۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۵:۲۰

هاشمی فرزندان گستاخش را مهار کند

کارشناس مسائل سیاسی گفت: بهتر است هاشمی که خود را مجموعه خاطرات و زحمات انقلاب می‌داند فرزندانش گستاخش را مهار کند که بیش از این به ارزش‌های نظام و انقلاب توهین نشود.
کد خبر : ۲۹۹۲۸۵

صراط: کارشناس مسائل سیاسی گفت: بهتر است هاشمی که خود را مجموعه خاطرات و زحمات انقلاب می‌داند فرزندانش گستاخش را مهار کند که بیش از این به ارزش‌های نظام و انقلاب توهین نشود.

امیدعلی رعنایی امروز در گفت‌وگو با فارس در اردبیل اظهار کرد: در روزهای اخیر شاهد گستاخی و بی‌پروایی یکی دیگر از فرزندان هاشمی رفسنجانی در دیدار با گروه‌های ضدانقلابی بهائیت بودیم که چنین نشست و برخاست‌هایی جز دهن‌کجی به ملت چیز دیگری به حساب نمی‌آید.

کارشناس مسائل سیاسی گفت: بهتر است هاشمی که خود را مجموعه خاطرات و زحمات انقلاب می‌داند فرزندان گستاخش را مهار کند که بیش از این به ارزش‌های نظام و انقلاب توهین نشود.

رعنایی بیان کرد: هاشمی رفنسجانی به جای اینکه هر روز نظریه‌پردازی کرده و خاطرات خودساخته‌ای را از دوران اوایل انقلاب و نزدیکی با امام  مطرح کند بهتر است در هدایت فرزندانش آستین بالا زده و پیش از این اجازه ندهد تا این فرزندان ناباب زمینه بی‌حرمتی به جامعه اسلامی و ملت فداکار ایران را فراهم نیاورد.

استاد دانشگاه‌های استان با بیان اینکه چنین شخصیت انقلابی بهتر است پیش از آنکه به عرصه سیاسی و توصیه‌های برجام در حق ملت ایران بها بدهد بهتر است توصیه‌ای به فرزندان خود داشته باشد تا بیشتر از این راه را به انحراف نروند و دهن‌کجی به آرمان‌های این ملت نداشته باشند.

کارشناس مسائل سیاسی موضع‌گیری و حرکت‌های غلط فرزندان هاشمی را بزرگترین زنگ خطر برای زیر سؤال بردن حیثیت او و حامیانش توصیف کرد و گفت: دیدار با سران بهائیت جز بی‌آبرویی برای فرزند هاشمی حاصلی نخواهد داشت و قطعا مردم چنین رفتارهای نابخردانه‌ای را به پای کارنامه هاشمی می‌نویسند.

رعنایی در ادامه به دریافت‌های میلیونی برخی از مدیران نیز اشاره کرد و افزود: در دولت تدبیر و امید که ادعای پاکدستی دارند چنین دریافت‌های میلیونی با وجود هزاران جوان بیکار و میلیون‌ها انسان فقیر و تهی‌دست نمودی از اشراف‌گرایی دولت روحانی است.

وی تصریح کرد: باید بساط اشرافی‌گرایی در نظام اسلامی و ایجاد فاصله طبقاتی برچیده شود چرا که انقلاب روح‌الله، انقلابی بر مبنای حمایت و همراهی با مستضعفان بوده است.

کارشناس مسائل سیاسی با بیان اینکه باید مدیران میلیاردی در حق این ملت به جای دریافت حق و حقوق چندین برابری کارنامه شایسته از خود ارائه دهند، اظهار کرد: مردم ما به جای حرف زدن‌ها و عمل نکردن‌ها به کار و تلاش مضاعف نیاز دارند.

نظرات بینندگان
علی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۵۸ - ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۵
۲
۳
آب بریزید 30-16
به شما چه مربوطه