۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۴:۰۸
کریمی‌قدوسی:

آقای هاشمی! ضربه شما به انقلاب از ضربه منافقین کمتر نبود/ روحانی که می‌گوید آمریکا کدخداست، شاگرد مکتب شماست

کریمی‌قدوسی به هاشمی گفت: شما امروز دوست و یار انقلاب نیستید، شر مرسانید. کار تمام شده، فرصت نجات هم باقی نیست.
کد خبر : ۲۹۹۴۸۹
صراط: جواد کریمی‌قدوسی در نطق میان‌دستور خود در جلسه علنی امروز مجلس (27 اردیبهشت 95) گفت: آقای هاشمی! شما و مردان‌تان و بعضی از فرزندان‌تان آمریکای جنایتکار و انگلیس خبیث را فرشته نجات می‌دانید و عملا با شعار مرگ بر آمریکا و استکبار مخالفت کردید و بعضی از فرزندان شما عملا با دست پرورده انگلیسی‌ها (فرقه ضاله بهائیت) طرح دوستی برقرار کردند و می‌گویند ما خانوادگی این‌گونه هستیم.

به گزارش فارس، او افزود: راهبرد دشمن و منافقین در این ایام متوجه این است که شرایطی مشابه زمان امیرالمومنین برای امت اسلام و رهبری معظم آن به وجود آورند؛ دورانی که خود حضرت همیشه از آن به تلخی یاد می‌کردند اما با وجود این ملت پرورش یافته در مکتب نهج‌البلاغه و امام و رهبری، چنین شرایط شومی دیگر بر اسلام تحمیل نخواهد شد.

وی از هاشمی‌رفسنجانی به عنوان یکی از خواص عبرت آموز در انقلاب اسلامی نام برد و اظهار داشت: زمانی از مردان آقای هاشمی شنیدم که می‌گفتند در سال 84 استحاله کامل انقلاب به وقوع می‌پیوندد و آنها خود را برای آن روز آماده می‌کردند که عملا نظام امامت را به سلطنت و امپراتوری هاشمی و فرزندانش تبدیل کنند.

نماینده مردم مشهد در مجلس شورای اسلامی خطاب به هاشمی رفسنجانی گفت: مگر نشنیدید چندی قبل، نزدیکان شما گفتند مردم ایران ما را می‌پرستند؟ شما در دوران طولانی به دنبال سلب شهامت و جرأت ملت در برابر دشمنان و به ویژه آمریکا بودید. آقای روحانی که می‌گوید آمریکا کدخدا است، شاگرد مکتب شماست و این گونه مسائل را در محضر شما آموخته است.

کریمی‌قدوسی خاطرنشان کرد: آقای هاشمی! ضربه شما به انقلاب، اسلام و ملت از ضربه منافقین ابتدای انقلاب کمتر نبود. منافقین، جان دلدادگان انقلاب اسلامی را گرفتند و آنها را ترور کردند و شما در فتنه 88 و بعد از آن به آبروی انقلاب، روحانیت و شهدا ضربه زدید و گناهی مرتکب شدید که توبه‌پذیر نیست.

وی افزود: آقای هاشمی! شما پشت سر کلمه اسلام و امام موضع خصمانه می‌‌گرفتید و به آبروی شهدا و مسلمین ضربه می‌زدید و آنها (منافقین) نیز زیر آیه شریفه «فضل‌الله المجاهدین...» خون مظلومین و مسلمین را می‌ریختند. آقای هاشمی! شما در دورانی که شبیه دوران علی علیه اسلام است، مقابل معارف نهج البلاغه و حجت الهی در عصر غیبت ایستادید و تشابه زیادی میان عملکرد شما و برخی صحابه پیامبر مکرم اسلام است که مقابل امیرالمومنین ایستادند.

نماینده مردم مشهد در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: آقای هاشمی! شما و مردان‌تان و بعضی از فرزندان‌تان آمریکای جنایتکار و انگلیس خبیث را فرشته نجات می‌دانید و عملا با شعار مرگ بر آمریکا و استکبار مخالفت کردید و بعضی از فرزندان شما عملا با دست پرورده انگلیسی‌ها (فرقه ضاله بهائیت) طرح دوستی برقرار کردند و می‌گویند ما خانوادگی اینگونه هستیم.

کریمی‌قدوسی خاطرنشان کرد: آقای هاشمی! شما بودید که فتنه 88 را رهبری کردید تا به اساس ولایت و امامت انقلاب ضربه بزنید. سالیان زیادی برنامه‌ریزی کردید که علمای بلاد و بعضی از مراجع تقلید را در حمایت از جایگاه ولایت و مصداق آن دچار تردید کنید.

وی افزود: آقای هاشمی! شما با تمام وجود خود در انتخابات اخیر در مقابل آرمان‌های انقلاب اسلامی که مصداق آن وحدت ملی و شورای نگهبان بود ایستادید و به آنها جسارت کردید. در انتخابات اخیر گفتید مردم کار را تمام می‌کنند و آنچه که وعده اولیای الهی است کار شما و مردان‌تان در این انقلاب تمام شده است.

نماینده مردم مشهد در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: آقای هاشمی! شما بودید که در امور داخلی و سیاست حکومتی که راهبرد ایجاد اختلاف بین اصولگرایان و ایجاد وحدت بین عناصر فتنه را دنبال می‌کردید. شما نماد تفکر مدیریت اشرافی هستید و مدیرانی با این ویژگی تربیت کردید و قطب اسلام ناب شهدا و ملت نجیب، قطب مدیریت جهادی هستند که هزاران هزار بسیجی آماده شهادت تربیت کردند.

کریمی‌قدوسی خاطرنشان کرد: آقای هاشمی! اسلام و روحانیت نمی‌‌گذارند شعله‌های پرفروغ جهاد در راه خدا کم فروغ شود و مصداق این مجاهدت امروز شهدای مدافع حرم و بصیرت عالی این ملت است و شما در این ایام نقطه مقابل آنان تلاش کردید تا از جامعه اسلامی جهاد زدایی کنید و مجاهدان شریف این میدان را افراطی، عقب‌مانده و تندرو معرفی کنید.

وی افزود:‌ آقای هاشمی! ارادت و ایمان مردم به اسلام و روحانیت یا عملکرد شما ذره‌ای خدشه‌دار نمی‌شود و حساب شما را مدت‌ها قبل از حساب انقلاب و شهدا جدا کرده‌اند. بخش زیادی از توان این ملت که در چارچوب دولت‌ها فراهم شده بود صرف فتنه و دوقطبی کردن جامعه و انحراف در ارزش‌ها و فضیلت‌ها کردید و عملا باعث مشکلات معیشتی امروز شدید.

کریمی‌قدوسی در پایان، به هاشمی رفسنجانی توصیه کرد تا دست از ایجاد زحمت برای انقلاب بردارد و افزود: شما امروز دوست و یار انقلاب نیستید، شر مرسانید. کار تمام شده، فرصت نجات هم باقی نیست.
نظرات بینندگان
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۳۲ - ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۵
۶۱
۲۷
بالاخره این آقا فرق ان پی تی را با ام پی تی فهمید یا نهههه؟؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
خود ها... هم فرق این دو تا را نمی داند ! خخخ.
علی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۰۰ - ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۵
۴۶
۲۰
اصول گرا یا نامرد. روحانی گفت اول کدخداشون را ببینیم بعد با رعیت مذاکره کنیم. یعنی شما قبول ندارید آمریکا کدخدای و گنده ی دول غربی است؟
شاید مثل ام پی تی و ان پی تی نمیتوند تشخیص بدد
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
امام خمینی(ره):امریکا هیچ غلطی نمی تواند بکند.
و این یعنی امریکا کدخدا نیست و اصلا"عددی نیست .
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
خود شیخ اک... هم فرق NPT , MPT را نمی داند !
آنتی ویروس
|
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس 15:43 و صراط ضالین و اصول گراها - تو بخوان افول گراها- یه سوال دارم مرد و مردونه اگه جواب منطقی دارید بدید.
از یه طرف می گید آمریکا هیچ غلطی نمی تواند بکند از اون طرف هرچی بدبختی و فلاکت و مشقت و تحریم و و و و را گردن آمریکا و رفقا میندازید. بالاخره غلط می تونه بکنه یا نه؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
خطاب به آنتی ویروس
ما تحریمها را کاغذ پاره میدانیم اما بشرطی که سیاست های اقتصاد مقاومتی را اجرا می کردند.
اما دولت شما همه چیز حتی آب خوردن مردم را به تحریمها ربط داد اما حالا مشخص شد که عمده مشکلات کشور ناشی از سوء مدیریت است و به تحریمها ربطی ندارد .
امین
|
Iran (Islamic Republic of)
جناب ملقب به آنتی ویروس آمریکا هیچ غلطی نمی تواند بکند . تمام مشکلات زیر سر جماعتی لیبرال است که در دل مملکت اسلامی لیبرالیزم را اجرا میکنند لیبرالیزمی که غربی ها را در سراشیبی سقوط قرار داده نمونهء آن یونان که در اثر مشکلات اقتصادی حاضر به فروختن جزایر خود شده و در دیگر کشورهای اروپایی هم پیوسته شاهد تظاهرات به دلیل مشکلات اقتصادی هستیم.و همچنین در خود امریکا که چند شهر صنعتی در آن تاکنون اعلام ورشکستگی کرده اند اما در کشور ما از این مشکلات جهانی هیچ صحبتی به میان نمی آید چرا!!!!!!!؟؟؟؟؟؟ همهء این مصیبات به دلیل تبعیت از لیبرالیزم است . لیبرالیزم یک ایدئولوژی متضاد با اسلام است . عامل همهء مشکلات اقتصادی ما نبود یک الگوی سالم اقتصادی است. و اقتصاد مقاومتی (که همین جماعت لیبرال سعی دارند با فریب افکار ملت آن را اقتصاد ریاضتی جلوه دهند) همان الگوی سالم بومی ایرانی و اسلامی است. پس امریکا هیج غلطی نمی تواند بکند پس از ماست که بر ماست .
احسان
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۰۹ - ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۵
۲۶
۴۷
درود بر نماینده شجاع ضمنا اقای ناشناس دردت گرفت حقیقت را ازتریبون مجلس توسط یک سردار گفته میشود از بهییت دفا نکن
محسن
|
Iran (Islamic Republic of)
سلام این حقیقت تابلو داره که شما می بینید وبقیه نمی بینند یا هر جه به نفع شماست حقیقت است
حسن
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۲۰ - ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۵
۲۲
۳۷
سلام بر مخالفین اشرافیگری و ننگ بر خانواده طرفدار بهائیت و ... که زیر سایه چنین کسانی قرار دارد ...
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
ننگو نفرین بر شما دلواپسان بی فرهنگ
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
عزیزمن ..... به امثال تو نیاز دارد مبادا از عقلت استفاده کنی فقط صداتو کلفت کن باشه
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۳۲ - ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۵
۴۴
۱۸
... شما و رفقای شما در طی 8 سال 800 میلیارد دلار را به باد فنا دادید و با بلندپروازی های بدون فکر خودتان باعث و بانی تحریم های پیاپی فلج کننده شدید و در نهایت بدون آبادانی کشور ورشسکته و ویران را با مردمی فقیر تحویل دولت بعد دادید الان هاشمی را ضربه زننده به نظام معرفی میکنید؟
لعنت بر افراطیون
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
هیلاری کلینتون گفته تحریمهای بانکی و نفتی جمهوری اسلامی در حمایت از سبزها و اصلاح طلبان بود و افراطی فتنه گران سال 88 بودند که مملکت را به آشوب کشیدند و دشمن را به تشدید تحریمها ترغیب کردند .
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
700 میلیارد دلار درآمد نفتی در همین مملکت و برای توسعه همین کشور صرف شد و صرف ساخت هزاران کیلومتر خطوط ریلی و اتوبان و کارخانه و بیمارستان و 4 میلیون مسکن مهر و توسعه صنایع هسته ای و هوافضا و فولاد و سیمان و توسعه 90 درصدی فازهای مختلف پارس جنوبی و غیره شد و 100 میلیارد دلار هم بلوکه شده که ....... گرفته و دارد خرج می کند.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
بیشترین مفاسد نیم قرن اخیر در دولت های کارگزاران و اصلاحات صورت گرفته از جمله کرسنت و استات اویل و توتال و صنعت فولادی و پتروپارس و اختلاس کرباسچی و شهرام جزایری و غیره و هرچی بدبختی میکشیم از سیاست های غلط دولت هاشمی است .
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
جانا سخن از زبان ما میگویی، اینها خودشون رو زدن به فراموشی فکر کردن مردم هم زدیهای این خان تومانی ها رو فراموش میکنند.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
رفقای شما چیکار کردند تاسیسات هسته ای را بتن ریزی کردند و هزاران میلیارد تومان خسارت به کشور زدند و هیچکدام از تحریمها هم لغو نشد و قیمت نفت هم با برجام به یک چهارم کاهش یافت .
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۵۲ - ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۵
۳۴
۲۱
نماینده محترم!!! این که میگویید مردم حساب ایشان را جدا کردن رو کاملا با شما موافقم.کافیه به انتخابات خبرگان اخیر نگاه کنید.پس لطفا از جانب مردم صحبت نکنید. یا حق
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
ایران فقط تهران نیست !
و 2 میلیون رای هم رقمی نیست .
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
اگر هاشمی در استانی دیگر نامزد می شد، اصلا رأی نمی آورد.
دانشجو
|
Iran (Islamic Republic of)
تو استان اصفهان هم که لیست هاشمی اول شد.
میشه دقیقا بگین چه استان هایی؟
مثلا اصفهان و اهواز و شیراز هم ایران نیست؟
دقیقا کدوم شهرها رو جز ایران میدونین شما؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
دقیقا، بعضی دوستان فکر میکنن کل ایران رو تهران تشکیل داده و اون سی تا استان دیگه مطرح نیستند!
ناظر
|
Iran (Islamic Republic of)
صراط کج بنویس: حضرت امام ره فرمودند " تا هاشمی زنده هست انقلاب زنده است" البت که آقای هاشمی با فرزندانش بکلی فرق دارد و نمیتوان به خاظر رفتار و کارهای یک فرزند پدر را مجازات کرد(ولا تزرو وازره وزر اخری) ضمن اینکه خود جناب هاشمی به شدت از رفتار فرزندش انتقاد کرده و باید برای درستی یا اشتباه رفتار فائزه بپرسیم که در آن دیدار چه گفته است. این نویسنده هم اصلاً نه نماینده مردم ایران است نه نماینده کل مردم حوزه انتخابیه او فقط نظر خودش را گفته .
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۵۵ - ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۵
۲۷
۴۰
درود بر نماینده انقلابی .
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
هزاران درود بر مردم انقلابی مشهد مقدس ...
محسن
|
Iran (Islamic Republic of)
هر کس تندتر و بی ادبتر باشد انقلابی است یا انقلابی انسان با اخلاق و راستگو و مردم دوست است؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
ننگ بر نماینده .......
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
خطاب به محسن
رهبر معظم انقلاب : از ادبیات دشمن استفاده نکنید تندرو و میانه رو ادبیات دشمن است تندرو یعنی کسی که پایبند به انقلاب است .
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۲۰ - ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۵
۲۳
۳۴
فتنه 88 فتنه اکبر بود که خسارتی بیشتر از 8 سال جنگ تحمیلی به کشور وارد کرد.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
خسارت جنگ چقدر بود؟ رقم دقیق لطفا
همیشه از روی شکم سیری حرف میزنید، ...
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
در یه حالت هست که هرچی خسارت وارد بشه جات تو جدول تنزل نمی کنه اون هم حالتی که ته جدول باشی، سال سقوط ما به ته جدول سال 88 نبود
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
به ناشناس 17:49
خسارت 8 سال جنگ تحمیلی 125 میلیارد دلار بوده و خسارت فتنه 88 و تحریمهای بانکی و نفتی که به گفته هیلاری کلینتون بدلیل فتنه اعمال شد 200 میلیارد دلار برآورد میشود.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۲۳ - ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۵
۲۶
۳۵
دمت گرم سردار خیلی ها می خواستند دوباره به مجلس راه پیدا نکنی اما خدا با تو بود
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
درود بر مردم مشهد .
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۱۸ - ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۵
۱۲
۹
شما نماینده لبنان و فلسطین هستی درباره ایران صحبت نکن
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
نه غزه نه لبنان !! داعش الآن تو ایران !
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
ایشان با رأی مردم مشهد مقدس به مجلس راه یافت و نماینده منتخب مردم مشهد است. تهران، ایران نیست.
محسن
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۰۸ - ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۵
۱۶
۶
12 سال عليه آقاي هاشمي گفتيد، نوشتيد و سخنراني كرديد. فقط نگاهي به نتايج انتخابات پارسال بيندازيد. يا حق
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
ایران فقط تهران نیست هاشمی در کل کشور خریداری ندارد.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
آقا من خودم به لیست امید و خود ایشون رای دادم، به خاطر این که یه سری بد تر نیان ولی بهتره یک سویه قضاوت نکنیم، هاشمی با اون مظلوم نماییش راجع به خانوادش رشوه 15 میلیون دلاری پسرش که ثابت شد، سیستم خودشم که اشرافی گریه، پس بیاید دفاع الکی نکنیم لظفا!
تهرانی مقدم
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۱۵ - ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۵
۱۱
۷
مرگ بر منافقان و فتنه گران.
محمد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۲۷ - ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۵
۱۲
۷
این آقا از نردبان بسیجها استفاده کرده وخودش را به مجلس رسانده به عنوان یک شهروند کشور قوه قضاییه واطلاعات دارد اگر هاشمی وفرزندانش جرمی را مرتکب شده اند پی گیری نمایید ایشان از تریبون مجلس آبرو وحیثت ایشان را برده ایا مجلس چنین تریبونی در اختیار هاشمی قرار می دهد که از خود دفاع کند.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
هاشمی و بچه هایش که از تربیون های مختلف یکسره مشغول بدگویی از دولت قبل هستند و خجالت هم نمی کشند.
محسن
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۴۱ - ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۵
۹
۱۲
خداخیرت بده سردار
حق رایی که بهت دادم ادا کردی
بارهااز امام رضا خواری این خاندان سلطنت طلب رو از خدا خواستم
رضا
|
Iran (Islamic Republic of)
الهی آمین ...
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۵۵ - ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۵
۶
۶
برو ...
یک حرب اللهی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۱۹ - ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۵
۹
۱
فرقه ظاله ...... بسیار خطرناکتر از فرقه ظاله بهایی است .چرا ان فرقه علنا با اسلام وانقلاب دشمنی دارند ولی فرقه ظاله ..... با لباس اسلام وانقلاب با ارمانهای امام دشمنی میکنند
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
درست گفتی کسانی که میگویند امام مخالف شعار مرگ بر امریکا بود !! از فرقه ضاله بهائیت خطرناک تر هستند و دشمن امام(ره) و انقلاب هستند.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۱۰ - ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۵
۱۲
۳
هرکس مدرک نهضت را هم داشته باشد می فهمد نتیجه انتخاب نشان می دهد این اقا ...
رضا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۵۴ - ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۵
۱۰
۴
مشهد دانشگاه مگه نداره كه ...
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
زورمون بهش نرسید داش رضا بندازیمش از مجلس بیرون
افشار
|
United States of America
|
۲۲:۱۴ - ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۵
۷
۲
بسته دیگه تاکی باید ما مردم باید چوب بی عقلی دوطرف بخوریم تاکی ما از بیکاری و بی پولی رنج میبریم این آقایون به فکر خودشون هستند آقا تورو خدا بوداده این ملت برس
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۴۴ - ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۵
۸
۶
چرا کسی این اقا رو دستگیر نمیکنه
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
چرا کسی فائزه هاشمی را دستگیر نمی کند!
محسن
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۱۰ - ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۵
۱۴
۱۱
آقای کریمی قدوسی زیادی ... میگی.
تو حتی یک خال موی هاشمی هم نمیشی. خیلی بی ...تشریف داری.
خدا رو شکر که این دفعه مردم مشهد به تو رای ندادند.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
سردار اشرافیت به آخر خط رسیده است .
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
زنده باد سردار قهرمان. بزودی دروغگویان و مواجب بگیران اسرائیل از مردم پاک جدا خواهند شد.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
آقاي قدوسي حرف حق ميزنه ميخواد كسي به ايشان راي بدهد يا ندهد راي مردم كه فريب تبيلغات را خورده اند ارزش چنداني ندارد تاريخ قضاوت خواهد كرد ؟؟؟؟
علی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۲۵ - ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۵
۱۱
۲
اقای قدوسی به عنوان نماینده مشهد در رابطه با سبز یهای ابیاری شده با فاضلاب کشف رود چه کردی.برای مالباختگان پدیده و میزان چه کردی.در ضمن مگر شما نماینده خدایی که ایشان را گناهکار و بدتر گناه پیش فرض ایشان را غیر قابل بخشش میدانی.یادمان باشد به عنوان نواوری شما گناه جدید هاشمی را به لیست کتاب گناهان کبیره اضاف کنیم.در ضمن اقای قدوسی مردم مشهد جهت احقاق حقه تمام مردم مظلوم دنیا میتوانند بدون مجوز تجمع کنند و شعار دهند ولی اگر در جهت احقاق حقشان که توسط پدیده به یغما رفته تجمع کنند پس از نوش جان کردن کتک مفصل به زندان خواهند رفت جالب است نماینده محترم ...
ناشناس
|
United States of America
|
۰۰:۲۵ - ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۵
۴
۹
زمان دفاع مقدس به همت شهدادنیای استکبار بادست خالی ازماهراس داشت ولی حالا چی شده دوباره ترس واشرافیگری پاره ای ازمسولان کار را به اینجا کشانده.به کجا داریم میریم
رضا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۴۲ - ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۵
۸
۳
عجیبه آقا . راهپیمایی 22 بهمن تصاویر تهران . حماسه 9 دی مردم تهران و ..... حالا که به رفیق های کریمی رای ندادند ایران نیستند انصافتو مسلمان!!!!!!!خجالتم خوب چیزی است
حسین
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۵۰ - ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۵
۷
۴
... متوهم
حسین
|
Iran (Islamic Republic of)
منظور از متوهم این به اصطلاح ..... بیسواد هستند (ام پی تی!)
Asghar
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۴۶ - ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۵
۱۰
۷
کار شما تمام است افراطی تندرو زنده باد هاشمی دلاور
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
تندرو فتنه گران سال 88 هستند و دلاور لقب دکتر احمدی نژاد است شما از یک لقب جدید برای سردار اشرافیگری استفاده کن !
عنابستاني
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۰۸ - ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۵
۱۰
۹
صراط لطفا اين پيام را به معرض ديد عموم مردم بگذاريد تا مردم خود قضاوت كنند بنده امام جماعت يكي از مساجد مشهد هستم در زمان تبليغ كانديدا ها ي مجلس شوراي اسلامي ، يك شب بعد از نماز مغرب وعشا خواستم باوسيله نقليه شخصي برگردم به منزل جلو منزل چند نفر خانم ايستاده بودند خطاب به من گفتند فلاني شما مارا ببريد به فلان مسجد كه آنزديك خانه ما بود يكي از خانمها اضافه كرد جلسه طرح صالحين است از طرف بسيج جلسه بر گذار مي شود بايد حتما شركت كنيم { زره اي در جايگاه والاي بسيج ونياز او در جامعه وبركات او براي مردم ونظام بنده شك ندارم} آنها رابا ماشين بردم به مسجدي كه در آن منطقه حكم مسجد جامع را داشت ديدم پرده بزرگي نصب شده است كه خيرمقدم به آقاي ... گفته وسخنران ايشان هستند بعنوان كانديداي مجلس شوراي اسلامي .
آقاي ... آيا اين خلاف قانون جمهوري اسلامي هست يا نه آقاي ... خلاف قانون جمهوري اسلامي خلاف شرع هست يا نه آقاي ... اگر تعداد اندكي از افراطيون در كشور راي آوردند آيا با سوء استفاده از نام بسيج نبود ؟ آقاي ... براي ما سخت است كه فردي مثل شما به شخصيتي مثل ايت الله هاشمي اينگونه حرف بزند لطفا حد خود را بدانيد گر چه شما شاگردان احمدي نژاد هستيد بيش از اين انتظار نمي رود
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
هاشمی حجت الاسلام است .
امین
|
Iran (Islamic Republic of)
حاج آقا اولا از کجا بدانیم شما امام جماعت مسجد هستید! ای کاش نام خود را ذکر می کردید تا مردم مشهد دیگر به شما اقتدا نکنند. ثانیا: شما مردم شهر خود را که افتخار خادمی امام رضا علیه السلام را دارند، تندرو می دانید. مگر این نماینده منخب مردم با رای یک مسجد نماینده شد! حاج آقا بصیرت خود را افزایش دهید.
جواد
|
Iran (Islamic Republic of)
ذره درسته نه زره
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
از کجا معلوم که راست میگی! لطفا الکی نگو. مثل فلانی نباش که در عالم رویا با امام خمینی هزاران ورق خاطره دارد.
رسا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۵۵ - ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۵
۱
۷
در جواب ناشناس باید بگویم اولا 800نه 583دوما 250 میلیارد دلاراز همین 583میلیارد را شما بردبد و خخوردید.180میلیارد بلوکه شده به شما رسید.37صندوق ذخیره ارزی به شما رسید.19میلیارد حساب جاری به شما رسید.14میلیارد بدهی شما هم داده شد.دولت شما تا کنون 316میلیارد درامد داشته که آثارش بیکار کردن کارگران و بستن شرکتها و کارخانجات تولیدی است.بیش از 799شرکت و کارخانهو موسسه در این سه سال تعطیل شد و معلوم نشد این درامد کلان سه سال اخیر صرف چه کاری شده
مراد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۵۸ - ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۵
۳
۹
سه سال اول دولت روحانی چیزی معادل 50درصد درامد نفت و گاز 8ساله احمدی نژاد داشته که از این محل نه تنها شغلی برای مردم ایجاد نکرده بلکه هر چه شاغل بوده بیکار هم کرده.روحانی با ملت جنایت کرد
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
همه بیکار شدند.....
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۱۶ - ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۵
۶
۷
کسانی که فتنه 88 را رهبری کردند و دشمن را به شکست اسلام و ایران امیدوار کردند دیوث سیاسی اند
محسن
|
Netherlands
|
۱۱:۲۳ - ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۵
۴
۶
گل به خودی این خونواده تمامی ندارد
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۳۰ - ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۵
۵
۹
هاشمی و فرزندانش با ..... در قراردادهای نفتی و .......... میلیون دلاری و فتنه 88 خسارت بزرگی به کشور زدند .
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۳۷ - ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۵
۲
۰
اگر نبودند منافقین کوردل و امثال آنها الان قطع به یقین آقایان بهشتی و مطهری و... توی دهان شما میزدند.
سجاد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۴۰ - ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۵
۲
۱
بنظر میرسدکه انتی ویروس درست گفته است:امریکا اگر غلطی نمیکرد که ماچرا باید باید دردولت قبل ودولت کنونی برمصالح کشور خود با طرف امریکایی بنشینیم و چونه بزنیم. برادران محترم اصولگر یا حتی اصلاحطلب ! جهان امروز جهان ارتباطات است. انقلاب هاهمه درتاریخ بشریت دستخوش تغییرات شده اند. آری امریکاییها چه غلط بزرگی کرده اند که توانسته اند نخبگان این کشور را جذب کنند. اگر مرد بودیم امروز شاهد خروج بی رویه فوج فوج نخبگان کشور به انجا نبودیم. چرا حواستان نیست که دنیا باید دریک دهگده خلاصه شود اگر دراین دهکده فناوری وقدرت علمی نداشته باشی محتاج خواهی بود. با ایدئولوژی های بسته که مصرف زمانی دارندنمیتوان برای همیشه ماند. به تاریخ قرون میانه برگردید وببینید چه دستاوردی درتاریخ داشته است. فافهم
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۰۴ - ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۵
۲
۱
هاشمی و بچه هاش بد
اما اگر نسبت به بدی باشه نسبت بدی امثال شما با هاشمی مثل دریاست به حوض....خجالت بکش آقا!
ناشناس
|
Iraq
|
۱۶:۵۰ - ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۵
۲
۱
تو نماینده ای یا .... ؟؟؟؟؟؟؟؟؟ آخه یه آخرتی هم هست چرا برای خوشایند یه عده یه نفر رو تهمت باران میکنید ؟؟؟؟؟؟؟؟ بابا اکثریت ملت از تو ودارو دستت و فکر و نظراتت خسته شدن !!!! نمی فهمید ........
ناشناس
|
Iraq
اکثریت ملت از دست هاشمی و بچه هاش خسته شده اند ....
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۴۷ - ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۵
۲
۱
مراد|IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF|۱۰:۵۸ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۸41 پاسخ
سه سال اول دولت روحانی چیزی معادل 50درصد درامد نفت و گاز 8ساله احمدی نژاد داشته که از این محل نه تنها شغلی برای مردم ایجاد نکرده بلکه هر چه شاغل بوده بیکار هم کرده.روحانی با ملت جنایت کرد

میشه بفرمایید این آمار را از کجا آوردید....یعنی این سه سال دولت روحانی از درآمد نفتی یه چیزی حدود 350 میلیارد دلار یعنی 50درصد درآمد 8 ساله دولت احمدی نژاد ، درآمد داشته ....فکر نمی کنی یه خورده زیاد ؟اشتباه می کنی!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
میانگین قیمت نفت در دولت قبل 75 دلار بوده و در این دولت 72 دلار بوده است اما برجام باعث کاهش قیمت نفت شد و در عرض 2 سال کشور 50 میلیارد دلار از این بابت متضرر شد.
محسن
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۱۲ - ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۵
۲
۲
بله هاشمی حجت الاسلام است یعنی دلیل و حجت اسلام این کم مقامی نیست. با این حساب خیلی ها حجت الپارسال و حجت الامسال اند.
بدبختا از بس منحرف و کینه توزند به این شخصیت بزرگ و دوست داشتنی و معتدل دری وری میگن که شایسته شخصیت خودشونه!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
به اين شخصيت مي گي دوست داشنتي كسي كه محبوب بهايي ها و صهيونيست ها ست و لندن خانه دومشون هست ؟؟؟
نكنه خودت هم بهايي هستي ؟؟
اينقدر سنگ ايشان را به سينه مي كوبي ؟؟؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
مردم ایران هاشمی را از اول انقلاب میشناسند ایشان حجت الاسلام بوده و هستند اما شما بچه ها گول این سایت ها و زردنامه های زنجیره ای را خوردید و هی آیت الله آیت الله می کنید !
و فراموش نکن که فتنه 88 فتنه اکبر بود .
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۳۶ - ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۵
۲
۰
هاشمی هم هشت سال ریس جمهور بود برای قضاوت خوب یا بد باید اون هشت سال را مرور کرد
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
تورم 50 درصدی و چندبرابر شدن نرخ دلار و مسکن و افزایش شکاف طبقاتی و ترویج اشرافیگری و تاسیس مدارس غیر انتفاعی نتیجه دولت هاشمی بود .
علی
|
Germany
|
۰۸:۰۰ - ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۵
۲
۳
آخرین زورتون رو تو مجلس بزنید که دیگه آخراشه
ناشناس
|
Germany
ایشان منتخب مردم عزیز مشهد در مجلس آینده هستنذ .
جالبناک
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۱۴ - ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۵
۲
۲
اقای نماینده به قول دوستمون لطفاً آب را در نقطه مورد نظر بریزید،بلکه درجه حرارتتان فروکش کند.....
با خودت اینجوری نکن ،حرص نخورعزیزم...
علی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۳۰ - ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۵
۲
۲
جناب آقای کریمی قدوسی میخوایید شما کدخدا بشید در این صورت باید کارهای زیر را انجام دهید:

- باید به زبان انگلیسی مسلط شوید، که البته این روزا آسون شده ، می توانید از آقای صفار هرندی کمک بگیرید و زود مسلط شوید.

- باید یه ویندوز جدید ظرف امشب تا فردا صبح تحویل جامعه جهانی بدید به طور رایگان. ویندوز 11

- باید ترتیبی بدید که تمام دیکتاتورهای دنیا توسط ملت هاشون ظرف 10 روز ساقط بشن.

- باید فقر رو در کشور ایران ریشه کنید اونم ظرف یک دولت یعنی 4 سال

- باید تو دایره المعارف اختراعات که از اول تا آخرش اسم آمریکاست همه رو خط بزنی و اسم ایران رو جاش بنویسی.

- ......

-
محمد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۱۰ - ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۵
۲
۱
اصولگراها باحمایت تمام قد .... به مجلس رفتند دربعضی شهرها اصلاحاتی ومستقل وجود نداشتند