰
صراط: تصاویر دوربین‌های مدار بسته در استان شانلی‌اورفای ترکیه پرواز یک شی عجیب شبیه یک ستاره دنباله‌دار را در آسمان نشان دادند که ظاهرا به سوی پایگاه نیروهای داعش حرکت می‌کند.

به گزارش پایگاه خبری دیلی میرور، این تصاویر نشان می‌دهد که یک شی بزرگ شبیه یک ستاره دنباله دار در آسمان استان شانلی اروفا در جنوب شرق ترکیه با سرعت غیرقابل باور در حال حرکت است اما این شی به ناگهان آتش گرفت و به نظر می‌رسد که در آسمان منفجر شده است.

پرواز یک شی‌ عجیب در مقر داعش +عکس

این تصاویر نشان می‌دهد که شدت انفجار به حدی است که نوری بسیار قوی کل آسمان را روشن می‌کند و زبانه‌های آتش به همه جا پراکنده می‌شود.

پرواز یک شی‌ عجیب در مقر داعش +عکس

انفجار شی عجیب در آسمان

به گزارش ایسنا، گفته می‌شود این انفجار نیمه شب پنجم مه ساعت 22 دقیقه بامداد رخ داده است.

پلیس و بازرسان حوادث هوایی به رسانه‌های محلی گفته‌اند که هیچ گونه توضیحی برای این پدیده ندارند. آنها همچنین مدعی هستند که هیچ باقی مانده‌ای پیدا نشده و هیچ شیء مرموزی کشف نشده است.

سخنگوی پلیس گفته است: از نظر ما این یک پدیده طبیعی بوده است.

شانلی‌اورفا در نزدیکی مرز سوریه واقع شده و پایگاه‌های داعش در رقه به این منطقه نزدیک است. دولت ترکیه روز قبل از آن از حمله نیروهای ویژه ارتش این کشور به نیروهای داعش و پرتاب راکت به سمت مناطق شمالی سوریه خبر دادند.

با این حال یکی از بینندگان این تصاویر می‌گوید: می‌توان گفت که جنگ به این ترتیب به خیابان‌های ما کشیده شده و این وحشتناک است.

برچسب ها: داعش ترکیه صراط