۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۱:۵۳

همنشینان فائزه هاشمی چه کسانی بودند؟ +عکس

فریبا کمال‌آبادی از سرکردگان فرقه ضاله موسوم به بهایی‌های ایران متولد ۲۲ شهریور ۱۳۴۱ در تهران است،سازمان کار این فرقه انگلیسی ساخته در سرزمین های اشغالی بنا شده است .
کد خبر : ۲۹۹۲۳۱
صراط: سابقه اهانت به ائمه علیهم السلام در میان بهائیان همان جشن ها و پایکوبی‌های آنان به پیروی از قره العین در کربلای معلی و در ایام عزاداری حضرت سید الشهدا است. این سابقه‌ی ننگین در ذهن شیعیان هرگز پاک شدنی نیست. سابقه‌ی دیگر در توهین به مقدسات شیعی را خود بهاءالله در دست دارد. آن جا که وجود مقدس امام زمان علیه السلام را موهوم خواند و نواب اربعه را افرادی گمراه معرفی کرد که بحث امام زمان و غیبت آن بزرگوار را به راه انداختند...

فرزند ارشد بهاءالله میزبان فائزه!

به گزارش میزان،"فائزه هاشمی "دختر رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام" با فریبا کمال‌آبادی، از سرکردگان زندانی فرقه انگلیسی ساخته بهائیت که به تازگی به مرخصی آمده است، دیدار کرد." این جمله بخشی از خبری بود که عصر پنج شنبه منتشر شد و اصحاب رسانه را شوکه کرد. جزئیات این نشست صمیمی(!) تاکنون منتشر نشده و میزان پوشش این خبر در رسانه ها به جمله مذکور و عکس فائزه هاشمی همراه با رفقای بهایی جاسوسش آن هم ذیل عکس عباس افندی(عباس افندی فرزند ارشد بهاءالله -بنیانگذار فرقه ضاله بهائیت- که به نام عبدالبهاء شناخته شده‌است،  او در فاصلۀ سال‌های ۱۹۲۱-۱۸۹۲ مسئولیّت ادارۀ فرقه ضاله بهائی را برعهده داشت) ختم می شود.

همنشین‌های فائزه هاشمی چه کسانی هستند؟

همنشین های نجس فائزه هاشمی چه کسانی هستند؟

فریبا کمال‌آبادی از سرکردگان فرقه ضاله موسوم به بهایی‌های ایران متولد ۲۲ شهریور ۱۳۴۱ در تهران است،سازمان کار این فرقه انگلیسی ساخته در سرزمین های اشغالی بنا شده است .
 جاسوسی بهاییان برای اسرائیل موضوع جدیدی نیست. موقعیت «بیت‌العدل» یعنی تشکیلات راهبری بهاییان دنیا در حیفا در واقع ماهیت واقعی فرقه بهائیت را نشان داده است. در نهایت نه‌تنها در ایران بلکه تشکیلات بهائیت در سراسر دنیا به عنوان تشکیلاتی در اختیار رژیم صهیونیستی شناخته می‌شود. در ایران نیز بارها جداشدگان از فرقه بهائیت درباره جاسوسی بهاییان برای رژیم صهیونیستی اظهارنظر کرده‌اند. جمع‌آوری اطلاعات در حوزه‌های مختلف و انتقال این اطلاعات به بیت‌العدل در حیفا یک تکلیف برای سرکرده های بهاییان در ایران است و از آن سو انتقال این اطلاعات به رژیم صهیونیستی از طریق بیت‌العدل نیز رویه ثابت در تعامل بهاییان با رژیم صهیونیستی است.
فریبا کمال‌آبادی که امروز فائزه هاشمی به دیدارش رفته در سال ۱۳۶۱ با «روح‌الله طایفی نصرآبادی» ازدواج کرد که حاصل این ازدواج سه فرزند به نا‌‌م‌های ورقا، الحان و ترانه است. وی از مدافعان سرسخت هم‌جنس‌گرایی است و سال ۹۰ در مجمعی در شیراز، طی سخنانی تمام قد از هم‌جنس‌بازان دفاع کرده است!

ید طولای رفاقت فائره با بهاییان!

فائزه رفسنجانی پیش تر در مصاحبه ای با روزنامه فیگارو می‌گوید: "زندان تجربه بسیار خوبی بود چرا که با زنان و مردان بزرگ ایرانی، بهائی‌ها، اعضای مجاهدین خلق، اصلاح‌طلبان و کسانی آشنا شدم که برای باورهایشان(!) مبارزه می‌کنند." این جمله در حالی نقل می شود که بسیاری از اعضای رده‌ بالای فرقه ضاله بهائیت به دلیل جاسوسی،توهین و اقدام علیه تشیع ، توهین به امام زمان(عج)، فعالیت تبلیغی علیه نظام، راه‌اندازی و گسترش تشکیلات غیرقانونی، همکاری با رژیم غاصب و اشغالگر قدس، مشارکت در جمع‌آوری اسناد طبقه‌بندی شده و ارائه آن به بیگانگان با هدف بر هم زدن امنیت کشور، تبانی و اجماع با هدف بر هم زدن امنیت کشور، تبانی و اجماع با هدف اقدام علیه امنیت داخلی و خارجی ایران، مخدوش کردن چهره جمهوری اسلامی ایران و افساد فی‌الارض در زندان بسر می‌برند.

اما ارادت "فائزه هاشمی" به بهاییان به همینجا ختم نمی شود، وی  20 فروردین 92 در مصاحبه با روزنامه بهار از بهایی‌ها و مجاهدینی‌ها و منافقین به عنوان "دوستان دوران حبس" خود یاد کرده و گفته بود: "در میان هم‌بندی‌ها و دوستانم، بهایی‌ها، تعدادی از سازمان مجاهدین و ... چند نفر لائیک و چپ بودند ... بابا در ملاقات‌ گله‌های آن طرف را منتقل کرد که چرا به مجاهدین، منافقین نمی‌گویم یا چرا روابط خوبی مثلا با مجاهدین و بهائی‌ها دارم." آنچه ذکر شد، گوشه‌ای از اظهار نظرهای فائره هاشمی است.

فائزه هاشمی همچنین پس از دیدار با یکی از رهبران بهائیت در ایران، در اظهاراتی عجیب با سایت ضدانقلاب ایران وایر می گوید: «رفتن من به زندان باعث شد با یکسری افراد در آنجا همبند شوم و آنها را از نزدیک بشناسم. ارتباط من با فریبا یا دیگران ارتباط دوستانه‌ای است... نگاه من به این موضوع  نگاه حقوق بشری است که آنها هم باید مثل شهروندان دیگر، از حقوق اولیه شهروندی برخوردار باشند که متاسفانه از کمترین حقوق برخوردار نیستند. نگاه من به موضوع بهایی‌ها موضوع حقوق‌بشر است و اینکه حالا من مسلمانم و آنها بهایی هستند یا اینکه اصلا کدام دین خوب است و کدام دین بد است، (فرقه ضاله بهائیت که انگلیسی ساخته است از چه زمانی دین محسوب شده است؟!!) این بحث‌ها نیست. موضوع حقوق بشر است و اینکه به هرحال یکسری اقشار در جامعه ما متاسفانه از حقوق اولیه‌شان برخوردار نیستند، از جمله بهایی‌ها و این خوب نیست.»

این اظهارات در حالی است که سابقه اهانت به ائمه علیهم السلام در میان بهائیان همان جشن ها و پایکوبی‌های آنان به پیروی از قره العین در کربلای معلی و در ایام عزاداری حضرت سید الشهدا است. این سابقه‌ی ننگین در ذهن شیعیان هرگز پاک شدنی نیست.

سابقه‌ی دیگر در توهین به مقدسات شیعی را خود بهاءالله در دست دارد. آن جا که وجود مقدس امام زمان علیه السلام را  موهوم خواند و نواب اربعه را افرادی گمراه معرفی کرد که بحث امام زمان و غیبت آن بزرگوار را به راه انداختند. البته وی در مقام توهین به علما و دانشمندان اسلامی نیز سابقه داشته و الفاظ زشت و ناپسندی را به دانشمندان شیعه سبت داده است. مثلا در موارد عدیده ای از کتاب ایقان ایشان را «همج رعاع» ـ حشراتی که به گرد سر حیوانات در گردشند ـ و «خراطین ارض» ـ کرم های زیر زمینی ـ می‌خواند. (از جمله ص 67 و 191) شیخ محمد باقر اصفهانی را که از علمای بزرگ عهد قاجار به شمار می‌آید، «ذئب» (گرگ) و میر محمد حسین امام جمعه اصفهان را «رقشا» (مار خوش خط و خال) خوانده است (قرن بدیع، ج 2، ص 305) او حتی پا را فراتر این نیز گذاشته و شیعیان را مشرک خوانده است.

ص 140 مائده ج 4 و نیز رحیق مختوم ص 595 آمده است: «لعمرالله حزب شیعه از مشرکین از قلم اعلی در صحیفه حمرا مذکور و مسطور.» این رویه در اخلاف ایشان نیز ادامه داشته و همواره مقدسات اسلامی مورد توهین و تعرض قرار گرفته است. اما آن چه که بسیار قابل توجه است و بهائیت را با این شاخص می‌توان شناخت، داوطلبی همیشگی اینان برای شرکت در چنین اموری است.

گویا مأموریت تاریخی این گروه برای شکستن خطوط قرمز مسلمانان و عادی جلوه گر کردن توهین به مقدسات ایشان تمامی ندارد. در بررسی و تحلیل تاریخ اهانت‌ها و هتک حرمت‌هایی که از شیعیان و علمای شیعه، توسط رهبران بهایی و پیروان این فرقه انگلیسی ساخته به تبعیّت از ایشان شده است و جسارت‌هایی که به مقدّسات و مقام رفیع ائمه‌ی شیعه صلوات الله علیهم اجمعین روا داشته‌اند، به این نکته‌ی اساسی و کلیدی پی خواهیم برد که محور این اقدامات و رفتار شنیع، هجمه به اعتقاد شیعیان به وجود مقدّس امام زمان علیه السّلام است.

به نظر می رسد با توجه به اینکه فرقه دست ساز بهائیت وقیحانه ترین توهین و اقدامات را علیه مبانی شرع و دین اسلامی در طول تاریخ تاسیس داشته است تا کنون حتی در زمان پیش از انقلاب نیز کسی جرات این گونه حمایت از اعمال شنیع بهایت را نداشته است و این گونه سخن گفتن و دیدار با اعضای این فرقه ضاله که توهین به امام زمان (عج) را هم در کارنامه سیاه خود دارند در آستانه نیمه شعبان بسیار تامل برانگیز است.

نظرات بینندگان
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۲۵ - ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۵
۱۰۵
۱۲۰
واقعا شیرزنی است که چشم خود را روی بی عدالتی ها نمی بندد.
آفرین فائزه خانم
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
ننگ بر فتنه گر .
جونیور برادر ایشان چرا رشوه 15 میلیون دلاری دریافتی از استات اویل را پس نداده است ؟!!
(صراط جان لطفا"منتشر کن )
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
فتنه 88 فتنه اکبر بود .
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
درود بر تو ناشناس واقعا ميگن شير نر و ماده نداره . فائزه خانم الحق كه شير زني هست .
محمد
|
Iran (Islamic Republic of)
با این نظر دشمنی خودت را با پیامبر وآل پیامبر ثابت کردی طبق زیارت عاشورا من باید بگم انی سلم لمن سالمکم وحرب لمن حاربکم
من بادوستان تو دوست هستم ای حسین و با دشمنانت هم دشمن هستم
وفائزه شده دوست دشمن امام حسین علیه السلام وشما هم
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
البته فقط شیر نیست که نر و ماده داد :-)
امیر
|
Iran (Islamic Republic of)
شیر یا روباه؟
مبارزه با بی عدالتی همنشینی با دشمن دین مردم نیست
عقل واسه فکر کردن هست ...
نازی جووووووووووون
|
Iran (Islamic Republic of)
کاری به درست و غلطی کارش البته از دیدگاه شما برادران اهل صراط کج ندارم
اما هر انسانی ازاده که هر نظری داشته باشه
شما جای خدا نیستی که قضاوت کنی
یا حق
lمرتضی
|
Iran (Islamic Republic of)
احسنت! برای بازی با نجاست دل رو روده خاصی لازمه وگرنه حالت تهوع می گیری ..
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
به ناشناس امریکایی
البته ایشان شیر پاکتی هست !!!! خخخخ .
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
اره در حق خانواده اش خیلی بی عدالتی شده .

زمان انقلاب خیلی بهشون ظلم شد و انقلاب مردم ایران افتاد وسط ...... و حقشون ضایع شده .
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۵۲ - ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۵
۴۶
۶۰
خلایق هر جه لایق توقعی ،بیش از این توقعی نیست .از قدیم گفته اند عاقبت بخیری که اینها خانوادگی خدا به دادشان برسد که ...
علی
|
Germany
|
۱۲:۵۳ - ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۵
۷۲
۵۵
صراط باید تیتر میزدی طرح تخریب خاندان هاشمی اینجوری بیشتر به متن ارسالیت میومد
ناشناس
|
Germany
میگم بنظرت بهتر نبود بزنی طرح تخریب بهاییت ؟

مثل اینکه معرفی اعضای بهایی اینجا خیلی بهت برخورده
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۵۸ - ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۵
۲۰
۵۷
این دختر هشمی را فقط میتوان با ...... مقایسه کرد او به اسلام ...این به انقلاب و اسلام هر دو
امیر
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۵۹ - ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۵
۶۷
۳۹
صراط یه سوال دارم ازت.خداوکیلی منتشر کن.اگه تو یه خانواده بهایی بدنیا میومدی از حق و حقوقت محرومت میکردن چه حسی داشتی.مگه افریده خدا نیستند .؟ اعمالشون هرجور باشه خودشون میدونن خدای خودشون
سید حسن خمینی: عده ای خودشان را از توهم مرکز هستی خارج کنن اا منتشر کن
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
فرقه ضاله بهائیت ساخته انگلیس است و ملاقات فائزه با این عنصر ضد انقلاب تامل برانگیز است !
علی
|
Iran (Islamic Republic of)
تعجب میکنم ازاین جملت امیر جان.خدا به آدم عقل داده که راه سعادت رو که راه اسلامه انتخاب کنه.اگه اینجوری باشه طرف میگه خوب من که تو یه خانواده مسلمون بدنیا نیومدم پس خدا نباید اون دنیا منو بازخواست کنه بخاطر اینکه مسلمون نشدم!!!!!!!!
محمد
|
Iran (Islamic Republic of)
خانوده اونها در ایران زندگی میکنن واز امکانات هم استفاده میکنن ولی حق استخدامی یا پست های مدیریتی ندارن
نکنه اون خانه چندین میلیاردی که در عکس معلومه در ایران نیست؟؟؟
مهران
|
Iran (Islamic Republic of)
واقعا درست میگی امیر خان، ...سازمان ملل حق داره به ما گیر بده. ...
مجید
|
Iran (Islamic Republic of)
اقای امیر و اونهای که مثبت دادیدبدونید بهایت دین نیست. فردی به نام علی محمد شیرازی معروف به باب چندکلاس درس خوند مغزش نکشید خودشوعلامه دید.داشت مزخرفات و برداشتهای خودشو ازاسلام وارد دین اسلام می کردتوسط امیرکبیراعدام شد.یکی از مریدانش به نام میرزا یحیی جانشینش شدچون سنش کم بود برادرش حسینعلی نوری همه کاره شد.با سوءقصد بهائیان به جان ناصرالدین شاه حسینعلی به سفارت روس فرارمیکنه. اگه سفیر روس نبود باید اعدام میشدکه بامیانجیگری سفیر روس ازادمیشه وبه عراق فرستاده میشه.اونجا روباه مکار یعنی انگلیس طرف میبینه دامشوپهن میکنه وبهش پیشنهاد تابعیت انگلیس و فرانسه می ده و به طرف کمک میکنه تا نظراتشوگسترش بده.بعد مرگش پسرش جانشینش شد وبه کمک انگلیس وامریکا عقایدشون گسترش یافت.مرکزشون هم تواسرائیل هستش.سئوال چرا انگلیس وامریکاواسرائیل دارن از بهائیت حمایت می کنند؟چرا از فلسطینیان ویا مسلمانان میانمار یااز مسلمانان نیجریه حمایت نمی کنند؟چطور اینها حقوق وازادی و حق انتخاب دارن ولی ملتهای دیگه نه؟بهائیان چه خدمتی به انگلیس وامریکا واسرائیل کردن که مستحق این حمایتها هستند؟چرا فائزه هاشمی رفسنجانی برای یک سفر به اصطلاح شخصی میره امریکا بعد چندوقت میادمیره ملاقات یک بهائی؟چه پیغامی برای اونها داره؟شایدشمافکرکنید بازهم داریم توهم میزنیم شما بیایید مارو ازتوهم خارج کنیدالبته با جواب قانع کننده.
بهرام
|
Iran (Islamic Republic of)
علی آقا
یعنی هرکی مسلمون نباشه آدم بدیه؟؟
یعنی غیر مسلمون ادم نیست؟ اگه یکی بخواد از اسلام بره بیرون چی؟؟ ....( مثلا)
مجید
|
Iran (Islamic Republic of)
اقا بهرام همونطور اسلام گفته انتخاب دین اجباری نیست هرکسی ازاده هردینی خواست انتخاب کنه ولی توکشور مسلمون اگه کسی غیرمسلمون خواست زندگی کنه باید قوانین اسلام رعایت کنه دقت داشته باشید رعایت نه عمل.تازه این بهائیت دین نیست که شامل حال ادیان باشه.اینها از بدو تاسیس دارن به ایران وایرانی خیانت می کنند.بهائیان دشمنی خودشون درقبل انقلاب، جنگ ایران و عراقٰ،فتنه سال 78 وفتنه سال88 کاملا نشون دادن.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
یعنی اون دنیا الکیه دیگه ؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
بهرام جان
جواب سوالت رو قرآن داده .
حکم خروج از اسلام اگه با تبلیغ باشه یعنی مبارزه با اسلام و ارتداد
ولی اگه شخصی باشه و بدون تبلیغ کسی اصلا متوجه نمیشه که مسلمونی رو گذاشته کنار
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۲۴ - ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۵
۲۶
۴۰
انشاءالله فائزه هاشمی با ..... محشور بشود.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۲۶ - ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۵
۳۲
۴۱
کبوتر با کبوتر باز با باز !!! خخخخ.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۲۷ - ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۵
۴۰
۵۴
مراجع قانونی باید با فائزه برخورد قاطع داشته باشند .
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۴۱ - ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۵
۲۴
۱۲
حالا اگه یه شخص عادی وعوام بود هم برخورد .... اینجوری با اغماض بود یا!!!!!!!!!!!!!!!!!!
شاهد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۰۷ - ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۵
۵۰
۱۳
مگه توی قانون ملاقات با بهایی ها جرمه؟؟ نمیدونستم جرم هستش!!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
فریبا کمال آبادی 8 سال به جرم اقدام بر علیه امنیت ملی در زندان بوده و ملاقات با یک مجرم امنیتی جرم است .
مقدم
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۰۸ - ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۵
۲۵
۲۸
ننگ بر خاندان ....با این دختر بی ....
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۱۱ - ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۵
۱۷
۳۰
دختر هاشمی پا بچای اش.. په.. گذاشته و مخفیانه هزار کار انجام میده
مقدم
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۱۶ - ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۵
۱۴
۲۱
وقتی ....... متصدی مملک میشود همینه این بی .... رو مسولیت نه به پدرشون نه بخودشون ندید این مثلا دختر رئیس تشخیص مصلحت نظام هست که با یک سری دختر ضد انقلاب و فاحشه عکس انداخته معروف بشه ننگ بر ...
مقدم
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۱۹ - ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۵
۱۶
۳۸
اقای امیر بهایت دین نیست که بخوان کسترده بشن وهابیت بهایت اینها درست شده انگلیسه اما خاندان رفسنجونی برای رای اوردن هزار کار دیگه ای هم انجام میدهند
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
جالبه ...ها هم مدعی اند شیعه درست شده توسط یهود برای تخریب اسلام بوده! ...
رضا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۴۷ - ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۵
۲۱
۲۶
چرا سازمانهاي اطلاعاتي داخل كشور با فاىزه برخورد نمي كنند
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۴۰ - ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۵
۴
۲
بهایی ..... خیلی ساده. منتهی ...باباجون محافظتش می کنه
دهکردی مطیع ولایت
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۲۷ - ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۵
۵
۴
از اول هم معلوم بود کمال همنشینی بر ...خانم اثر کرده است از قدیم گفته اند اب گندیده گودال را پیدا خواهد کرد
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۱۵ - ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۵
۵
۵
......هر وقت تو رفتی بهشت بهایی رو کنار خودت راه نده.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۵۹ - ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۵
۵
۴
توهم مرکز هستی بد توهمی است ..........تفکر حلقه گمشده ........امروز ماست
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۴۸ - ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۵
۳
۵
متاسفانه تاسیس فرقه بهائیت هم توسط چند تا ......... انجام شده این مردم بد بخت چه تقصیری دارند که شد ند بهایی تمام گرفتاری مردم به فرقه های ومذاهب .......... در طول تاریخ
پارسا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۲۶ - ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۵
۸
۴
این بهاییان چطوری با این همه نظارت توانایی جاسوسی دارن ؟ ............ اتفاقا یکی از کارایی که جاسوسان میکنند خودشون رو همرنگ خودی ها میکنن . پس صراط جان واسه پیدا کردن جاسوس تو خودی هاتون بگردین
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۲۶ - ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۵
۹
۴
متاسفانه اسلام پس از رحلت پیامبر تاکنون هزار فرقه شده ویکی از انها فرق هم بهائیت است این مردم بدبخت که پدرانشان به بهائیت گرایش پیدا کردند چه نقصیری دارند که در جامعه ایرانی از همه حقوق محروم شوند ...
کیوان
|
Iran (Islamic Republic of)
برن مسیحی شن، مسلمون شن، خیلی ها چون چیزی از تفکرات بهایی نمیدونن فکر میکنن گل و بلبله اگه تقویت بشه چیزی کمتر از وهابیت نداره!
علی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۱۸ - ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۵
۳
۴
من نمی دانم این خانم چرا همیشه نظرات شاذ می دهد و باعث نگرانی مردم و خانواده اش و تحقیر پدرش می شود خانم محترم به خود بیا در هر مورد که حق با شما باشد در این مورد محکومید و بایستی در اسرع وقت جبران شود
رضايي ع ر
|
Iran (Islamic Republic of)
اينها همه تقصير ...... كه اينقدر به اين دردانه هاي شيخ اكبر آخ ببخشيد آيت الله هاشمي رفسنجاني ...... !!!
...
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۲۱ - ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۵
۵
۵
لعنت خدا بر نحوست اجدادیه وطن فروش

ننگ بر فتنه و اولاد فتنه و خیانت
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۰۰ - ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۵
۶
۴
خاک بر سرتان با این طرز فکرتان.....آنقدر بزدل هستید که از کمی تامل و تفکرمیترسید...ننگ بر شما...
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۱۸ - ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۵
۲
۲
کد خدای ده که مرغابی بود وای
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۵۰ - ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۵
۴
۱
اقای مقدم پس معتقدی که بهاییان پایگاه رای دارند ؟!
نسل اسفالت
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۳:۲۶ - ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۵
۷
۵
ضمن ابراز شگفتی از حرکت جسارت آمیز خانم رفسنجانی ایرادی که به متن مضحک فوق وارد است انتساب بهاییان به جریان صهیونیسم و انگ جاسوسی به ایشان است آنهم تنها به این دلیل که بیت العدل و مزار عبدالبها در اسراییل است اما نویسندگان بی اطلاع خبر نداشته اند سرزمین هیفا و مزار مرد مقدس دیانت ( یا فرقه ) بهایی زمانی مقدس شد که اساسا هنوز کشوری به نام اسراییل وجود نداشت !!! ما بچه شیعه ها آرزویمان زیارت حرم امام حسین است آیا به این خاطر باید به ما گفت جاسوس عراق؟؟؟ در مورد بهاییان هم این مصداق دارد و به صرف وجود زیارتگاهشان در اسراییل حق نداریم عنوان واهی جاسوس را برای آنها به کار ببریم . ضمنا با نجس خواندن آنها و تحقیر و توهین و محروم کردنشان از تمام حقوق شهروندی تنها آنها را به شمار دشمنان نظام و اسلام اضافه میکنیم من نمیدانم چرا با این هموطنان چنین برخوردهای ناهنجاری که دست کمی از داعش ندارد اعمال میشود ؟ چرا بهاییان را انکار میکنید؟ چرا فرصت جذب و تغییر برایشان فراهم نمیکنید؟ چرا امکان برخورد شفقت آمیز اسلامی برای جذب کردنشان را به کار نمیگیرید؟ .... حرف های من از سر دلسوزی ست و برداشت خود من هم همین است که بهاییت تنها با حمایت انگلیس رشد کرد اما این برخورد را شایسته ی هموطنانم نمیدانم و تنها در راستای دشمن سازی ارزیابی اش میکنم
مجید
|
Iran (Islamic Republic of)
دوست عزیز نسل اسفالت
انقلاب اسلامی 37 سال داره به به بهائیان فرصت تغییرمی ده چند درصدشون تغییرکردن؟
مطابق آيه شريفه یا أَیُّهَا الَّذینَ آمَنُوا إِنَّمَا الْمُشْرِکُونَ نَجَسٌ فَلا یَقْرَبُوا الْمَسْجِدَ الْحَرامَ بَعْدَ عامِهِمْ هذا وَ إِنْ خِفْتُمْ عَیْلَةً فَسَوْفَ یُغْنیکُمُ اللّهُ مِنْ فَضْلِهِ إِنْ شاءَ إِنَّ اللّهَ عَلیمٌ حَکیمٌ
اى کسانى که ایمان آورده اید! مشرکان ناپاکند، پس نباید بعد از امسال، نزدیک مسجدالحرام شوند! و اگر از فقر مى ترسید، خداوند هر گاه بخواهد شما را به کَرَمش، بى نیاز مى سازد; (و از راه دیگر جبران مى کند;) خداوند دانا و حکیم است.
بهائیان طبق گفته خودشون مدعى الوهيت و نبوت باب و بهاء بوده و منكر خاتميت نبى مكرم اسلام هستند.
حتی مفتی سابق عربستان درجواب سئوالی گفته:
علماى سعودى نيز چنين ديدگاهى نسبت به اين فرقه دارند؛ چنانكه شيخ عبدالعزيزبن باز مفتى سابق مملكت سعودى در پاسخ به اين سؤال كه؛ «كسانى كه معتقد به مذهب بهاءاللَّه شده‏اند و كسى كه مدعى نبوت و همچنين مدعى است كه خداوند در او حلول كرده است حكمشان چيست؟ آيا براى مسلمانان جايز است كه به اين كافران اجازه دهند تا در قبرستان مسلمانان دفن شوند؟» اين‏گونه فتوا مى‏دهد: «اگر عقيده بهائيت همانگونه باشد كه ذكر گرديد در كفرشان هيچ شكى وجود ندارد بنابراين درست نيست كه آنها را در قبرستان مسلمانان دفن نمود. هركس بعد از بعثت پيامبر ما محمدصلى الله عليه وآله مدعى نبوت باشد دروغگوست و به نص و اجماع مسلمانان كافر است...»
دوست عزیزتمام علمابه خاطر انحرافاشون حکم به کافربودن ونجس بودنشون دادن.
بهائیت زاده روس وانگلیس هستش برای پیش بردن مقاصدشون والان انگلیس،امریکا واسرائیل رسیدن به اهدافشون دارن ازبهائیت حمایت می کنند.
مقدم
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۴۹ - ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۵
۲
۲
ایشان پا به پا اش.. په... می رود
سرباز اسلام و ایران
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۰۲ - ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۵
۷
۳
رجوع کنید به روایت برخورد حضرت علی و خلخال و اون زن یهودی...
انسانیت مرز ندارد و اتفاقا این از ظرفیت های دنیای اسلام است که به همه عقاید احترام میگذارد و آنقدر خوب رفتار میکند که مثل پیامبر و یارانش که خیلی از دشمنان را با رفتارشان و نه دعوتشان متقاعد کردند که به اسلام برگردند
مجید
|
Iran (Islamic Republic of)
اقای که خودتوسرباز اسلام وایران می دونی بدون هیچ وقت یک انسان باشرف به کشورش خیانت نمی کنه.کجای ایران دیدی بیان یک مسیحی یا یک کلیمی یا یک زرتشتی یا حتی یک بودائی ویا حتی یکی از همین بهائیان بخاطر دین و مذهبشون بگیرن زندانی کنند؟این فردی که این خانم رفت دیدنش زندانی امنیتی بود یعنی برعلیه کشورمون ایران اقدام کرد و خائن هستن.حالا مسئولین با رافت اسلامی اعدامش نکردن پررو شدن ودارن حرف مفت میزنن.دوست عزیزدشمنتو خوب بشناس نه از روی لباس بلکه از روی عقیده اش.
درمورد اون حدیث اون زن یک یهودی بود.دارای کتاب اسمانی که در حریم امن اسلام زندگی می کرد و فدیه می داد و در مسائل سیاسی مسلمین دخالت نمی کردوهیچ دشمنی با مسلمین نداشت.بهائیت نه دین هستش نه فرقه ای از اسلام.بهائیت ساخته شده برای ضربه زدن به اسلام اون هم توسط انگلیس،امریکا واسرائیل.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۴۶ - ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۵
۴
۷
صراط مردی بزار
فتنه 88 فتنه اکبر بود .
شاید هم فتنه ...!!!!!
بهادر
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۳۱ - ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۵
۲
۳
به نظرم نظر ........ نوه ........ درست است.ایشان گفتند ما نباید مثل امام فکر کنیم که شیعه مرکز عالم هستی است.امام چون نیاز به رای مردم نداشت اینجوری فکر می کرد ولی ما که نیاز به رای مردم حتی بهایی ها و وهابی ها داریم نباید فکر کنیم که شیعه حق مطلق است.باید به این گفته ........ این را هم اضافه کرد که اگر میزان رای مورد نیاز ما با حضور بهایی و وهابی در عرصه سیاست نامین می شود که بلید از حضورشان تحت عنوان احترام به مدنیت و مدرنیسم و دمکرات و دمکراتبک و اصلاح و اصلاح طلبی حمایت همه جانبه کرد .بهرحال امروز روز اخذ رای از مردم است نه روز حقانیت شیعه.اگر با حضور بهاییت و وهابیت رای ما تضمین شد دیگر نباید این دو را عامل انگلیس دانست و بین دیگر عوامل تفرقه انداخت..........راست میگه.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۲۸ - ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۵
۹
۴
مگه انسان نیستند در ضمن ظاهرا قبل از تشکیل رژیم غاصب این فرقه موجود بوده
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
انسان ؟ بهایی ها ؟
خدایی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۵۵ - ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۵
۶
۱
خداوندبه همه ماصبربدهد .آمین
ناشناس
|
Kazakhstan
|
۱۴:۱۰ - ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۵
۳
۳
بسم الله
گذر زمان آدما رو تغییر نمیده بلکه حقیقت وجودیشونو بر ملا میکنه ........
الهی شهادت
پیام
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۳۰ - ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۵
۳
۲
... بهایی هستن که. هستن به شما چه ارتباطی داره؟ داعشی ها هم مسلمان هستن اونا انسان اند یا اینها؟
خانم هاشمی درود بر غیرتت
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۴۵ - ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۵
۲
۲
نیازی به برخورد قوه قضاییه نیست آخه بابا جونش حسابی دعواش کرده!!!!
مگه ندیدین بهش چی گفته؟
بهش گفنه فا.... کار خیلی بدی کرده!!!!
مطمئن باشتن دیگه از این شکرا نمیخوره !!!!!

آفرین به غیرت باباش !!!!!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۳۸ - ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۵
۲
۰
خانم هاشمی کاربدی نکرده کسی که در بنده اختیاری نداره این اشیه که برای زندانی ها می پزند هم سلولی اند جالب تراینه که اینقدر تاثیرگزاربوده که بهایی و ارتباط عاطفی دارند این خودش حسن خلقه یادبگیرید
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۳۴ - ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۵
۲
۲
اول خودتون درست بکنید بعد به مردم ایراد بگیرید
علي عمار
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۰۴ - ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۵
۱
۱
خب كه چي داريد ميگيد حرام زاده هستند
حقیقت
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۴۷ - ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۵
۱
۳
خیلی عالی شد .این نکته منفی بسیار خوبی برای سقوط شیخ اکبر شد . الان وضعیت خونه شیخ اکبر دیدن داره .